Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf

81 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf in het Nederlands

Fantastische accomodatie

Fam. van Werd
12-1-2017

Luxe, modern interieur, goed afgewerkt en compleet ingericht met een zee aan ruimte. 2 Koelkasten ook erg handig. Schuur ook veel gebruikt, o.a. de tafeltennistafel en de skelters. De aardige eigenaar had met oud jaar een veld afgezet voorzien van fakkels, buizen voor de vuurpijlen en een afvalcontainer. Echt een huis om nog eens naar toe te gaan.

Voor jong en oud een heel fijn vakantiehuis!

Jos
5-1-2017

Wat een ruimte en wat een luxe om bij elke slaapkamer een badkamer te hebben!

Heerlijk ruim huis, van alle gemakken voorzien!

Heleen
2-1-2017

Elke slaapkamer een eigen badkamer, ideaal.

Gewoon kwaliteit waar je zo vaak naar op zoek bent

h.scheijde
10-11-2016

We hebben het allen erg naar onze zin gehad in dit comfortabele huis. Mooi ingericht en fijne keuken. Badkamer bij de kamer is ook comfotabel

Veel ruimte in en om het huis

Matthijs
22-10-2016

Het rode erf is een comfortabel huis met goede faciliteiten en veel speelmogelijkheid om het huis

Ruim, schoon en rustig

Roos
11-9-2016

Mooie schone groepsaccommodatie en van alle gemakken voorzien, met een eigen douche en toilet per kamer is het er heel fijn toeven. Fijn dat er drie ruime zitplekken zijn, in de woonkamer. Een extra spoelbak in de keuken zou heel handig zijn, maar verder is de keuken prima! Omgeving ook prachtig en voor kinderen genoeg te doen. Beheerder heel behulpzaam en checkt of alles goed is. Top!

Goede accommodatie voor grotere families.

Marc Veen
22-8-2016

Nette, wat luxere, inrichting met voldoende ruimte.

Vriendelijke en behulpzame beheerder.

Wat kleine puntjes van kritiek;

1. Beetje kaal opgeleverd (bijv.geen zeep/handdoekjes in de toiletten)

2. Onlogische deur indeling in de slaapkamers. (toiletdeur kan kamerdeur blokkeren van buitenaf.)

3. Geen terras met overkapping (zonnescherm).

4. Geen zwembad.

De accommodatie is uitstekend bevallen. Alles voelt nieuw aan en het is er schoon. Ik heb vele huisjes meegemaakt en toch is er altijd wel een doorgezakte bank, de wifi die niet goed werkt, of een ander kwaaltje. Maar dit verblijf was gewoon heel goed. Wij hadden 1 van de twee woningen met familie - volw en kinderen. Voldoende ruimte, elke slaapkamer een eigen douche en toilet. De keuken is goed uitgerust en schoon. De omgeving is mooi en de mensen zijn vriendelijk. We hebben een mooie fietstocht gemaakt. De Veluwe is uiteraard een prachtig uitje die we echter niet hebben verzilverd, louter door tijdgebrek.

Ik hoop dat Jan dit huis in topconditie houdt!

Prachtig en compleet

Fam. W.L. Anker
18-7-2016

Wij waren er met Pinksteren, ontzettend slecht weer, maar we hadden het geweldig, zelfs met 25 kinderen was er ruim voldoende ruimte en liepen we elkaar niet in de weg! Vooral met 2 huiskamers kon iedereen doen waar hij zin in had en stoorde je elkaar niet. Het was er schoon, ruim, complete inventaris, goede bedden en stoelen, prachtige beeldschermen, kortom, wij gaan volgend jaar er weer heen voor ons familieweekend.

Superluxe met veel ruimte en privacy

margriet
18-7-2016

Heerlijk luxe, veel ruimte en speelgelegenheid voor kinderen.

Minder goed is dat het zo hol klinkt binnen, zodat slechthorende mensen moeite hebben met de verstaanbaarheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.