Bed and Breakfast Het verborgen verblijf

Bekijk alle reviews

Review geschreven door van tol

zeker nog een keer terug

van tol,
1-8-2016

We hadden het verblijf kado gekregen voor onze verjaardagen en trouwdag, en wat een leuk kado bleek het te zijn! De hele dag ben je bezig met dingen die je thuis even snel tussendoor doet zoals koken en douchen. En dat werkt heel ontspannend! De kinderen hebben heerlijk gespeeld en gingen op ontdekking in het omheinde gebied, op de skelter, in de boomhut, naar de speeltuin, tafeltennissen, naar de dieren, en ' s avonds marshmallows maken op het vuur en spelletjes doen bij kaarslicht (of bij het licht waar ze zelf voor hebben gefietst). We hebben al meteen gedacht wanneer we weer kunnen gaan en aan wie we dit zelf kado zouden kunnen doen; echt een aanrader, bedankt voor de gastvrijheid!