Chalet

3 reviews over Chalet Genietenvanvakantie.nl in het Nederlands

Voor ons niet weer

Ufkes
6-8-2017

Accommodatie was prima internet erg slecht tv signaal stoorde ook vaak helaas door niet al te mooi weeer hier toch afhankelijk van. Zwembad vonden we aan de kleine kant. Wel prachtige omgeving en leuke dingen om te gaan buiten om de camping.

Geweldig !!!

Kathy
19-6-2017

Prachtig park in het bos en buitengewone gastvrije eigenaars van dit privé huisje. Van het zwembad hebben we geen gebruik gemaakt omdat er geen kinderen bij waren. Elke dag heerlijk gefietst en in het restaurant kun je prima eten. De Pinksterbrunch was heerlijk! Het personeel op het park is vriendelijk.

Gereisd Met partner in juni 2017

Fantastisch voor herhaling vatbaar!

Stacey overmeer
6-5-2017

Wij hebben een heerlijke midweek gehad op de vakantie. We kwamen bij toeval last minute deze vakantie nog kunnen boeken. Omdat er een drukke periode aankomt met huidige woning verlaten en nieuwe woning betrekken. Wilde wij voor de verhuis drukte nog even een midweekje ontspannen met onze 2 jongens. Aangezien door alle drukte straks het er misschien niet in zit om nog even in onze vakantie weg te gaan.

Wij hebben optimaal genoten, in een heerlijke chalet alles erop en eraan en een top service! De kinderen hebben optimaal genoten op het park ondanks het slechte weer toch leuke dingen kunnen ondernemen. Vooral de nieuwe indoor was een groot succes bij de oudste hij heeft er nog over.

Een camping en chalet waar we zeker nog terug willen komen. Wie weet tot in de zomervakantie als het verhuizen sneller gaat dan gepland nog even een weekje of 2 genieten.

Het zwembad hebben wij heen gebruik van kunnen maken maar deze zag er super leuk uit! Die willen we zeker nog eend testen. 😆

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Chalet info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Genietenvanvakantie.nl in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Genietenvanvakantie.nl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.