Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf

80 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf in het Nederlands

geweldige accommodatie, schoon, vriendelijk

Pieter en Ester
4-1-2018

Mooie verzorgde accommodatie, schoon, van alle gemakken voorzien. Vriendelijke en betrouwbare verhuurders, zeer attent en service gericht. Ruim voldoende plek voor 35 mensen.

Onwijs genoten!

Familie Kooistra
19-12-2017

Deze accommodatie is tot in de puntjes verzorgd. Alle faciliteiten zijn aanwezig en geven garantie voor een heerlijk verblijf. Wat ons betreft zeer zeker een aanrader. Wat een prachtige, gezellige en luxe accommodatie. Twee ruime woongedeeltes en daardoor ideaal voor grote groepen. Wij komen zeker terug.

uitstekend

familie heikens
7-12-2017

De uitstekende gastheer, die tussendoor nog even langs komt om te vragen of alles naar wens is, geeft tip over boodschappen bestellen bij de Spar. Het huis is ruim en warm.De overkapte schuur om te spelen was super evenals het sportveldje. Ik miste met de kleine kinderen een wandelingetje of speurtocht zo vanuit het erf. En ik miste een beetje de sfeer van een open haard/houtkachel in een winterweekend.

Top accommodatie

P. van Swam
29-11-2017

Met vriendengroep verbleven op het Rode Erf. Uitstapjes naar het pittoreske Elburg (wandeling met gids via de VVV) en escape-room in Zwolle waren goed aan te rijden. Accommodatie, schoon, netjes en ingericht met moderne meubels. Zaterdagavond werd voor ons de buitenkeuken (hele grote BBQ) voorzien van een nieuwe gasfles, heerlijk op gegrild. Bedden sliepen goed. Prima!

Eeen geweldig familieweekend gehad.

Teun
7-11-2017

Geweldige voorzieningen voor de kinderen. Mooie grote overdekte plek voor buitenactiviteiten als het regent!!!

Kwaliteit

H.Scheijde
24-10-2017

Het is een heerlijk huis, en de zorg voor de gasten is goed. Heel alert en heel attent.

Wat een geweldige accommodatie!!

Marianne Vollers
19-9-2017

Ruim, schoon, heel veel faciliteiten, kortom een fantastische locatie.

Het enige waar iets over op te merken zou zijn, is de gehorigheid van het pand. Wij hadden een groot gezelschap in alle leeftijdsgroepen, dus wat meer last van geluidsoverlast. Echter in die mate dat we voor volgend jaar alweer geboekt hebben.

Fijne locatie met veel buiten(speel) ruimte en vriendelijke gastheer. Vraag de gastheer voor tips over bezorgen van de boodschappen! Veel buitenspeelgoed en een overkapping voor als het weer wat tegen zit.

Prima accomodatie voor een gezellig familie weeken

Familie Doornbosch
13-9-2017

De voorzieningen zijn top, zowel in de accomodatie als rondom de accomodatie., omgeving bied veel mogelijkheden tot diverse activiteiten. We hadden een barbecue, maar het weer werkte niet echt mee. We konden dit makkelijk verplaatsen naar de ruimte onder de overkapping. De beheerders regelden een terras heater zodat we een prima barbeque hadden.

geweldige mooie ruime boerderijen

Fiona
4-8-2017

vrijwel alles top eigenlijk, het enige wat iets minder was is dat er een hele groep huizen bij elkaar ligt, dit gaf gevoelsmatig iets minder privacy maar we hebben er vrijwel niets van gemerkt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.