Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf

Meer vakantiehuis info

112 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf

• 2018
    9Familie Bergsma09-05-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Een prachtige accommodatie! Wij hadden het Voorhuus afgehuurd voor een familieweekend. Het huis was van alle gemakken voorzien. Een fijne keuken, genoeg koelkasten, een overdekte 'speelschuur' waar naar hartelust kon worden gedart en getafeltennist. Een heerlijke, kindvriendelijke omgeving. Wij hebben gefietst in de omgeving - prima geregeld met de fietsverhuur. De verhuurder is altijd vriendelijk en geïnteresseerd. Echt top! Het enige minpuntje: het is wel een beetje gehorig. Geschuif van stoelen in de woonkamer is hoorbaar in het hele huis. Het beste is om allemaal gelijk te gaan slapen en ook weer samen op te staan ;-)

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Willem Berkhout28-03-2018

Ontspannend, sportief, ruim en schoon

Wij hebben een lang weekend met ons veteranen voetbalteam genoten van deze accommodatie. Ruime en schone 2 tot 6 persoons slaapkamers, 2 grote woonkamers met keuken voorzien van alle gemakken, een open overdekte schuur waar je diverse spelactiviteiten kunt doen en een veld met volleybalnet, 2 kleine doeltjes en jeu de boules baan. In de buurt zijn vele activiteiten, men kan een mooi programma samenstellen. Een aanrader voor alle gezelligheidsteams, familiefeesten en andere groepen.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 9T Colee-Zorgdrager23-03-2018

Buiten heel koud, binnen geriefelijk en warm !!

Wat hebben we genoten het was geweldig. Eigenlijk geen minpunten alleen maar plussen. Een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

• 8Fam. Wijbenga05-03-2018

Een mooie accommodatie voor een grotere groep!

Wij hadden het Voorhuis in gebruik. Mooie ruime locatie; elke kamer een eigen badkamer is heel fijn. De keuken is zeer goed uitgerust en van allerlei kleine 'handigheidjes' voorzien. Voor de kleine kinderen had de locatie kinderstoelen klaargezet, een fijne service! Scheelt weer bagage ;) Bij aankomst was de locatie schoon, stonden er chocolaatjes klaar op de keukentafel en lagen er bloemen op de bedden. Dit gaf een warm welkom! Door de kou hebben we weinig gebruik gemaakt van de ruimte (tuin/schuur) er omheen, maar die zag er wel mooi uit. Bij lekker weer is er buiten genoeg te doen, een wandeling in de buurt brengt je in 20 min naar zandduinen en bos. kortom: een aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 9Fam Hak09-01-2018

Een huis om volop te genieten met een grote groep

Heel mooi huis, lekker veel ruimte om te leven en echt heerlijk dat er op iedere kamer een nette douche en toilet is.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 9Pieter en Ester04-01-2018

geweldige accommodatie, schoon, vriendelijk

Mooie verzorgde accommodatie, schoon, van alle gemakken voorzien. Vriendelijke en betrouwbare verhuurders, zeer attent en service gericht. Ruim voldoende plek voor 35 mensen.

Gereisd met vrienden in december 2017

• Oude reviews

10Familie Kooistra19-12-2017

Onwijs genoten!

Deze accommodatie is tot in de puntjes verzorgd. Alle faciliteiten zijn aanwezig en geven garantie voor een heerlijk verblijf. Wat ons betreft zeer zeker een aanrader. Wat een prachtige, gezellige en luxe accommodatie. Twee ruime woongedeeltes en daardoor ideaal voor grote groepen. Wij komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in december 2017

• 9familie heikens07-12-2017

uitstekend

De uitstekende gastheer, die tussendoor nog even langs komt om te vragen of alles naar wens is, geeft tip over boodschappen bestellen bij de Spar. Het huis is ruim en warm.De overkapte schuur om te spelen was super evenals het sportveldje. Ik miste met de kleine kinderen een wandelingetje of speurtocht zo vanuit het erf. En ik miste een beetje de sfeer van een open haard/houtkachel in een winterweekend.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• 9P. van Swam29-11-2017

Top accommodatie

Met vriendengroep verbleven op het Rode Erf. Uitstapjes naar het pittoreske Elburg (wandeling met gids via de VVV) en escape-room in Zwolle waren goed aan te rijden. Accommodatie, schoon, netjes en ingericht met moderne meubels. Zaterdagavond werd voor ons de buitenkeuken (hele grote BBQ) voorzien van een nieuwe gasfles, heerlijk op gegrild. Bedden sliepen goed. Prima!

Gereisd met vrienden in november 2017

• 9Teun07-11-2017

Eeen geweldig familieweekend gehad.

Geweldige voorzieningen voor de kinderen. Mooie grote overdekte plek voor buitenactiviteiten als het regent!!!

Gereisd met jonge kinderen in november 2017

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf info