Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf

Weer vandaag8°-2°
Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf
9,2

80 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf in het Nederlands

Leuke en goede accomodatie. Centraal gelegen.

Fam Foekema
8-11-2018

We waren met de familie en partners. In totaal 35 personen. Ieder jaar gaan we met z’n allen een weekend weg. Vaak een royale groepsaccomodatie in Nederland of België. Bij de mooie accomodatie in Doornspijk hebben we het erg naar onze zin gehad. Het ene huis hadden we beneden als zitgedeelte en het andere als eetgedeelte. In de omgeving van Doornspijk gewandeld en gefietst. Ook het mooie plaatsje Elburg bezocht.

Byzonder prettig en het huis in prima staat

Familie van Mourik
3-11-2018

Het is in een woord een fantastische plek om heerlijk ontspannen een familie weekend te houden!!! Het huis is van alle gemakken voorzien en er is heel veel speelruimte en speelmateriaal!! Wat wij ook heerlijk vonden was dat iedere slaapkamer een eigen douche en toilet had.

Erg fijne en schone locatie voor grote groepen

Nicoline
24-10-2018

Wij hebben een weekend het Voorhuis en Achterhuis gehuurd, met 8 gezinnen. Het prettige was dat er 4 verschillende slaapunits zijn, waar je echt rust ervaart en geen last hebt van de gezamenlijke woonkamer. Iedere slaapkamer had een badkamer welke er perfect schoon uitzag: geen zwarte kalkrandjes, de wasbak keurig netjes, heel fijn. Op verschillende plekken zitten lichtsensoren waardoor de lampen automatisch aan springen: handig.

Het enige minpunt vonden wij de vele vliegen in het huis. Dat was al bij aankomst, terwijl er niet eens ramen open stonden op dat moment. Deze zijn niet weggegaan, ondanks de vliegenlamp en -meppers die we bij ons hadden.

Mooie en nette accomodatie!

Oosterwijk
22-8-2018

Mooie huizen op een mooie locatie. De inrichting was volledig, netjes en schoon! Ook buiten was er genoeg te doen. Wij waren hier op vakantie met een groep mensen met een beperking.

Een minpuntje waren de smalle gangen beneden en de kleine kamers. Hierdoor is het huis minder geschikt voor mensen die rolstoelafhankelijk zijn. Ook de grindpaadjes buiten, zonder geleidelijke overgangen naar het grasveld, maakten het met de rolstoelen wat lastiger rijden.

Toch mocht dit absoluut de pret niet drukken, we hebben genoten!

Geweldige groepsaccommodatie!

Marchien
26-6-2018

Mooi gelegen huis. Goede uitgeruste accommodatie, met zorg ingericht. Keurig schoongemaakt en aandacht voor detail. Nette, ruime kamers met prima sanitair. Tuinmeubels zijn prima, ietwat gedateerd.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Familie Bergsma
9-5-2018

Een prachtige accommodatie! Wij hadden het Voorhuus afgehuurd voor een familieweekend. Het huis was van alle gemakken voorzien. Een fijne keuken, genoeg koelkasten, een overdekte 'speelschuur' waar naar hartelust kon worden gedart en getafeltennist. Een heerlijke, kindvriendelijke omgeving. Wij hebben gefietst in de omgeving - prima geregeld met de fietsverhuur. De verhuurder is altijd vriendelijk en geïnteresseerd. Echt top! Het enige minpuntje: het is wel een beetje gehorig. Geschuif van stoelen in de woonkamer is hoorbaar in het hele huis. Het beste is om allemaal gelijk te gaan slapen en ook weer samen op te staan ;-)

Ontspannend, sportief, ruim en schoon

Willem Berkhout
28-3-2018

Wij hebben een lang weekend met ons veteranen voetbalteam genoten van deze accommodatie. Ruime en schone 2 tot 6 persoons slaapkamers, 2 grote woonkamers met keuken voorzien van alle gemakken, een open overdekte schuur waar je diverse spelactiviteiten kunt doen en een veld met volleybalnet, 2 kleine doeltjes en jeu de boules baan. In de buurt zijn vele activiteiten, men kan een mooi programma samenstellen. Een aanrader voor alle gezelligheidsteams, familiefeesten en andere groepen.

Buiten heel koud, binnen geriefelijk en warm !!

T Colee-Zorgdrager
23-3-2018

Wat hebben we genoten het was geweldig.

Eigenlijk geen minpunten alleen maar plussen.

Een echte aanrader.

Een mooie accommodatie voor een grotere groep!

Fam. Wijbenga
5-3-2018

Wij hadden het Voorhuis in gebruik. Mooie ruime locatie; elke kamer een eigen badkamer is heel fijn. De keuken is zeer goed uitgerust en van allerlei kleine 'handigheidjes' voorzien. Voor de kleine kinderen had de locatie kinderstoelen klaargezet, een fijne service! Scheelt weer bagage ;)

Bij aankomst was de locatie schoon, stonden er chocolaatjes klaar op de keukentafel en lagen er bloemen op de bedden. Dit gaf een warm welkom!

Door de kou hebben we weinig gebruik gemaakt van de ruimte (tuin/schuur) er omheen, maar die zag er wel mooi uit. Bij lekker weer is er buiten genoeg te doen, een wandeling in de buurt brengt je in 20 min naar zandduinen en bos.

kortom: een aanrader!

Heel mooi huis, lekker veel ruimte om te leven en echt heerlijk dat er op iedere kamer een nette douche en toilet is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.