Bed and Breakfast Het verborgen verblijf

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Het verborgen verblijf
9,8

Laatste review

Te mooi om te kunnen verwoorden !

Anneken en Gunther,
19-8-2013

Wij hebben een weekend verbleven in het Verborgen verblijf,samen met onze beste vrienden.

Nu hebben we alleen nog heimwee naar de rust,de gezelligheid en de prachtige locatie.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Sauna

4 reviews over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf in het Nederlands

Te mooi om te kunnen verwoorden !

Anneken en Gunther
19-8-2013

goed verborgen dit leuke verblijf

duyvestijn
9-6-2013

wat een leuke plek, absoluut een aanrader voor iedereen met kinderen. het is rustig, weids, avontuurlijk, groen en mooi. hier wil ik wel voor altijd wonen.....

Ware belevenis!

Nienke
3-6-2013

Onlangs hebben we een nachtje overnacht in het Verborgen Verblijf. Alles was tot in de puntjes geregeld. Wat een prachtige plek om t everblijven. Gastvrouw Ellen heeft uitstekend voor ons gezorgd. We kwamen niks te kort! Heerlijk geslapen en lekker de hele avond door het mooie weer (mazzeltje!) buiten kunnen zitten.

Een echte aanrader!

De bijzonderste vakantie dichtbij huis!

WDijkstra
31-5-2013

Samen met een ander stel wilden wij er even goed tussenuit, maar niet te ver weg van huis. Via via werd het Verborgen Verblijf aangeraden, gerund door Ellen en Cees. Het was een week ver boven verwachting!

Het lijkt wel een micronatuur wat hier ontstaan is. Met spechten, ransuilen en heel veel andere mooie vogels. Via mooie paden kom je aan bij je luxe tent. Eigenlijk is tent een verkeerd woord, want het lijkt wel een bungalow, waarbij het dak en de muur bestaat uit een doek.

Over elk detail in dit park is nagedacht. Van het meubilair, het opwekken van energie, het duurzame eten tot de activiteiten. Wij hebben een grill-avontuur geboekt. Gezellig met z'n vieren rond het vuur, met ontzettend lekker eten. Een andere avond hebben we met z'n vieren in een door hout verwarmde hottub gezeten, nadat we eerst van de sauna gebruikt hadden gemaakt.

En elke ochtend komt Ellen langs met een overheerlijk ontbijt!

Echt een aanrader voor iedereen!

Cees, Ellen en Henk: nogmaals bedankt!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het verborgen verblijf in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.