Bed and Breakfast Het verborgen verblijf

Laatste review

heerlijk onthaasten

Oomen,
3-5-2016

Wij waren het laatste weekend van april op het verborgen verblijf.

Met zijn viertjes genoten van de rust en de ruimte op het terrein. Veel groen en ruimte om rond te struinen. Onze kinderen van 12 en 14 hebben zich uitstekend vermaakt en dat zonder wifi! 's Morgens een eitje uit het kippenhok gebakken op het vuur van de kachel. De tent is sfeervol ingericht met spullen uit grootmoeders tijd. De avonden gevuld met spelletjes bij een knapperend vuurtje. Heerlijk de tijd voor elkaar op een bijzonder plekje in Nederland.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Sauna

5 reviews over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf in het Nederlands

heerlijk onthaasten

Oomen
3-5-2016

Wij waren het laatste weekend van april op het verborgen verblijf.

Perfect, ook bij slechter weer!

Sandra Langeveld
5-8-2015

We verbleven in een van de twee luxe safaritenten op een voormalige camping van twee hectare bos. Vol op ruimte, en op elke hoek was er wel iets te doen voor de kinderen (9 en 11 jaar): boomhut timmeren, boom klimmen, trampoline springen, het terrein rond skelteren, dieren aaien. Er is geen zwembad op de camping, maar de Zandenplas is vlakbij, op 5 minuten rijden. De zandverstuiving met nog meer bos is ook niet ver en goed te lopen. Alleen maar op houtvuur kunnen koken went snel en ook het warme water halen en oppompen voor een warme douche. Toen het we wat regendagen hadden, was de houtkachel in de tent ideaal. We hebben lekker knus spelletjes gespeeld en boekjes gelezen. Ook de sauna was heerlijk! Voor speciale speltbroodjes werd gezorgd. We komen graag nog een keer terug.

Waanzinnig mooie locatie!

André Veldkamp
30-12-2014

Ben hier in augustus 2014 een weekend geweest! Heerlijk plekje om even helemaal op jezelf te zijn in een haast paradijselijke omgeving. Zou iedereen eens moeten doen. En complimenten aan de vriendelijke gastvrouw!

Fantastische dagen gehad!

monica
18-9-2013

Wij,gezin met 2 pubers zijn een aantal dagen op Het verborgen verblijf geweest. In een woord fantastisch!!! Zijn goed verwelkomt door de eigenaresse Ellen, en de tenten waren gewoon top,en wat een heerlijke bedden. Je hebt veel privacy,wat erg fijn is. Ook onze pubers vonden het geweldig.Wat ook goed verzorgt was het ontbijt en het gril arrangement! Wat ik over de tenten nog even kwijt wil,ze zijn zeer smaakvol ingericht! Klasse! Wij hebben alweer geboekt voor volgend jaar,dit is een unieke plek,waar je echt tot rust komt!

Er helemaal tussenuit op een fantastische plek

Familie Van der Donk
8-5-2013

We hebben een aantal heerlijke dagen gehad op het Verborgen Verblijf, waar we gastvrij werden ontvangen door Ellen, Kees en Henk. De tent is zeer groot en heel comfortabel. Prima bedden en alles wat nodig is, is aanwezig. De ontdekhoek met allerlei ouderwetse spullen is geweldig. Je plek is enorm en je waant je soms alleen op het landgoed. De kinderen kunnen zich op het terrein uitleven met boomhutten, trampoline, skelteren, spelen bij de dieren of een lekker eitje bemachtigen bij de kippen.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het verborgen verblijf in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.