Bed and Breakfast Het verborgen verblijf

Tonen op kaart

34 reviews over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf

• 10erikjot01-09-2014

helemaal te gek!!

dit jaar 2 maal geweest , totaal 4x. excuus naar alle andere zomerverblijven in nederland maar dit is toch Écht het beste wat er is op dit gebied. een absolute Must! voor plezier en rust.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Peter van de Kraats13-05-2014

Oase van rust

B&B Doornspijk ligt in het Verborgen Verblijf, waar 'terug naar de natuur en de rust van vroeger' de beste korte omschrijving is die ik kan bedenken. Een oase van rust in deze drukke wereld. Even weg van de hectiek van smartphones en laptops met email, alleen vogels die fluiten en eekhoorns die voor je neus in het bos rondscharrelen. Geen betere manier om de lichamelijke batterij weer even helemaal op te laden. En het ontbijt van Ellen is top!

Gereisd met partner in januari 2014

• 10monica18-09-2013

Fantastische dagen gehad!

Wij,gezin met 2 pubers zijn een aantal dagen op Het verborgen verblijf geweest. In een woord fantastisch!!! Zijn goed verwelkomt door de eigenaresse Ellen, en de tenten waren gewoon top,en wat een heerlijke bedden. Je hebt veel privacy,wat erg fijn is. Ook onze pubers vonden het geweldig.Wat ook goed verzorgt was het ontbijt en het gril arrangement! Wat ik over de tenten nog even kwijt wil,ze zijn zeer smaakvol ingericht! Klasse! Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar,dit is een unieke plek,waar je echt tot rust komt!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 10Anneken en Gunther19-08-2013

Te mooi om te kunnen verwoorden !

Wij hebben een weekend verbleven in het Verborgen verblijf,samen met onze beste vrienden. Nu hebben we alleen nog heimwee naar de rust,de gezelligheid en de prachtige locatie.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 10martijn bol26-06-2013

echt fantastisch

Even een paar dagen er tussen uit, maar naar huis met het gevoel twee weken weg te zijn geweest. Het verborgen verblijf is een heerlijke plek om met kinderen te verblijven, maar ook voor volwassenen lekker ontspannen. Een prachtige tent met fris gewassen lakens op mooie teakhouten bedden. Knapperend vuurtje, een roseetje op de vlonder of lekker chillen met de kids in de hangmat speurend naar vleermuizen. Een dikke tien voor gastvrijheid, locatie, oog voor detail en back to basic met luxe!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Linda26-06-2013

Een unieke belevenis!!!

Een vakantie op het Verborgen Verblijf is een prachtige belevenis. Weg van de alledaagse drukte, kom je tot rust in de mooie natuur van "Thornspick". De accomodatie is zeer ruim en sfeervol ingericht. Je hebt een heel kampement tot je beschikking, en volop privacy rondom je verblijf. De eigenaren Cees en Ellen zijn supergastvrij en doen alles om het de gasten naar de zin te maken. Een aanrader voor iedereen die eens heel wat anders wil, en terug wil naar de natuur. Geschikt voor rustzoekers en gezinnen met kinderen.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10duyvestijn09-06-2013

goed verborgen dit leuke verblijf

wat een leuke plek, absoluut een aanrader voor iedereen met kinderen. het is rustig, weids, avontuurlijk, groen en mooi. hier wil ik wel voor altijd wonen.....

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 10Nienke03-06-2013

Ware belevenis!

Onlangs hebben we een nachtje overnacht in het Verborgen Verblijf. Alles was tot in de puntjes geregeld. Wat een prachtige plek om t everblijven. Gastvrouw Ellen heeft uitstekend voor ons gezorgd. We kwamen niks te kort! Heerlijk geslapen en lekker de hele avond door het mooie weer (mazzeltje!) buiten kunnen zitten.

Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 10WDijkstra31-05-2013

De bijzonderste vakantie dichtbij huis!

Samen met een ander stel wilden wij er even goed tussenuit, maar niet te ver weg van huis. Via via werd het Verborgen Verblijf aangeraden, gerund door Ellen en Cees. Het was een week ver boven verwachting!

Het lijkt wel een micronatuur wat hier ontstaan is. Met spechten, ransuilen en heel veel andere mooie vogels. Via mooie paden kom je aan bij je luxe tent. Eigenlijk is tent een verkeerd woord, want het lijkt wel een bungalow, waarbij het dak en de muur bestaat uit een doek.

Over elk detail in dit park is nagedacht. Van het meubilair, het opwekken van energie, het duurzame eten tot de activiteiten. Wij hebben een grill-avontuur geboekt. Gezellig met z'n vieren rond het vuur, met ontzettend lekker eten. Een andere avond hebben we met z'n vieren in een door hout verwarmde hottub gezeten, nadat we eerst van de sauna gebruikt hadden gemaakt.

En elke ochtend komt Ellen langs met een overheerlijk ontbijt!

Echt een aanrader voor iedereen!

Cees, Ellen en Henk: nogmaals bedankt!!

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 10Familie Van der Donk08-05-2013

Er helemaal tussenuit op een fantastische plek

We hebben een aantal heerlijke dagen gehad op het Verborgen Verblijf, waar we gastvrij werden ontvangen door Ellen, Kees en Henk. De tent is zeer groot en heel comfortabel. Prima bedden en alles wat nodig is, is aanwezig. De ontdekhoek met allerlei ouderwetse spullen is geweldig. Je plek is enorm en je waant je soms alleen op het landgoed. De kinderen kunnen zich op het terrein uitleven met boomhutten, trampoline, skelteren, spelen bij de dieren of een lekker eitje bemachtigen bij de kippen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

2 tips over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf

• Linda, 26-06-2013

Boek een grilavontuur!! Superlekker en compleet verzorgd.

• Familie Van der Donk, 08-05-2013

Bestel eens een ontbijt. Bij je tent wordt een mand met allerlei lekkers gebracht, een ware traktatie.

0 vragen over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf

Bed and Breakfast info