Bed and Breakfast Het verborgen verblijf

Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Sauna

33 reviews over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf in het Nederlands

Dit was ons tweede fantastisch verblijf!

TFM Tetenburg
30-7-2012

Zelfs bij slecht weer kun je jezelf prima vermaken. De tent is heerlijk groot en biedt veel comfort en omdat het dak zo ver doorloopt kun je bij regen nog goed buiten zitten.

Een heerlijk relax weekend

Elizabeth
20-7-2011

Verborgen in het groen aan de rand van de Veluwe zijn we even terug in de tijd gegaan.'s Ochtends eitjes rapen voor t ontbijt en 's avonds bij kaarslicht met een wijntje en ook zijn we wezen grillen. De grill-ontdekking was super goed verzorgt door de gastvrouw, een heerlijk maal! De kids hebben een hut gebouwd en ondanks het weer zich prima vermaakt, beestjes bekijken onder de microscoop of schilderen. Er is van alles in de tent aanwezig om ook met slecht weer van alles te ontdekken.

De grote tenten zijn met 2e hands teakhout heel stijlvol ingericht en gelukkig waren er goede bedden. We komen zeker nog eens terug! Ik hoop dat nog veel meer mensen van "het verborgen verblijf" mogen genieten.

Groetjes Elizabeth & kids

Fantastische plek

Esther
21-6-2011

Bij het Verborgen Verblijf ontdek je de stijl van de grote ontdekkingsreizigers, en woon je in een Tent verborgen in het groen. Je waant je in een tijd waar nog van alles te ontdekken viel. De kinderen kunnen proeven van de vrijheid om in de natuur rond te zwerven, boomhutten te bouwen of met de sterrenkijker de sterren te bekijken. Er is geen tv, dvd of Senseo, maar wel heerlijke bedden, een speelhoek met o.a. een microscoopen een veldtelefoon en prachtige teakhouten meubels. We hebben het erg naar ons zin gehad met onze kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het verborgen verblijf in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.