Bed and Breakfast Het verborgen verblijf

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Het verborgen verblijf
9,8

Laatste review

Een heerlijk weekend in huisje Back to Basic, midden in de natuur!

Op een bijzondere beschutte plek, midden in de natuur, smaakvol ingericht, en creatief omgegaan met hergebruik van materiaal. Een luxe om even ‘niks’ te hebben. En tegelijkertijd de luxe van vrijheid, bomen in prachtige herfstkleuren, stilte, lekkere stoelen om in weg te zakken en een heerlijk open haardje. En dan ‘s ochtends een heerlijk verrassingsontbijt in een mand.

We hebben een mooie tocht van ongeveer 20km gewandeld, de Elburger Landgoederenroute die bijna langs de voordeur komt. Onderweg lekker geluncht in Elburg en aan het eind van de middag voldaan weer terug. Zo mooi. En zo lekker om dan in je ‘eigen huisje’ te zijn.

Dank Ellen en Cees voor het prachtige plekje.

Tot ziens!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Sauna

10 reviews over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf in het Nederlands

Prachtige plek, midden in de natuur, even niks ...

Dick en Mariette,
11-11-2018

Een heerlijk weekend in huisje Back to Basic, midden in de natuur!

Dank Ellen en Cees voor het prachtige plekje.

Tot ziens!

Onze plek om te onthaasten en te zijn, geweldig!

Martine Clements Sparreboom,
7-8-2018

Wat een oase van rust, een heerlijke sauna, een geweldige potkachel, fijne relaxstoelen en alle privacy. Wij waren zo blij met dit bijzondere plekje, waanzinnig ingericht. Gewoon zijn, 24 uur met knapperend haardvuur, sauna, tapas, wijn, bier, samenzijn en goede gesprekken. Vanaf 2016 is dit een plek waar we elk jaar minimaal 1x per jaar opladen.

Fantastische plek waar we jaarlijks terugkomen!

Martine Clements Sparrboom & Jeroen van Hengel,
7-8-2018

Afgelopen mei waren wij voor de tweede maal in ‘ons’ hutje. Eerder waren wij er in november 2016. Wat een heerlijke plek, prachtige natuur, volledige vrijheid, tijd voor elkaar, hapjes en drank mee en alleen maar genieten in het hier en nu. De sauna met douche en uitzicht op de tuin is en feest, de potkachel met ligstoelen in de avond een sprookjesboek. Om maar niet te spreken over de enorme gastvrijheid en het waanzinnig goed verzorgde ontbijt. Dit is onze plek om in 24 uur even te onthaasten, af te koppelen van alle verplichtingen en gewoon te zijn. Een aanrader en met recht een Verborgen Verblijf ❤️. Ellen dank je wel voor alles!

Voor herhaling vatbaar

Thomas & Britlise Schut,
6-8-2018

Knus en zeer gezellig, omringe de pracht van de natuur.

Geweldig ontspannen en meest fun weekend ooit!

Tiffany en Eric
15-6-2016

Eind mei 2016 heb ik mijn vriend en onze hond verrast met een weekendje op het Verborgen Verblijf. Outdoor mens dat hij is heeft hij een glimlach van oor tot oor gekregen en de hond ook! De tent is ideaal voor een gezin maar in ons geval hebben we een heerlijke get-away weekend met z'n tweetjes gehad, weg van de drukte van de stad. Ja, je moet werken voor je warm water en het geduld opbrengen om een vuurtje te maken. Maar bij ons werkte dat juist rustgevend en hebben we genoten van het Back-to-basics zijn. Naast de rust hebben we ook de grootse lol gehad op de mega-trampoline en bij de tafeltennis :D En het ontbijtmandje in de ochtend was de aangename verrassing die ons een goed begin van de dag bezorgde. Nogmaals dank voor de vriendelijke ontvangst en de goede zorgen. We komen zeker graag terug!

In een woord uitmuntend!

Tjerk
3-5-2015

De gastvrijheid van Ellen was Top! We verbleven in een van de B&B huisjes, ingericht met veel oog voor detail. Knus en heel romantisch. Heerlijke bedden, leuke rustgevende zithoek met houtkachel. 's Avonds hebben we gebruik gemaakt van de grillhut. Heerlijk gegeten en genoten van de rust. Er echt even tussenuit! Volgende keer blijven we een week! Echt onthaasten op deze prachtige plek.

Gewoon genieten.

T.Valkman
30-12-2014

Begin oktober 3 nachten in het B & B Back to Basic huis gelogeerd.

We hebben echt genoten van de rust en ruimte in en om het huis.

Het huis staat midden in het bos en het volgende huis staat minstens 30 meter verderop, dus we hadden veel privacy.

De inrichting is gebaseerd op degelijkheid en straalt gezelligheid uit.

's morgens midden in de natuur wakker worden en genietend van een heerlijk ontbijt was gewoon genieten.

We hebben veel gebruik gemaakt van de fiets want het was een prachtige nazomer, binnen mum van tijd reden we in de grote Veluwse bossen en ook het Veluwe meer is kortbij.

Deze plek is een echte aanrader.

helemaal te gek!!

erikjot
1-9-2014

dit jaar 2 maal geweest , totaal 4x.

excuus naar alle andere zomerverblijven in nederland maar dit is toch Écht

het beste wat er is op dit gebied. een absolute Must! voor plezier en rust.

Oase van rust

Peter van de Kraats
13-5-2014

B&B Doornspijk ligt in het Verborgen Verblijf, waar 'terug naar de natuur en de rust van vroeger' de beste korte omschrijving is die ik kan bedenken. Een oase van rust in deze drukke wereld. Even weg van de hectiek van smartphones en laptops met email, alleen vogels die fluiten en eekhoorns die voor je neus in het bos rondscharrelen. Geen betere manier om de lichamelijke batterij weer even helemaal op te laden.

En het ontbijt van Ellen is top!

Een unieke belevenis!!!

Linda
26-6-2013

Een vakantie op het Verborgen Verblijf is een prachtige belevenis. Weg van de alledaagse drukte, kom je tot rust in de mooie natuur van "Thornspick". De accomodatie is zeer ruim en sfeervol ingericht. Je hebt een heel kampement tot je beschikking, en volop privacy rondom je verblijf. De eigenaren Cees en Ellen zijn supergastvrij en doen alles om het de gasten naar de zin te maken. Een aanrader voor iedereen die eens heel wat anders wil, en terug wil naar de natuur. Geschikt voor rustzoekers en gezinnen met kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het verborgen verblijf in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.