Vakantiehuis
Weer vandaag2°-3°
9,2

82 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf in het Nederlands

Een mooie accommodatie voor een grotere groep!

Fam. Wijbenga,
5-3-2018

Wij hadden het Voorhuis in gebruik. Mooie ruime locatie; elke kamer een eigen badkamer is heel fijn. De keuken is zeer goed uitgerust en van allerlei kleine 'handigheidjes' voorzien. Voor de kleine kinderen had de locatie kinderstoelen klaargezet, een fijne service! Scheelt weer bagage ;)

Bij aankomst was de locatie schoon, stonden er chocolaatjes klaar op de keukentafel en lagen er bloemen op de bedden. Dit gaf een warm welkom!

Door de kou hebben we weinig gebruik gemaakt van de ruimte (tuin/schuur) er omheen, maar die zag er wel mooi uit. Bij lekker weer is er buiten genoeg te doen, een wandeling in de buurt brengt je in 20 min naar zandduinen en bos.

kortom: een aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2018

Heel mooi huis, lekker veel ruimte om te leven en echt heerlijk dat er op iedere kamer een nette douche en toilet is.

Gereisd met vrienden in januari 2018

geweldige accommodatie, schoon, vriendelijk

Pieter en Ester,
4-1-2018

Mooie verzorgde accommodatie, schoon, van alle gemakken voorzien. Vriendelijke en betrouwbare verhuurders, zeer attent en service gericht. Ruim voldoende plek voor 35 mensen.

Gereisd met vrienden in december 2017

Onwijs genoten!

Familie Kooistra,
19-12-2017

Deze accommodatie is tot in de puntjes verzorgd. Alle faciliteiten zijn aanwezig en geven garantie voor een heerlijk verblijf. Wat ons betreft zeer zeker een aanrader. Wat een prachtige, gezellige en luxe accommodatie. Twee ruime woongedeeltes en daardoor ideaal voor grote groepen. Wij komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in december 2017

uitstekend

familie heikens,
7-12-2017

De uitstekende gastheer, die tussendoor nog even langs komt om te vragen of alles naar wens is, geeft tip over boodschappen bestellen bij de Spar. Het huis is ruim en warm.De overkapte schuur om te spelen was super evenals het sportveldje. Ik miste met de kleine kinderen een wandelingetje of speurtocht zo vanuit het erf. En ik miste een beetje de sfeer van een open haard/houtkachel in een winterweekend.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

Top accommodatie

P. van Swam,
29-11-2017

Met vriendengroep verbleven op het Rode Erf. Uitstapjes naar het pittoreske Elburg (wandeling met gids via de VVV) en escape-room in Zwolle waren goed aan te rijden. Accommodatie, schoon, netjes en ingericht met moderne meubels. Zaterdagavond werd voor ons de buitenkeuken (hele grote BBQ) voorzien van een nieuwe gasfles, heerlijk op gegrild. Bedden sliepen goed. Prima!

Gereisd met vrienden in november 2017

Eeen geweldig familieweekend gehad.

Teun,
7-11-2017

Geweldige voorzieningen voor de kinderen. Mooie grote overdekte plek voor buitenactiviteiten als het regent!!!

Gereisd met jonge kinderen in november 2017

Kwaliteit

H.Scheijde,
24-10-2017

Het is een heerlijk huis, en de zorg voor de gasten is goed. Heel alert en heel attent.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Wat een geweldige accommodatie!!

Marianne Vollers,
19-9-2017

Ruim, schoon, heel veel faciliteiten, kortom een fantastische locatie.

Het enige waar iets over op te merken zou zijn, is de gehorigheid van het pand. Wij hadden een groot gezelschap in alle leeftijdsgroepen, dus wat meer last van geluidsoverlast. Echter in die mate dat we voor volgend jaar alweer geboekt hebben.

Gereisd met vrienden in september 2017

Fijne locatie met veel buiten(speel) ruimte en vriendelijke gastheer. Vraag de gastheer voor tips over bezorgen van de boodschappen! Veel buitenspeelgoed en een overkapping voor als het weer wat tegen zit.

Gereisd met vrienden in september 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.