Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf

Meer vakantiehuis info

115 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf

• 9familie heikens07-12-2017

uitstekend

De uitstekende gastheer, die tussendoor nog even langs komt om te vragen of alles naar wens is, geeft tip over boodschappen bestellen bij de Spar. Het huis is ruim en warm.De overkapte schuur om te spelen was super evenals het sportveldje. Ik miste met de kleine kinderen een wandelingetje of speurtocht zo vanuit het erf. En ik miste een beetje de sfeer van een open haard/houtkachel in een winterweekend.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• 9P. van Swam29-11-2017

Top accommodatie

Met vriendengroep verbleven op het Rode Erf. Uitstapjes naar het pittoreske Elburg (wandeling met gids via de VVV) en escape-room in Zwolle waren goed aan te rijden. Accommodatie, schoon, netjes en ingericht met moderne meubels. Zaterdagavond werd voor ons de buitenkeuken (hele grote BBQ) voorzien van een nieuwe gasfles, heerlijk op gegrild. Bedden sliepen goed. Prima!

Gereisd met vrienden in november 2017

• 9Teun07-11-2017

Eeen geweldig familieweekend gehad.

Geweldige voorzieningen voor de kinderen. Mooie grote overdekte plek voor buitenactiviteiten als het regent!!!

Gereisd met jonge kinderen in november 2017

• 10H.Scheijde24-10-2017

Kwaliteit

Het is een heerlijk huis, en de zorg voor de gasten is goed. Heel alert en heel attent.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Marianne Vollers19-09-2017

Wat een geweldige accommodatie!!

Ruim, schoon, heel veel faciliteiten, kortom een fantastische locatie. Het enige waar iets over op te merken zou zijn, is de gehorigheid van het pand. Wij hadden een groot gezelschap in alle leeftijdsgroepen, dus wat meer last van geluidsoverlast. Echter in die mate dat we voor volgend jaar alweer geboekt hebben.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Johan16-09-2017

Uitstekend voor een vriendenweekend met kinderen!

Fijne locatie met veel buiten(speel) ruimte en vriendelijke gastheer. Vraag de gastheer voor tips over bezorgen van de boodschappen! Veel buitenspeelgoed en een overkapping voor als het weer wat tegen zit.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Familie Doornbosch13-09-2017

Prima accomodatie voor een gezellig familie weeken

De voorzieningen zijn top, zowel in de accomodatie als rondom de accomodatie., omgeving bied veel mogelijkheden tot diverse activiteiten. We hadden een barbecue, maar het weer werkte niet echt mee. We konden dit makkelijk verplaatsen naar de ruimte onder de overkapping. De beheerders regelden een terras heater zodat we een prima barbeque hadden.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

• 9Fiona04-08-2017

geweldige mooie ruime boerderijen

vrijwel alles top eigenlijk, het enige wat iets minder was is dat er een hele groep huizen bij elkaar ligt, dit gaf gevoelsmatig iets minder privacy maar we hebben er vrijwel niets van gemerkt.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Rishi30-07-2017

Rust, ruimte, royale service

Exact een jaar geleden verbleven we ook een weekend in dit huis (2016). Ook nu (2017) was het uitstekend! Niet zelden treedt er 'slijtage' op in de hygiëne, de service, de faciliteiten, etc. Maar niets bleek minder waar. Het voelt nog steeds als warme douche, je voelt je meteen thuis. De kamers hebben een egen douche en toilet en zijn schoon. De woonkamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. De bijkeuken heeft een wasmachine, droger en zelfs een strijkijzer ontbreekt niet. Het beddegoed is schoon en dat slaapt gewoon erg prettig. En bij minder goed weer is binnen blijven geen straf. Er zijn genoeg spelletjes voorhanden en in de overdekte maar open schuur kun je tafeltennissen en sjoelen. Ook fijn dat je kunt volleyballen en voetballen op het grote veld. Verder ook handig dat de supermarkt zo dichtbij is, elke ochtend vers brood is dus heel makkelijk. En de mensen zijn er vriendelijk. De omgeving biedt genoeg ruimte voor leuke uitstapjes. Vorig jaar fietsen gehuurd, ditmaal namen we de auto naar Enkhuizen en daar heerlijke vis gegeten en gewandeld. Maar Elburg is ook een prachtig dorp en je voelt je echt op vakantie. Terwijl het Rode Erf zo gunstig ligt en je niet uren in de auto hoeft te zitten. Het Rode Erf blijft voor ons op 1, met stip!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 10Daan11-07-2017

Geweldige accomodatie!

Prachtige accomodatie. Alles is schoon. De keuken en de woonkamer zijn erg groot. Helaas hadden we af en toe last van regen waardoor we niet altijd in de ruime tuin konden zitten. De eigenaar van de accomodatie is aardig en en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf info