Bed and Breakfast Het verborgen verblijf

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Armand

Geweldig! Tijd voor elkaar en voor de natuur!

Armand,
1-9-2018

Wat een unieke en bijzondere ervaring! Verblijf in een prachtige smaakvol ingerichte tent (Base Camp) die van alle gemakken voorzien is en gelijker tijd lekker buiten verblijven in de natuur! Een prachtige omgeving om in alle rust even op adem te komen en te onthaasten. We hebben gebruik gemaakt van de slow-cooking keuken om in de avond gezellig buiten te koken en te eten. In de ochtend stond het ontbijt voor de tent in een prachtige opgemaakte mand klaar!

Lekker buiten zijn, eten, lezen, tijd voor elkaar hebben en genieten van de natuur! Ook zeer geschikt als je met kinderen iets bijzonders wilt meemaken! Een groot avontuur!