Bed and Breakfast Het verborgen verblijf

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Het verborgen verblijf
9,7

33 reviews over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf in het Nederlands

Prachtige plek, midden in de natuur, even niks ...

Dick en Mariette,
11-11-2018

Een heerlijk weekend in huisje Back to Basic, midden in de natuur!

Op een bijzondere beschutte plek, midden in de natuur, smaakvol ingericht, en creatief omgegaan met hergebruik van materiaal. Een luxe om even ‘niks’ te hebben. En tegelijkertijd de luxe van vrijheid, bomen in prachtige herfstkleuren, stilte, lekkere stoelen om in weg te zakken en een heerlijk open haardje. En dan ‘s ochtends een heerlijk verrassingsontbijt in een mand.

We hebben een mooie tocht van ongeveer 20km gewandeld, de Elburger Landgoederenroute die bijna langs de voordeur komt. Onderweg lekker geluncht in Elburg en aan het eind van de middag voldaan weer terug. Zo mooi. En zo lekker om dan in je ‘eigen huisje’ te zijn.

Dank Ellen en Cees voor het prachtige plekje.

Tot ziens!

Wat een unieke en bijzondere ervaring! Verblijf in een prachtige smaakvol ingerichte tent (Base Camp) die van alle gemakken voorzien is en gelijker tijd lekker buiten verblijven in de natuur! Een prachtige omgeving om in alle rust even op adem te komen en te onthaasten. We hebben gebruik gemaakt van de slow-cooking keuken om in de avond gezellig buiten te koken en te eten. In de ochtend stond het ontbijt voor de tent in een prachtige opgemaakte mand klaar!

Lekker buiten zijn, eten, lezen, tijd voor elkaar hebben en genieten van de natuur! Ook zeer geschikt als je met kinderen iets bijzonders wilt meemaken! Een groot avontuur!

Onze plek om te onthaasten en te zijn, geweldig!

Martine Clements Sparreboom,
7-8-2018

Wat een oase van rust, een heerlijke sauna, een geweldige potkachel, fijne relaxstoelen en alle privacy. Wij waren zo blij met dit bijzondere plekje, waanzinnig ingericht. Gewoon zijn, 24 uur met knapperend haardvuur, sauna, tapas, wijn, bier, samenzijn en goede gesprekken. Vanaf 2016 is dit een plek waar we elk jaar minimaal 1x per jaar opladen.

Fantastische plek waar we jaarlijks terugkomen!

Martine Clements Sparrboom & Jeroen van Hengel,
7-8-2018

Afgelopen mei waren wij voor de tweede maal in ‘ons’ hutje. Eerder waren wij er in november 2016. Wat een heerlijke plek, prachtige natuur, volledige vrijheid, tijd voor elkaar, hapjes en drank mee en alleen maar genieten in het hier en nu. De sauna met douche en uitzicht op de tuin is en feest, de potkachel met ligstoelen in de avond een sprookjesboek. Om maar niet te spreken over de enorme gastvrijheid en het waanzinnig goed verzorgde ontbijt. Dit is onze plek om in 24 uur even te onthaasten, af te koppelen van alle verplichtingen en gewoon te zijn. Een aanrader en met recht een Verborgen Verblijf ❤️. Ellen dank je wel voor alles!

Voor herhaling vatbaar

Thomas & Britlise Schut,
6-8-2018

Knus en zeer gezellig, omringe de pracht van de natuur.

Heerlijk "verborgen" plekje

Angel Krah
4-8-2016

We waren er helaas maar een midweek maar zouden ons er veel langer vermaakt kunnen hebben. Wat een rust, prachtig uitzicht en alles heel erg goed verzorgd.

En wat een ruimte in de tent en er omheen, voor de kids en de hond ook een fantastische plek.

We moesten elkaar allemaal helpen met douchen omdat pompen en douchen tegelijk wat lastig was maar daardoor hebben we ontzettende lol gehad!

zeker nog een keer terug

van tol
1-8-2016

We hadden het verblijf kado gekregen voor onze verjaardagen en trouwdag, en wat een leuk kado bleek het te zijn! De hele dag ben je bezig met dingen die je thuis even snel tussendoor doet zoals koken en douchen. En dat werkt heel ontspannend! De kinderen hebben heerlijk gespeeld en gingen op ontdekking in het omheinde gebied, op de skelter, in de boomhut, naar de speeltuin, tafeltennissen, naar de dieren, en ' s avonds marshmallows maken op het vuur en spelletjes doen bij kaarslicht (of bij het licht waar ze zelf voor hebben gefietst). We hebben al meteen gedacht wanneer we weer kunnen gaan en aan wie we dit zelf kado zouden kunnen doen; echt een aanrader, bedankt voor de gastvrijheid!

Voor een echte vakantie in Nederland waar je alleen maar hoeft te bedenken welk boek je gaat lezen in de hangmat, wat je die avond gaat koken op je hout vuur en of je wel genoeg deeg hebt gemaakt voor de kinderen om broodjes mee te bakken.

Een luxe volledig ingerichte tent met houtkachel.

Geen minpunten kunnen vinden.

Geweldig! Aanrader!

Fam. van Zanten
1-7-2016

Geheel ontspannen. Je onthaast en hebt echt tijd voor elkaar.

De kinderen 8,6 en 4 hadden de tijd van hun leven. Net zoals wij.

Opa, Oma en mama.

Wat een feest!

Sietske
26-6-2016

"Verscholen achter houtwallen...". Dat is de eerste zin van jullie site en toen vond ik het al leuk! Eenmaal aangekomen, werd het alleen maar leuker!

Zelf water halen om in bad te gaan. Veel werk, maar dan heb je ook wat. In de ontbijtmand zaten super lekkere dingen. Wat een feest! En zelf eitjes halen! Het spelen was ook super! Het supergrote voetbalgoal en de (schip)boomhut. Ik kan niet kiezen wat ik het leukste vind! Oh wacht, de hangmat en de zonnewijzer en ik heb de maan gezien door de telescoop. Zo kan ik wel eeuwig doorgaan.

Dankjewel voor jullie super grote gastvrijheid!

(review van dochter van 10 jaar)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het verborgen verblijf in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het verborgen verblijf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.