Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf
9,3

77 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf in het Nederlands

Met vrienden

Mooie en nette accomodatie!

Oosterwijk
22-8-2018

Mooie huizen op een mooie locatie. De inrichting was volledig, netjes en schoon! Ook buiten was er genoeg te doen. Wij waren hier op vakantie met een groep mensen met een beperking.

Een minpuntje waren de smalle gangen beneden en de kleine kamers. Hierdoor is het huis minder geschikt voor mensen die rolstoelafhankelijk zijn. Ook de grindpaadjes buiten, zonder geleidelijke overgangen naar het grasveld, maakten het met de rolstoelen wat lastiger rijden.

Toch mocht dit absoluut de pret niet drukken, we hebben genoten!

Geweldige groepsaccommodatie!

Marchien
26-6-2018

Mooi gelegen huis. Goede uitgeruste accommodatie, met zorg ingericht. Keurig schoongemaakt en aandacht voor detail. Nette, ruime kamers met prima sanitair. Tuinmeubels zijn prima, ietwat gedateerd.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Familie Bergsma
9-5-2018

Een prachtige accommodatie! Wij hadden het Voorhuus afgehuurd voor een familieweekend. Het huis was van alle gemakken voorzien. Een fijne keuken, genoeg koelkasten, een overdekte 'speelschuur' waar naar hartelust kon worden gedart en getafeltennist. Een heerlijke, kindvriendelijke omgeving. Wij hebben gefietst in de omgeving - prima geregeld met de fietsverhuur. De verhuurder is altijd vriendelijk en geïnteresseerd. Echt top! Het enige minpuntje: het is wel een beetje gehorig. Geschuif van stoelen in de woonkamer is hoorbaar in het hele huis. Het beste is om allemaal gelijk te gaan slapen en ook weer samen op te staan ;-)

Ontspannend, sportief, ruim en schoon

Willem Berkhout
28-3-2018

Wij hebben een lang weekend met ons veteranen voetbalteam genoten van deze accommodatie. Ruime en schone 2 tot 6 persoons slaapkamers, 2 grote woonkamers met keuken voorzien van alle gemakken, een open overdekte schuur waar je diverse spelactiviteiten kunt doen en een veld met volleybalnet, 2 kleine doeltjes en jeu de boules baan. In de buurt zijn vele activiteiten, men kan een mooi programma samenstellen. Een aanrader voor alle gezelligheidsteams, familiefeesten en andere groepen.

Buiten heel koud, binnen geriefelijk en warm !!

T Colee-Zorgdrager
23-3-2018

Wat hebben we genoten het was geweldig.

Eigenlijk geen minpunten alleen maar plussen.

Een echte aanrader.

Een mooie accommodatie voor een grotere groep!

Fam. Wijbenga
5-3-2018

Wij hadden het Voorhuis in gebruik. Mooie ruime locatie; elke kamer een eigen badkamer is heel fijn. De keuken is zeer goed uitgerust en van allerlei kleine 'handigheidjes' voorzien. Voor de kleine kinderen had de locatie kinderstoelen klaargezet, een fijne service! Scheelt weer bagage ;)

Bij aankomst was de locatie schoon, stonden er chocolaatjes klaar op de keukentafel en lagen er bloemen op de bedden. Dit gaf een warm welkom!

Door de kou hebben we weinig gebruik gemaakt van de ruimte (tuin/schuur) er omheen, maar die zag er wel mooi uit. Bij lekker weer is er buiten genoeg te doen, een wandeling in de buurt brengt je in 20 min naar zandduinen en bos.

kortom: een aanrader!

Heel mooi huis, lekker veel ruimte om te leven en echt heerlijk dat er op iedere kamer een nette douche en toilet is.

geweldige accommodatie, schoon, vriendelijk

Pieter en Ester
4-1-2018

Mooie verzorgde accommodatie, schoon, van alle gemakken voorzien. Vriendelijke en betrouwbare verhuurders, zeer attent en service gericht. Ruim voldoende plek voor 35 mensen.

Onwijs genoten!

Familie Kooistra
19-12-2017

Deze accommodatie is tot in de puntjes verzorgd. Alle faciliteiten zijn aanwezig en geven garantie voor een heerlijk verblijf. Wat ons betreft zeer zeker een aanrader. Wat een prachtige, gezellige en luxe accommodatie. Twee ruime woongedeeltes en daardoor ideaal voor grote groepen. Wij komen zeker terug.

uitstekend

familie heikens
7-12-2017

De uitstekende gastheer, die tussendoor nog even langs komt om te vragen of alles naar wens is, geeft tip over boodschappen bestellen bij de Spar. Het huis is ruim en warm.De overkapte schuur om te spelen was super evenals het sportveldje. Ik miste met de kleine kinderen een wandelingetje of speurtocht zo vanuit het erf. En ik miste een beetje de sfeer van een open haard/houtkachel in een winterweekend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.