Bed and Breakfast Het verborgen verblijf

33 reviews over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf in het Nederlands

Oase van rust

Peter van de Kraats
13-5-2014

B&B Doornspijk ligt in het Verborgen Verblijf, waar 'terug naar de natuur en de rust van vroeger' de beste korte omschrijving is die ik kan bedenken. Een oase van rust in deze drukke wereld. Even weg van de hectiek van smartphones en laptops met email, alleen vogels die fluiten en eekhoorns die voor je neus in het bos rondscharrelen. Geen betere manier om de lichamelijke batterij weer even helemaal op te laden.

En het ontbijt van Ellen is top!

Fantastische dagen gehad!

monica
18-9-2013

Wij,gezin met 2 pubers zijn een aantal dagen op Het verborgen verblijf geweest. In een woord fantastisch!!! Zijn goed verwelkomt door de eigenaresse Ellen, en de tenten waren gewoon top,en wat een heerlijke bedden. Je hebt veel privacy,wat erg fijn is. Ook onze pubers vonden het geweldig.Wat ook goed verzorgt was het ontbijt en het gril arrangement! Wat ik over de tenten nog even kwijt wil,ze zijn zeer smaakvol ingericht! Klasse! Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar,dit is een unieke plek,waar je echt tot rust komt!

Te mooi om te kunnen verwoorden !

Anneken en Gunther
19-8-2013

Wij hebben een weekend verbleven in het Verborgen verblijf,samen met onze beste vrienden.

Nu hebben we alleen nog heimwee naar de rust,de gezelligheid en de prachtige locatie.

echt fantastisch

martijn bol
26-6-2013

Even een paar dagen er tussen uit, maar naar huis met het gevoel twee weken weg te zijn geweest. Het verborgen verblijf is een heerlijke plek om met kinderen te verblijven, maar ook voor volwassenen lekker ontspannen. Een prachtige tent met fris gewassen lakens op mooie teakhouten bedden. Knapperend vuurtje, een roseetje op de vlonder of lekker chillen met de kids in de hangmat speurend naar vleermuizen. Een dikke tien voor gastvrijheid, locatie, oog voor detail en back to basic met luxe!

Een unieke belevenis!!!

Linda
26-6-2013

Een vakantie op het Verborgen Verblijf is een prachtige belevenis. Weg van de alledaagse drukte, kom je tot rust in de mooie natuur van "Thornspick". De accomodatie is zeer ruim en sfeervol ingericht. Je hebt een heel kampement tot je beschikking, en volop privacy rondom je verblijf. De eigenaren Cees en Ellen zijn supergastvrij en doen alles om het de gasten naar de zin te maken. Een aanrader voor iedereen die eens heel wat anders wil, en terug wil naar de natuur. Geschikt voor rustzoekers en gezinnen met kinderen.

goed verborgen dit leuke verblijf

duyvestijn
9-6-2013

wat een leuke plek, absoluut een aanrader voor iedereen met kinderen. het is rustig, weids, avontuurlijk, groen en mooi. hier wil ik wel voor altijd wonen.....

Ware belevenis!

Nienke
3-6-2013

Onlangs hebben we een nachtje overnacht in het Verborgen Verblijf. Alles was tot in de puntjes geregeld. Wat een prachtige plek om t everblijven. Gastvrouw Ellen heeft uitstekend voor ons gezorgd. We kwamen niks te kort! Heerlijk geslapen en lekker de hele avond door het mooie weer (mazzeltje!) buiten kunnen zitten.

Een echte aanrader!

De bijzonderste vakantie dichtbij huis!

WDijkstra
31-5-2013

Samen met een ander stel wilden wij er even goed tussenuit, maar niet te ver weg van huis. Via via werd het Verborgen Verblijf aangeraden, gerund door Ellen en Cees. Het was een week ver boven verwachting!

Het lijkt wel een micronatuur wat hier ontstaan is. Met spechten, ransuilen en heel veel andere mooie vogels. Via mooie paden kom je aan bij je luxe tent. Eigenlijk is tent een verkeerd woord, want het lijkt wel een bungalow, waarbij het dak en de muur bestaat uit een doek.

Over elk detail in dit park is nagedacht. Van het meubilair, het opwekken van energie, het duurzame eten tot de activiteiten. Wij hebben een grill-avontuur geboekt. Gezellig met z'n vieren rond het vuur, met ontzettend lekker eten. Een andere avond hebben we met z'n vieren in een door hout verwarmde hottub gezeten, nadat we eerst van de sauna gebruikt hadden gemaakt.

En elke ochtend komt Ellen langs met een overheerlijk ontbijt!

Echt een aanrader voor iedereen!

Cees, Ellen en Henk: nogmaals bedankt!!

Er helemaal tussenuit op een fantastische plek

Familie Van der Donk
8-5-2013

We hebben een aantal heerlijke dagen gehad op het Verborgen Verblijf, waar we gastvrij werden ontvangen door Ellen, Kees en Henk. De tent is zeer groot en heel comfortabel. Prima bedden en alles wat nodig is, is aanwezig. De ontdekhoek met allerlei ouderwetse spullen is geweldig. Je plek is enorm en je waant je soms alleen op het landgoed. De kinderen kunnen zich op het terrein uitleven met boomhutten, trampoline, skelteren, spelen bij de dieren of een lekker eitje bemachtigen bij de kippen.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk verblijf!

Marieke
7-8-2012

Hele leuke bestemming voor ouders met jongere kinderen. Onze knderen van 3 en 5 konden zich heerlijk vermaken en er is veel te ontdekken voor ze. Zeer kndvriendelijk en veilig. Mooie tenten, ruim, schoon en met goede bedden. Ook in de omgeving voldoende te zien. Het is aan te bevelen om fietsen mee te nemen of te huren.

Een ideale manier om te onthaasten..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het verborgen verblijf in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.