Bed and Breakfast Het verborgen verblijf

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Het verborgen verblijf
9,8

Laatste review

Wat een unieke en bijzondere ervaring! Verblijf in een prachtige smaakvol ingerichte tent (Base Camp) die van alle gemakken voorzien is en gelijker tijd lekker buiten verblijven in de natuur! Een prachtige omgeving om in alle rust even op adem te komen en te onthaasten. We hebben gebruik gemaakt van de slow-cooking keuken om in de avond gezellig buiten te koken en te eten. In de ochtend stond het ontbijt voor de tent in een prachtige opgemaakte mand klaar!

Lekker buiten zijn, eten, lezen, tijd voor elkaar hebben en genieten van de natuur! Ook zeer geschikt als je met kinderen iets bijzonders wilt meemaken! Een groot avontuur!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Sauna

14 reviews over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf in het Nederlands

Heerlijk "verborgen" plekje

Angel Krah
4-8-2016

We waren er helaas maar een midweek maar zouden ons er veel langer vermaakt kunnen hebben. Wat een rust, prachtig uitzicht en alles heel erg goed verzorgd.

En wat een ruimte in de tent en er omheen, voor de kids en de hond ook een fantastische plek.

We moesten elkaar allemaal helpen met douchen omdat pompen en douchen tegelijk wat lastig was maar daardoor hebben we ontzettende lol gehad!

zeker nog een keer terug

van tol
1-8-2016

We hadden het verblijf kado gekregen voor onze verjaardagen en trouwdag, en wat een leuk kado bleek het te zijn! De hele dag ben je bezig met dingen die je thuis even snel tussendoor doet zoals koken en douchen. En dat werkt heel ontspannend! De kinderen hebben heerlijk gespeeld en gingen op ontdekking in het omheinde gebied, op de skelter, in de boomhut, naar de speeltuin, tafeltennissen, naar de dieren, en ' s avonds marshmallows maken op het vuur en spelletjes doen bij kaarslicht (of bij het licht waar ze zelf voor hebben gefietst). We hebben al meteen gedacht wanneer we weer kunnen gaan en aan wie we dit zelf kado zouden kunnen doen; echt een aanrader, bedankt voor de gastvrijheid!

Voor een echte vakantie in Nederland waar je alleen maar hoeft te bedenken welk boek je gaat lezen in de hangmat, wat je die avond gaat koken op je hout vuur en of je wel genoeg deeg hebt gemaakt voor de kinderen om broodjes mee te bakken.

Een luxe volledig ingerichte tent met houtkachel.

Geen minpunten kunnen vinden.

Geweldig! Aanrader!

Fam. van Zanten
1-7-2016

Geheel ontspannen. Je onthaast en hebt echt tijd voor elkaar.

De kinderen 8,6 en 4 hadden de tijd van hun leven. Net zoals wij.

Opa, Oma en mama.

Wat een feest!

Sietske
26-6-2016

"Verscholen achter houtwallen...". Dat is de eerste zin van jullie site en toen vond ik het al leuk! Eenmaal aangekomen, werd het alleen maar leuker!

Zelf water halen om in bad te gaan. Veel werk, maar dan heb je ook wat. In de ontbijtmand zaten super lekkere dingen. Wat een feest! En zelf eitjes halen! Het spelen was ook super! Het supergrote voetbalgoal en de (schip)boomhut. Ik kan niet kiezen wat ik het leukste vind! Oh wacht, de hangmat en de zonnewijzer en ik heb de maan gezien door de telescoop. Zo kan ik wel eeuwig doorgaan.

Dankjewel voor jullie super grote gastvrijheid!

(review van dochter van 10 jaar)

Uniek

Miranda Beijer
16-9-2015

Wij verbleven begin september met 7 personen (waaronder 3 kinderen) in een ruime safari-tent bij het Verborgen Verblijf. Prachtig (volledig omheind) terrein met veel speelruimte waar de kinderen (6, 9 en 11 jaar) zich super hebben vermaakt met huttenbouwen, eieren rapen, dieren aaien en het vele speelmateriaal wat aanwezig was. Het concept van het Verborgen Verblijf is zo mooi en met oog voor details uitgewerkt, van een oude veldtelefoon tot een grammofoon in de tent (alles werkt ook nog!), mooie stoere meubels en een robuuste kachel. We hebben ook genoten van de 'boeren-welness' (sauna, hottub en dompelbad) op het terrein. In de omgeving is de zandverstuiving van Doornspijk een aanrader, mooi gebied voor een wandeling. Neem in de late zomer wel wat anti-muggen spullen (klamboe, spray) mee. Perfecte plek voor een unieke vakantie!

ontspannen avontuur!

Corrie Wijbenga
13-9-2015

Na een drukke zomer hebben we een midweek heerlijk mogen nazomeren in het verborgen verblijf.Voor ons een unieke en ontspannen ervaring. Voor onze jongens van 2 en 4 jaar een groot avontuur en een ware ontdekkingsreis. Iedere dag werd er weer wat nieuws ontdekt binnen of buiten de tent( erg verassend) We hebben heerlijk de tijd genomen om te koken en je zou inderdaad nooit meer anders willen; onder het genot van ouderwetse pruttelkoffie en een spelletje suddert het eten vanzelf een keer gaar.Iedere ochtend hebben we een vers eitje geraapt uit het kippenhok .We hebben genoten van de boven verwachting fijne warme douche en van het avondvullend programma van een weldadig bad, wat overigens meer dan de moeite waard is onder de heldere sterrenhemel. Wij hebben een heerlijke tijd gehad waarin we veel tijd aan elkaar hebben kunnen besteden. Wij kunnen het verborgen verblijf iedereen aanbevelen. Het verblijf is absoluut voor alle leeftijden geschikt. ( De bedden slapen heerlijk )

Genieten!

Nienke Geven
24-5-2015

Bezig zijn met dat wat er in en om de prachtige woon-kook- en badtent is! Vuurtjes maken, koken op dat vuurtje, maar ook de was erbij drogen... De enorme tobbe vullen met warm water en daarna weer lekker aanschuiven bij een warm vuurtje....Daar de dagen mee vullen is Genieten!!

echt fantastisch

martijn bol
26-6-2013

Even een paar dagen er tussen uit, maar naar huis met het gevoel twee weken weg te zijn geweest. Het verborgen verblijf is een heerlijke plek om met kinderen te verblijven, maar ook voor volwassenen lekker ontspannen. Een prachtige tent met fris gewassen lakens op mooie teakhouten bedden. Knapperend vuurtje, een roseetje op de vlonder of lekker chillen met de kids in de hangmat speurend naar vleermuizen. Een dikke tien voor gastvrijheid, locatie, oog voor detail en back to basic met luxe!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het verborgen verblijf in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.