Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Fam. Wijbenga

Een mooie accommodatie voor een grotere groep!

Fam. Wijbenga
5-3-2018

Wij hadden het Voorhuis in gebruik. Mooie ruime locatie; elke kamer een eigen badkamer is heel fijn. De keuken is zeer goed uitgerust en van allerlei kleine 'handigheidjes' voorzien. Voor de kleine kinderen had de locatie kinderstoelen klaargezet, een fijne service! Scheelt weer bagage ;)

Bij aankomst was de locatie schoon, stonden er chocolaatjes klaar op de keukentafel en lagen er bloemen op de bedden. Dit gaf een warm welkom!

Door de kou hebben we weinig gebruik gemaakt van de ruimte (tuin/schuur) er omheen, maar die zag er wel mooi uit. Bij lekker weer is er buiten genoeg te doen, een wandeling in de buurt brengt je in 20 min naar zandduinen en bos.

kortom: een aanrader!