Bed and Breakfast Het verborgen verblijf

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Martine Clements Sparrboom & Jeroen van Hengel

Fantastische plek waar we jaarlijks terugkomen!

Martine Clements Sparrboom & Jeroen van Hengel,
7-8-2018

Afgelopen mei waren wij voor de tweede maal in ‘ons’ hutje. Eerder waren wij er in november 2016. Wat een heerlijke plek, prachtige natuur, volledige vrijheid, tijd voor elkaar, hapjes en drank mee en alleen maar genieten in het hier en nu. De sauna met douche en uitzicht op de tuin is en feest, de potkachel met ligstoelen in de avond een sprookjesboek. Om maar niet te spreken over de enorme gastvrijheid en het waanzinnig goed verzorgde ontbijt. Dit is onze plek om in 24 uur even te onthaasten, af te koppelen van alle verplichtingen en gewoon te zijn. Een aanrader en met recht een Verborgen Verblijf ❤️. Ellen dank je wel voor alles!