Bed and Breakfast Het verborgen verblijf

Tonen op kaart

34 reviews over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf

• 9Marieke07-08-2012

Heerlijk verblijf!

Hele leuke bestemming voor ouders met jongere kinderen. Onze knderen van 3 en 5 konden zich heerlijk vermaken en er is veel te ontdekken voor ze. Zeer kndvriendelijk en veilig. Mooie tenten, ruim, schoon en met goede bedden. Ook in de omgeving voldoende te zien. Het is aan te bevelen om fietsen mee te nemen of te huren. Een ideale manier om te onthaasten..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9TFM Tetenburg30-07-2012

Dit was ons tweede fantastisch verblijf!

Zelfs bij slecht weer kun je jezelf prima vermaken. De tent is heerlijk groot en biedt veel comfort en omdat het dak zo ver doorloopt kun je bij regen nog goed buiten zitten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 0Elizabeth20-07-2011

Een heerlijk relax weekend

Verborgen in het groen aan de rand van de Veluwe zijn we even terug in de tijd gegaan.'s Ochtends eitjes rapen voor t ontbijt en 's avonds bij kaarslicht met een wijntje en ook zijn we wezen grillen. De grill-ontdekking was super goed verzorgt door de gastvrouw, een heerlijk maal! De kids hebben een hut gebouwd en ondanks het weer zich prima vermaakt, beestjes bekijken onder de microscoop of schilderen. Er is van alles in de tent aanwezig om ook met slecht weer van alles te ontdekken. De grote tenten zijn met 2e hands teakhout heel stijlvol ingericht en gelukkig waren er goede bedden. We komen zeker nog eens terug! Ik hoop dat nog veel meer mensen van "het verborgen verblijf" mogen genieten.

Groetjes Elizabeth & kids

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 9Esther21-06-2011

Fantastische plek

Bij het Verborgen Verblijf ontdek je de stijl van de grote ontdekkingsreizigers, en woon je in een Tent verborgen in het groen. Je waant je in een tijd waar nog van alles te ontdekken viel. De kinderen kunnen proeven van de vrijheid om in de natuur rond te zwerven, boomhutten te bouwen of met de sterrenkijker de sterren te bekijken. Er is geen tv, dvd of Senseo, maar wel heerlijke bedden, een speelhoek met o.a. een microscoopen een veldtelefoon en prachtige teakhouten meubels. We hebben het erg naar ons zin gehad met onze kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

2 tips over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf

• Linda, 26-06-2013

Boek een grilavontuur!! Superlekker en compleet verzorgd.

• Familie Van der Donk, 08-05-2013

Bestel eens een ontbijt. Bij je tent wordt een mand met allerlei lekkers gebracht, een ware traktatie.

0 vragen over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf

Bed and Breakfast info