Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf

81 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf in het Nederlands

geweldige mooie ruime boerderijen

Fiona
4-8-2017

vrijwel alles top eigenlijk, het enige wat iets minder was is dat er een hele groep huizen bij elkaar ligt, dit gaf gevoelsmatig iets minder privacy maar we hebben er vrijwel niets van gemerkt.

Rust, ruimte, royale service

Rishi
30-7-2017

Exact een jaar geleden verbleven we ook een weekend in dit huis (2016). Ook nu (2017) was het uitstekend! Niet zelden treedt er 'slijtage' op in de hygiëne, de service, de faciliteiten, etc. Maar niets bleek minder waar. Het voelt nog steeds als warme douche, je voelt je meteen thuis. De kamers hebben een egen douche en toilet en zijn schoon. De woonkamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. De bijkeuken heeft een wasmachine, droger en zelfs een strijkijzer ontbreekt niet.

Het beddegoed is schoon en dat slaapt gewoon erg prettig. En bij minder goed weer is binnen blijven geen straf. Er zijn genoeg spelletjes voorhanden en in de overdekte maar open schuur kun je tafeltennissen en sjoelen.

Ook fijn dat je kunt volleyballen en voetballen op het grote veld. Verder ook handig dat de supermarkt zo dichtbij is, elke ochtend vers brood is dus heel makkelijk. En de mensen zijn er vriendelijk.

De omgeving biedt genoeg ruimte voor leuke uitstapjes. Vorig jaar fietsen gehuurd, ditmaal namen we de auto naar Enkhuizen en daar heerlijke vis gegeten en gewandeld. Maar Elburg is ook een prachtig dorp en je voelt je echt op vakantie. Terwijl het Rode Erf zo gunstig ligt en je niet uren in de auto hoeft te zitten.

Het Rode Erf blijft voor ons op 1, met stip!

Geweldige accomodatie!

Daan
11-7-2017

Prachtige accomodatie. Alles is schoon. De keuken en de woonkamer zijn erg groot. Helaas hadden we af en toe last van regen waardoor we niet altijd in de ruime tuin konden zitten. De eigenaar van de accomodatie is aardig en en behulpzaam.

Super accomodatie

L. Zandbergen
7-7-2017

Super mooie groeps accommodatie. Vriendelijke gastheer en super service!

Fantastisch verblijf gehad

minivoetbalploeg
27-6-2017

Zeer ruim en gezellig huis, van alle gemakken voorzien

Uitstekende gelegenheid met grote familie

Familie van Wees
13-6-2017

Grote boerderij fantastisch om met hele familie heen te gaan

Geweldig!

Familie Anker
8-6-2017

Wij hadden beide huizen gehuurd, ideaal voor een grote groep met verschillende leeftijden. In de ene huiskamer keken de groten naar voetbal, in de andere tekenfilms en de kleinsten vermaakten zich buiten met de skelters. Mooie slaapkamers met eigen badkamer, alles aanwezig in de keukens, gezellige praktische aankleding van de ruimtes, niets te klagen!

Luxe, veel ruimte en goed onderhouden accommodatie

Fam. Visschedijk
30-5-2017

Wat een onwijs gezellige week hebben wij hier mogen beleven!!! Eigenaar denkt met alles mee en er is in overleg alles mogelijk. Prettig is de zee aan ruimte in de keuken/woonkamer, ook op de slaapkamers voldoende ruimte en hoe heerlijk op elke kamer een eigen douche en wc. Wij hebben hier met veel plezier onze gasten ontvangen voor ons huwelijksfeest/weekend!!! Bedankt Jan en Ria

Luxe, veel ruimte en goed onderhouden accomodatie

Fam Visschedijk
25-5-2017

Wat een onwijs gezellige week hebben wij hier mogen beleven!! Eigenaar denkt met alles mee en er is in overleg alles mogelijk. Prettig is de zee aan ruimte in de keuken/woonkamer, ook op de slaapkamers voldoende ruimte en hoe heerlijk op elke kamer een eigen douche en wc. Wij hebben hier met veel plezier onze gasten ontvangen voor ons huwelijksfeest/weekend!! Bedankt Jan en Ria

Prima gastheer, misschien handig als er een haakje is in de badkamer en een planchet. maar het huis was helemaal af. We hebben een fantastisch weekend gehad met onze kinderen en kleinkinderen, Bedankt familie van den Bosch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.