Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf

Meer vakantiehuis info

112 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf

• 2019
    10kora Manenschijn13-04-2019

fantastisch en voor herhaling vatbaar!!

We hebben een heerlijk familieweekend gehad!! De gastheer ontving ons zeer vriendelijk en in kleine dingen bleek de zorg naar de gasten: bloemen op de bedden, chocolaatjes op tafel, overal kaarsen en een kast vol spelletjes en tijdschriften. Het huis is zeer comfortabel en geschikt voor een grote groep mensen,zowel binnen als buiten. De kinderen en de volwassenen hebben allemaal op hun eigen manier genoten van de aangeboden materialen: tafeltennis, skelters, voetbalveld, volleybalveld en tafelvoetbal! We zijn het erf niet af geweest het hele weekend!

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Tara Jongma27-03-2019

Luxe vakantiehuis voor grote groepen.

Het familieweekend (23 personen + 1 kind van 4) was zeer geslaagd. Het comfort in het huis (wij hadden het voor en achterhuis) is erg goed, alles is aanwezig, en wij hadden allemaal een eigen slaapkamer en badkamer. Dit was erg fijn met zo een grote groep. Wij hebben een hele dag met activiteiten kunnen vullen rond het huis: een fijne wandeling in de zandverstuiving even verderop, spellen rond het huis en gebruik gemaakt van de barbeque voor het avond eten. Er is een volleybalnet aanwezig en er is veel ruimte buiten om het huis. Jan was erg aardig en was aanwezig toen ik aankwam om mij het huis te laten zien, heeft bijvoorbeeld ook direct een kinderhekje bij de trap geplaatst toen we daarom vroegen. Een van de betere "vakantiehuizen" waar ik ben verbleven met grote groepen.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Daisy Hermans04-03-2019

Zeer netjes en schoon huis. Wij waren met 11 volwassen en 9 kinderen (jongste 4maanden en oudste 7 jaar)ruime kamers met ieder een eigen douche gelegenheid. Op alle kamers is er ruimte voor een campingbedje. Echt een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 2018
    10Lisanne28-11-2018

Geweldig

Wij waren voor een reünie van de vakantie een weekend in het Rode Erf. Het was een fantastisch weekend in een geweldige accomodatie. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Bij ons was de vaatwasserverstopt, maar binnen een kwartier was er iemand om dit te verhelpen. Echt geweldig!

• 9Familie Siezenga15-11-2018

Mooie, centraal in Nederland gelegen groepsacco!

Op zoek naar een ruim, schoon en gezellig verblijf voor grote groepen? Ga dan naar groepsaccommodatie Het Rode Erf in Doornspijk. We hebben met de hele familie (30 personen, jong en oud) genoten van de mooie woonboerderij, de fijne ontvangst van Jan, de slaapkamers met eigen badkamers en toilet en de gezellige binnen- en buitenruimte. Ook de omgeving van Doornspijk biedt voor ieder wat wils!

• 9Fam Foekema08-11-2018

Leuke en goede accomodatie. Centraal gelegen.

We waren met de familie en partners. In totaal 35 personen. Ieder jaar gaan we met z’n allen een weekend weg. Vaak een royale groepsaccomodatie in Nederland of België. Bij de mooie accomodatie in Doornspijk hebben we het erg naar onze zin gehad. Het ene huis hadden we beneden als zitgedeelte en het andere als eetgedeelte. In de omgeving van Doornspijk gewandeld en gefietst. Ook het mooie plaatsje Elburg bezocht.

• 9Familie van Mourik03-11-2018

Byzonder prettig en het huis in prima staat

Het is in een woord een fantastische plek om heerlijk ontspannen een familie weekend te houden!!! Het huis is van alle gemakken voorzien en er is heel veel speelruimte en speelmateriaal!! Wat wij ook heerlijk vonden was dat iedere slaapkamer een eigen douche en toilet had.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 8Nicoline24-10-2018

Erg fijne en schone locatie voor grote groepen

Wij hebben een weekend het Voorhuis en Achterhuis gehuurd, met 8 gezinnen. Het prettige was dat er 4 verschillende slaapunits zijn, waar je echt rust ervaart en geen last hebt van de gezamenlijke woonkamer. Iedere slaapkamer had een badkamer welke er perfect schoon uitzag: geen zwarte kalkrandjes, de wasbak keurig netjes, heel fijn. Op verschillende plekken zitten lichtsensoren waardoor de lampen automatisch aan springen: handig. Het enige minpunt vonden wij de vele vliegen in het huis. Dat was al bij aankomst, terwijl er niet eens ramen open stonden op dat moment. Deze zijn niet weggegaan, ondanks de vliegenlamp en -meppers die we bij ons hadden.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 8Oosterwijk22-08-2018

Mooie en nette accomodatie!

Mooie huizen op een mooie locatie. De inrichting was volledig, netjes en schoon! Ook buiten was er genoeg te doen. Wij waren hier op vakantie met een groep mensen met een beperking. Een minpuntje waren de smalle gangen beneden en de kleine kamers. Hierdoor is het huis minder geschikt voor mensen die rolstoelafhankelijk zijn. Ook de grindpaadjes buiten, zonder geleidelijke overgangen naar het grasveld, maakten het met de rolstoelen wat lastiger rijden. Toch mocht dit absoluut de pret niet drukken, we hebben genoten!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Marchien26-06-2018

Geweldige groepsaccommodatie!

Mooi gelegen huis. Goede uitgeruste accommodatie, met zorg ingericht. Keurig schoongemaakt en aandacht voor detail. Nette, ruime kamers met prima sanitair. Tuinmeubels zijn prima, ietwat gedateerd.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf info