Bed and Breakfast Het verborgen verblijf

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Het verborgen verblijf
9,8

33 reviews over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf in het Nederlands

Geweldig ontspannen en meest fun weekend ooit!

Tiffany en Eric
15-6-2016

Eind mei 2016 heb ik mijn vriend en onze hond verrast met een weekendje op het Verborgen Verblijf. Outdoor mens dat hij is heeft hij een glimlach van oor tot oor gekregen en de hond ook! De tent is ideaal voor een gezin maar in ons geval hebben we een heerlijke get-away weekend met z'n tweetjes gehad, weg van de drukte van de stad. Ja, je moet werken voor je warm water en het geduld opbrengen om een vuurtje te maken. Maar bij ons werkte dat juist rustgevend en hebben we genoten van het Back-to-basics zijn. Naast de rust hebben we ook de grootse lol gehad op de mega-trampoline en bij de tafeltennis :D En het ontbijtmandje in de ochtend was de aangename verrassing die ons een goed begin van de dag bezorgde. Nogmaals dank voor de vriendelijke ontvangst en de goede zorgen. We komen zeker graag terug!

heerlijk onthaasten

Oomen
3-5-2016

Wij waren het laatste weekend van april op het verborgen verblijf.

Met zijn viertjes genoten van de rust en de ruimte op het terrein. Veel groen en ruimte om rond te struinen. Onze kinderen van 12 en 14 hebben zich uitstekend vermaakt en dat zonder wifi! 's Morgens een eitje uit het kippenhok gebakken op het vuur van de kachel. De tent is sfeervol ingericht met spullen uit grootmoeders tijd. De avonden gevuld met spelletjes bij een knapperend vuurtje. Heerlijk de tijd voor elkaar op een bijzonder plekje in Nederland.

Uniek

Miranda Beijer
16-9-2015

Wij verbleven begin september met 7 personen (waaronder 3 kinderen) in een ruime safari-tent bij het Verborgen Verblijf. Prachtig (volledig omheind) terrein met veel speelruimte waar de kinderen (6, 9 en 11 jaar) zich super hebben vermaakt met huttenbouwen, eieren rapen, dieren aaien en het vele speelmateriaal wat aanwezig was. Het concept van het Verborgen Verblijf is zo mooi en met oog voor details uitgewerkt, van een oude veldtelefoon tot een grammofoon in de tent (alles werkt ook nog!), mooie stoere meubels en een robuuste kachel. We hebben ook genoten van de 'boeren-welness' (sauna, hottub en dompelbad) op het terrein. In de omgeving is de zandverstuiving van Doornspijk een aanrader, mooi gebied voor een wandeling. Neem in de late zomer wel wat anti-muggen spullen (klamboe, spray) mee. Perfecte plek voor een unieke vakantie!

ontspannen avontuur!

Corrie Wijbenga
13-9-2015

Na een drukke zomer hebben we een midweek heerlijk mogen nazomeren in het verborgen verblijf.Voor ons een unieke en ontspannen ervaring. Voor onze jongens van 2 en 4 jaar een groot avontuur en een ware ontdekkingsreis. Iedere dag werd er weer wat nieuws ontdekt binnen of buiten de tent( erg verassend) We hebben heerlijk de tijd genomen om te koken en je zou inderdaad nooit meer anders willen; onder het genot van ouderwetse pruttelkoffie en een spelletje suddert het eten vanzelf een keer gaar.Iedere ochtend hebben we een vers eitje geraapt uit het kippenhok .We hebben genoten van de boven verwachting fijne warme douche en van het avondvullend programma van een weldadig bad, wat overigens meer dan de moeite waard is onder de heldere sterrenhemel. Wij hebben een heerlijke tijd gehad waarin we veel tijd aan elkaar hebben kunnen besteden. Wij kunnen het verborgen verblijf iedereen aanbevelen. Het verblijf is absoluut voor alle leeftijden geschikt. ( De bedden slapen heerlijk )

Perfect, ook bij slechter weer!

Sandra Langeveld
5-8-2015

We verbleven in een van de twee luxe safaritenten op een voormalige camping van twee hectare bos. Vol op ruimte, en op elke hoek was er wel iets te doen voor de kinderen (9 en 11 jaar): boomhut timmeren, boom klimmen, trampoline springen, het terrein rond skelteren, dieren aaien. Er is geen zwembad op de camping, maar de Zandenplas is vlakbij, op 5 minuten rijden. De zandverstuiving met nog meer bos is ook niet ver en goed te lopen. Alleen maar op houtvuur kunnen koken went snel en ook het warme water halen en oppompen voor een warme douche. Toen het we wat regendagen hadden, was de houtkachel in de tent ideaal. We hebben lekker knus spelletjes gespeeld en boekjes gelezen. Ook de sauna was heerlijk! Voor speciale speltbroodjes werd gezorgd. We komen graag nog een keer terug.

Genieten!

Nienke Geven
24-5-2015

Bezig zijn met dat wat er in en om de prachtige woon-kook- en badtent is! Vuurtjes maken, koken op dat vuurtje, maar ook de was erbij drogen... De enorme tobbe vullen met warm water en daarna weer lekker aanschuiven bij een warm vuurtje....Daar de dagen mee vullen is Genieten!!

In een woord uitmuntend!

Tjerk
3-5-2015

De gastvrijheid van Ellen was Top! We verbleven in een van de B&B huisjes, ingericht met veel oog voor detail. Knus en heel romantisch. Heerlijke bedden, leuke rustgevende zithoek met houtkachel. 's Avonds hebben we gebruik gemaakt van de grillhut. Heerlijk gegeten en genoten van de rust. Er echt even tussenuit! Volgende keer blijven we een week! Echt onthaasten op deze prachtige plek.

Gewoon genieten.

T.Valkman
30-12-2014

Begin oktober 3 nachten in het B & B Back to Basic huis gelogeerd.

We hebben echt genoten van de rust en ruimte in en om het huis.

Het huis staat midden in het bos en het volgende huis staat minstens 30 meter verderop, dus we hadden veel privacy.

De inrichting is gebaseerd op degelijkheid en straalt gezelligheid uit.

's morgens midden in de natuur wakker worden en genietend van een heerlijk ontbijt was gewoon genieten.

We hebben veel gebruik gemaakt van de fiets want het was een prachtige nazomer, binnen mum van tijd reden we in de grote Veluwse bossen en ook het Veluwe meer is kortbij.

Deze plek is een echte aanrader.

Waanzinnig mooie locatie!

André Veldkamp
30-12-2014

Ben hier in augustus 2014 een weekend geweest! Heerlijk plekje om even helemaal op jezelf te zijn in een haast paradijselijke omgeving. Zou iedereen eens moeten doen. En complimenten aan de vriendelijke gastvrouw!

helemaal te gek!!

erikjot
1-9-2014

dit jaar 2 maal geweest , totaal 4x.

excuus naar alle andere zomerverblijven in nederland maar dit is toch Écht

het beste wat er is op dit gebied. een absolute Must! voor plezier en rust.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het verborgen verblijf in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.