Bed and Breakfast Het verborgen verblijf

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Het verborgen verblijf
9,5

31 reviews over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf in het Nederlands

Onze plek om te onthaasten en te zijn, geweldig!

Martine Clements Sparreboom
7-8-2018

Wat een oase van rust, een heerlijke sauna, een geweldige potkachel, fijne relaxstoelen en alle privacy. Wij waren zo blij met dit bijzondere plekje, waanzinnig ingericht. Gewoon zijn, 24 uur met knapperend haardvuur, sauna, tapas, wijn, bier, samenzijn en goede gesprekken. Vanaf 2016 is dit een plek waar we elk jaar minimaal 1x per jaar opladen.

Fantastische plek waar we jaarlijks terugkomen!

Martine Clements Sparrboom & Jeroen van Hengel
7-8-2018

Afgelopen mei waren wij voor de tweede maal in ‘ons’ hutje. Eerder waren wij er in november 2016. Wat een heerlijke plek, prachtige natuur, volledige vrijheid, tijd voor elkaar, hapjes en drank mee en alleen maar genieten in het hier en nu. De sauna met douche en uitzicht op de tuin is en feest, de potkachel met ligstoelen in de avond een sprookjesboek. Om maar niet te spreken over de enorme gastvrijheid en het waanzinnig goed verzorgde ontbijt. Dit is onze plek om in 24 uur even te onthaasten, af te koppelen van alle verplichtingen en gewoon te zijn. Een aanrader en met recht een Verborgen Verblijf ❤️. Ellen dank je wel voor alles!

Voor herhaling vatbaar

Thomas & Britlise Schut
6-8-2018

Knus en zeer gezellig, omringe de pracht van de natuur.

Heerlijk "verborgen" plekje

Angel Krah
4-8-2016

We waren er helaas maar een midweek maar zouden ons er veel langer vermaakt kunnen hebben. Wat een rust, prachtig uitzicht en alles heel erg goed verzorgd.

En wat een ruimte in de tent en er omheen, voor de kids en de hond ook een fantastische plek.

We moesten elkaar allemaal helpen met douchen omdat pompen en douchen tegelijk wat lastig was maar daardoor hebben we ontzettende lol gehad!

zeker nog een keer terug

van tol
1-8-2016

We hadden het verblijf kado gekregen voor onze verjaardagen en trouwdag, en wat een leuk kado bleek het te zijn! De hele dag ben je bezig met dingen die je thuis even snel tussendoor doet zoals koken en douchen. En dat werkt heel ontspannend! De kinderen hebben heerlijk gespeeld en gingen op ontdekking in het omheinde gebied, op de skelter, in de boomhut, naar de speeltuin, tafeltennissen, naar de dieren, en ' s avonds marshmallows maken op het vuur en spelletjes doen bij kaarslicht (of bij het licht waar ze zelf voor hebben gefietst). We hebben al meteen gedacht wanneer we weer kunnen gaan en aan wie we dit zelf kado zouden kunnen doen; echt een aanrader, bedankt voor de gastvrijheid!

Voor een echte vakantie in Nederland waar je alleen maar hoeft te bedenken welk boek je gaat lezen in de hangmat, wat je die avond gaat koken op je hout vuur en of je wel genoeg deeg hebt gemaakt voor de kinderen om broodjes mee te bakken.

Een luxe volledig ingerichte tent met houtkachel.

Geen minpunten kunnen vinden.

Geweldig! Aanrader!

Fam. van Zanten
1-7-2016

Geheel ontspannen. Je onthaast en hebt echt tijd voor elkaar.

De kinderen 8,6 en 4 hadden de tijd van hun leven. Net zoals wij.

Opa, Oma en mama.

Wat een feest!

Sietske
26-6-2016

"Verscholen achter houtwallen...". Dat is de eerste zin van jullie site en toen vond ik het al leuk! Eenmaal aangekomen, werd het alleen maar leuker!

Zelf water halen om in bad te gaan. Veel werk, maar dan heb je ook wat. In de ontbijtmand zaten super lekkere dingen. Wat een feest! En zelf eitjes halen! Het spelen was ook super! Het supergrote voetbalgoal en de (schip)boomhut. Ik kan niet kiezen wat ik het leukste vind! Oh wacht, de hangmat en de zonnewijzer en ik heb de maan gezien door de telescoop. Zo kan ik wel eeuwig doorgaan.

Dankjewel voor jullie super grote gastvrijheid!

(review van dochter van 10 jaar)

Geweldig ontspannen en meest fun weekend ooit!

Tiffany en Eric
15-6-2016

Eind mei 2016 heb ik mijn vriend en onze hond verrast met een weekendje op het Verborgen Verblijf. Outdoor mens dat hij is heeft hij een glimlach van oor tot oor gekregen en de hond ook! De tent is ideaal voor een gezin maar in ons geval hebben we een heerlijke get-away weekend met z'n tweetjes gehad, weg van de drukte van de stad. Ja, je moet werken voor je warm water en het geduld opbrengen om een vuurtje te maken. Maar bij ons werkte dat juist rustgevend en hebben we genoten van het Back-to-basics zijn. Naast de rust hebben we ook de grootse lol gehad op de mega-trampoline en bij de tafeltennis :D En het ontbijtmandje in de ochtend was de aangename verrassing die ons een goed begin van de dag bezorgde. Nogmaals dank voor de vriendelijke ontvangst en de goede zorgen. We komen zeker graag terug!

heerlijk onthaasten

Oomen
3-5-2016

Wij waren het laatste weekend van april op het verborgen verblijf.

Met zijn viertjes genoten van de rust en de ruimte op het terrein. Veel groen en ruimte om rond te struinen. Onze kinderen van 12 en 14 hebben zich uitstekend vermaakt en dat zonder wifi! 's Morgens een eitje uit het kippenhok gebakken op het vuur van de kachel. De tent is sfeervol ingericht met spullen uit grootmoeders tijd. De avonden gevuld met spelletjes bij een knapperend vuurtje. Heerlijk de tijd voor elkaar op een bijzonder plekje in Nederland.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het verborgen verblijf in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Het verborgen verblijf scoort een 9.52 uit 10 op basis van 31 reviews.