Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.5Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

124 Reviews over Groepsaccommodatie Het Rode Erf

• 10Robin19-12-2020

Zeer nette accommodatie, op een mooi en rustig gelegen locatie. Met 10 personen hebben wij een weekend genoten op de Veluwe in Doornspijk.

• 9Pieter15-10-2020

Schitterend, groot onderkomen

Prachtige locatie. Het is een groot huis, met een fijne woonkamer en grote keuken. Voldoende spullen aanwezig. Vlakbij Veluwemeer en het middeleeuwse stadje Elburg en je kan mooi wandelen op de Veluwe.

• 10Omanido18-09-2020

Geweldig!

Prachtige boerderij! Genoeg vermaak, nette keuken, fijne slaapkamers met veel badkamers en grote buitenruimte. Verhuurder super aardig en chill.

• 9Karen10-09-2020

Perfect vakantiehuis voor een grote groep

Wij verbleven in Het Rode Erf met een vriendengroep met aanhang (inclusief 11 jonge kinderen). We hadden beide woningen tot onze beschikking, waardoor er veel ruimte was voor iedereen. Het was heel fijn dat elke kamer een eigen badkamer heeft. Het ‘wagenpark’ van skelters en fietsjes was een hit!

• 9Isabelle01-09-2020

Mooie accommodatie voor vrienden of families!

Wij hebben een weekje met een groep op het erf van Jan en Ria geslapen en het was echt fantastisch! De Veluwe is een mooie plek om te wandelen en de accomodatie had veel speelgoed en voorzieningen beschikbaar. Het huis heeft veel slaapkamers allemaal met een eigen badkamer, de keuken en woonkamer zijn samen een grote ruimte waar je elkaar goed kan entertainen. Je zit aan een andere accomodatie vast maar in principe heb je geen last van elkaar omdat het erf en het huis vrij groot zijn. Jan heeft de hele week voor ons klaar gestaan en leverde direct iets aan als dat nodig was. Zeker een plek om aan te raden!

• 8Josse Moers01-09-2020

Fijn verblijf, lekkere tuin

Fijne accommodatie, voorzien van alle gemakken die je nodig hebt tijdens een weekend weg met vrienden. Binnen is groot genoeg, met 4 slaapkamers beneden en nog een aantal boven. Als het weer een beetje meezit, is de tuin een groot pluspunt. Echter is er ook nog voldoende mogelijkheid om buiten te zitten onder de overkapping elders op de accommodatie. Klein puntje van verbetering: fijn als er hand-, thee-, en vaatdoeken aanwezig zijn in de keuken.

• 9Koen van Duijnhoven20-08-2020

Ruim complex met veel mogelijkheden.

Midweek met vrienden zeer geslaagd! Veel mogelijkheden om je op locatie bezig te houden en ook een hoop in de buurt om te doen. Ruime woonkamer en keuken met goede kwaliteit kookspullen.

• 9Elle19-08-2020

Echte aanrader!

We hebben een heerlijke vakantie gehad in deze mooie accommodatie. We waren met een groep vrienden + kinderen, en dit ging perfect doordat iedere slaapkamer ruim is en eigen sanitair heeft. Wij zaten in het achterhuis, het voorhuis was ook verhuurd maar daar merkte je bijna niets van door de gescheiden tuinen die ieder huis heeft. De kinderen vonden de skelters, het tafelvoetbal en het dartbord fantastisch, net als het sportveld waar ze veel op gevolleybald en gevoetbald hebben. Ook was het leuk dat er spelletjes en tekenspullen beschikbaar waren. De keuken was heel ruim met een groot werkblad en fornuis, twee koelkasten, vaatwasser en heel veel voorraad aan glazen, bestek, borden etc., superfijn. Je kon merken dat er echt goed is nagedacht over de inrichting voor grote groepen. De omgeving was erg leuk, al hoef je het erf niet af als je van rust houdt! Kortom: echt een aanrader!

• 9Jeroen17-08-2020

Top verblijf, echte aanrader!

Mooie accommodatie met alle benodigdheden voor een vermakelijke vakantie. Service is uitmuntend en zeer vriendelijke eigenaar. We hadden wat spullen laten liggen na het verblijf en die hebben ze netjes terug gestuurd. Ook alle borden, glazen, pannen en bestek waren ruim aanwezig, dit is niet altijd zo in grotere verblijven.

• 10Monique04-08-2020

Een absolute aanrader!

Hele mooie en schone accommodatie! Erg ruim en enorm fijn dat elk slaapvertrek een eigen badkamer had! Het ligt op een mooie en rustige locatie, perfect! De eigenaar was heel erg behulpzaam, vriendelijk en reageerde heel snel op de mail! Een absolute aanrader!

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf info

• CafeNiet beschikbaar