Vakantiehuis

82 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf in het Nederlands

Geweldig

Lisanne,
28-11-2018

Wij waren voor een reünie van de vakantie een weekend in het Rode Erf. Het was een fantastisch weekend in een geweldige accomodatie. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Bij ons was de vaatwasserverstopt, maar binnen een kwartier was er iemand om dit te verhelpen. Echt geweldig!

Gereisd met vrienden in november 2018

Mooie, centraal in Nederland gelegen groepsacco!

Familie Siezenga,
15-11-2018

Op zoek naar een ruim, schoon en gezellig verblijf voor grote groepen? Ga dan naar groepsaccommodatie Het Rode Erf in Doornspijk. We hebben met de hele familie (30 personen, jong en oud) genoten van de mooie woonboerderij, de fijne ontvangst van Jan, de slaapkamers met eigen badkamers en toilet en de gezellige binnen- en buitenruimte. Ook de omgeving van Doornspijk biedt voor ieder wat wils!

Gereisd met vrienden in november 2018

Leuke en goede accomodatie. Centraal gelegen.

Fam Foekema,
8-11-2018

We waren met de familie en partners. In totaal 35 personen. Ieder jaar gaan we met z’n allen een weekend weg. Vaak een royale groepsaccomodatie in Nederland of België. Bij de mooie accomodatie in Doornspijk hebben we het erg naar onze zin gehad. Het ene huis hadden we beneden als zitgedeelte en het andere als eetgedeelte. In de omgeving van Doornspijk gewandeld en gefietst. Ook het mooie plaatsje Elburg bezocht.

Gereisd met vrienden in november 2018

Byzonder prettig en het huis in prima staat

Familie van Mourik,
3-11-2018

Het is in een woord een fantastische plek om heerlijk ontspannen een familie weekend te houden!!! Het huis is van alle gemakken voorzien en er is heel veel speelruimte en speelmateriaal!! Wat wij ook heerlijk vonden was dat iedere slaapkamer een eigen douche en toilet had.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Erg fijne en schone locatie voor grote groepen

Nicoline,
24-10-2018

Wij hebben een weekend het Voorhuis en Achterhuis gehuurd, met 8 gezinnen. Het prettige was dat er 4 verschillende slaapunits zijn, waar je echt rust ervaart en geen last hebt van de gezamenlijke woonkamer. Iedere slaapkamer had een badkamer welke er perfect schoon uitzag: geen zwarte kalkrandjes, de wasbak keurig netjes, heel fijn. Op verschillende plekken zitten lichtsensoren waardoor de lampen automatisch aan springen: handig.

Het enige minpunt vonden wij de vele vliegen in het huis. Dat was al bij aankomst, terwijl er niet eens ramen open stonden op dat moment. Deze zijn niet weggegaan, ondanks de vliegenlamp en -meppers die we bij ons hadden.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Mooie en nette accomodatie!

Oosterwijk,
22-8-2018

Mooie huizen op een mooie locatie. De inrichting was volledig, netjes en schoon! Ook buiten was er genoeg te doen. Wij waren hier op vakantie met een groep mensen met een beperking.

Een minpuntje waren de smalle gangen beneden en de kleine kamers. Hierdoor is het huis minder geschikt voor mensen die rolstoelafhankelijk zijn. Ook de grindpaadjes buiten, zonder geleidelijke overgangen naar het grasveld, maakten het met de rolstoelen wat lastiger rijden.

Toch mocht dit absoluut de pret niet drukken, we hebben genoten!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Geweldige groepsaccommodatie!

Marchien,
26-6-2018

Mooi gelegen huis. Goede uitgeruste accommodatie, met zorg ingericht. Keurig schoongemaakt en aandacht voor detail. Nette, ruime kamers met prima sanitair. Tuinmeubels zijn prima, ietwat gedateerd.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Familie Bergsma,
9-5-2018

Een prachtige accommodatie! Wij hadden het Voorhuus afgehuurd voor een familieweekend. Het huis was van alle gemakken voorzien. Een fijne keuken, genoeg koelkasten, een overdekte 'speelschuur' waar naar hartelust kon worden gedart en getafeltennist. Een heerlijke, kindvriendelijke omgeving. Wij hebben gefietst in de omgeving - prima geregeld met de fietsverhuur. De verhuurder is altijd vriendelijk en geïnteresseerd. Echt top! Het enige minpuntje: het is wel een beetje gehorig. Geschuif van stoelen in de woonkamer is hoorbaar in het hele huis. Het beste is om allemaal gelijk te gaan slapen en ook weer samen op te staan ;-)

Gereisd met vrienden in mei 2018

Ontspannend, sportief, ruim en schoon

Willem Berkhout,
28-3-2018

Wij hebben een lang weekend met ons veteranen voetbalteam genoten van deze accommodatie. Ruime en schone 2 tot 6 persoons slaapkamers, 2 grote woonkamers met keuken voorzien van alle gemakken, een open overdekte schuur waar je diverse spelactiviteiten kunt doen en een veld met volleybalnet, 2 kleine doeltjes en jeu de boules baan. In de buurt zijn vele activiteiten, men kan een mooi programma samenstellen. Een aanrader voor alle gezelligheidsteams, familiefeesten en andere groepen.

Gereisd met vrienden in maart 2018

Buiten heel koud, binnen geriefelijk en warm !!

T Colee-Zorgdrager,
23-3-2018

Wat hebben we genoten het was geweldig.

Eigenlijk geen minpunten alleen maar plussen.

Een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Het Rode Erf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.