Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Familie Bergsma

Zeker voor herhaling vatbaar!

Familie Bergsma
9-5-2018

Een prachtige accommodatie! Wij hadden het Voorhuus afgehuurd voor een familieweekend. Het huis was van alle gemakken voorzien. Een fijne keuken, genoeg koelkasten, een overdekte 'speelschuur' waar naar hartelust kon worden gedart en getafeltennist. Een heerlijke, kindvriendelijke omgeving. Wij hebben gefietst in de omgeving - prima geregeld met de fietsverhuur. De verhuurder is altijd vriendelijk en geïnteresseerd. Echt top! Het enige minpuntje: het is wel een beetje gehorig. Geschuif van stoelen in de woonkamer is hoorbaar in het hele huis. Het beste is om allemaal gelijk te gaan slapen en ook weer samen op te staan ;-)