Camping De Scheepsbel

Met jonge kinderen

Teleurstellend

Erg Jammer
12-9-2018

Camping holt achteruit, de eerste jaren hadden we het geluk hier een plek te kunnen krijgen in t hoogseizoen op t veld bij t Anker. Nu kun je daar en op de rest van de camping een kogel afschieten in de vakanties en niemand raken.Alles wordt duurder en wat ervoor terugkomt wordt alleen maar minder en minder. Geen Dabar meer en geen alternatief .Geen gezelligheid in de kantine want dat moest plaatsmaken voor n dure binnenspeeltuin en een restaurant.In de snackbar maken ze zakjes open m.b.v. aan hun vingers likken.Bingo was altijd leuk maar ook dat is nu iets dat even afgeraffeld wordt. De kinderspeeldag was een paradepaardje maar ook daar is de lol vanaf.

De campingeigenaar vindt zn gasten maar lastig en een van de receptiedames,zelf nog n kind volgens mij, behandeld je alsof ze kleuterjuf is en de gasten de kleuters.Auto 's rijden veel te hard en worden niet geccorigeerd want eigenaar doet het zelf ook.

Verkeerde kapitein op het schip

De Waarheid
9-9-2018

Internet is alleen gratis buiten bij de receptie,elders is het veel te duur en valt de verbinding continu weg.De eigenaar is ongemanierd en ronduit onbeschoft tegen klanten.Het centrale hart heeft plaats moeten maken voor een restaurant waar ook nog eens de klanten weggejaagd worden als alles verhuurd wordt,ook in het hoofdseizoen.Schandalig !Het zwembad is totaal onveilig,er is geen toezicht. Vermaak voor kleine kinderen is nihil,de pubers en ouders mogen het doen met de wekelijkse bingo.

Vuilcontainers zijn altijd vol en het ligt overal bezaaid met vuilnis.De slagboom staat steeds open en criminelen hebben hierdoor vrij spel.Prijzen stijgen extreem in alles,alles draait om ordinaire zakkenvullerij.

De klant kan kapotvallen.

Camping De Zeepbel is een betere naam !

Heerlijke vakantie met ons gezin!

Rachel
6-9-2018

Wat hebben wij genoten van onze vakantie op deze leuke camping! De kinderen genoten volop van het zwembad: de glijbaan was favoriet! Onze jongste heeft zich heerlijk vermaakt in het peuterbad met speeltoestel en de sproeiers vond hij geweldig. Ook het "Piratenschip" bij het restaurant zorgde voor uren speelplezier. Het Restaurant De Serre hebben wij een paar 'uitgetest'. Lekker gegeten, afwisselende kaart, voor ieder wat wils. Mooie inrichting trouwens. Wij stonden vlakbij het zwembad en het sanitairgebouw. Wat ons opviel was dat het zo heerlijk schoon was. Fijn; zeker met jonge kinderen die het liefste onder de douche gaan liggen i.p.v. staan. Handig ook dat er een kampwinkel is, voor je basisbenodigdheden. De verse broodjes iedere ochtend waren heerlijk. Animatie was top en de ligging van de camping is ideaal. Je kunt alle kanten op voor leuke uitstapjes. Wij hebben een topvakantie gehad. Voor ons dus zeker voor herhaling vatbaar.

Bedankt voor u review.

fijn dat u genoten heeft op ons park.

Super leuk

Tamara
4-9-2018

Ze hadden leuke speeltuin dicht bij het huisje maar vond wel weinig te doen voor een kind van 4 jaar en kind van 7 jaar dat vond ik wel jammer

Maar de avond show was altijd wel leuk voor de kinderen en zelf moesten wij soms lachen

Wat ik ook nog jammer vond is dat de wc niet heel schoonwas en de prullenbak vaak te vol dus kon je de maandverband zitten

Maar de camping zelf vond ik super ga er zeker nog eens een keer heen

Bedankt voor u review.

Fijn dat u genoten heeft van u verblijf op ons park.

We genieten er volop.

Luus en Kees
29-8-2018

Wij genieten al jaren van de rust op de Scheepsbel, het ziet er altijd netjes uit en tijdens de schoolvakantie heerst er een gezellige sfeer met al die kinderen. De medewerkerkers/sters zijn vriendelijk en doen hun uiterste best. We hopen er nog jaren met veel plezier te verblijven.

Bedankt voor u review.

Wij hopen dat u nog lang blijft genieten bij ons.

Super verblijf met kinderen

fam. Wolf
28-8-2018

Mooie nette camping. Leuke kinderactiviteiten, vooral de zwembadspellen vielen erg in de smaak bij de kids!

Anita, Hoofd front office, 20-9-2018
Wij willen u bedanken voor u review, fijn dat u en de kinderen het leuk vonden op ons park.

Kampeervelden lopen onder water bij regen en dit loopt het kampeermiddel in (voortent).

Afwatering van regenwater is zeer slecht gasten staan tot de enkels in het water.

Dakgoot van het sanitairgebouw loopt over.

Douche is onhygiënisch met slechte afwatering. Je staat in het sop van een ander wanneer men van de wasbakken gebruik wil maken.

Tekort sanitair.

Koude douches

Mindervalidentoilet is slecht bereikbaar en op slot.

In het zwembad hangt prikkeldraad. De poort van het zwembad staat open. Kleine kinderen kunnen zo bij het diepe bad komen.

Losse tegels in het zwembad.

Zwembad is koud in plaats van verwarmt.

Binnenspeeltuin moet je apart voor betalen.

Slechte service bij receptie/restaurant/cafetaria.

Geen activiteiten voor tieners tussen 12-16 jaar.

Mooi gelegen camping met helaas een hoorbare snelweg, wij hebben het voorseizoen gestaan en onverwacht rustig maar dat ligt niet aan de camping. Het sanitair is gedateerd en tijdens de hemelvaart/pinkster vakantie ontoerijkend. Dat was ook de enige week dat het goed bezet was. Niet in het restaurant geweest, vonden wij meer kantine dan restaurant.

Never again..

Denise
23-8-2018

Eens maar nooit meer. Dan kijk je het hele jaar uit naar je vakantie en dan kom je hier terecht..

Ten eerste personeel zeer onvriendelijk en chagerijnig. Er stond bijna geen mens op het trekkersveld, sanitair, rampzalig. 2 douches en vaak koud. Campingwinkel, noem het maar een campingkast. Je kunt er niets krijgen. Zwembad ijskoud en alleen maar grote jongens die het voor anderen verpesten, geen toezicht. Animatie, ook een tegenvaller. Nee voor ons nooit meer!!!

Zo heerlijk genoten

Annie
20-8-2018

Wat een heerlijke camping. De kinderen hebben zich prima vermaakt we stonden overal dicht bij op het g veld. Mooi sanitair gebouw. Leuke animatie en een heerlijk zwembad daar konden we lekker afkoelen tijdens de warme dagen. Vriendelijke dames bij de receptie. En het paard och de kinderen vonden het fantastische.wij komen volgend jaar weer terug zeker weten hebben een top vakantie gehad. Denken er over na een seizoensplaats te nemen, voor volgend jaar.Bedankt voor de fijne weken allemaal.

Bedankt voor u review.

Fijn dat u genoten heeft op ons park.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Scheepsbel in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Scheepsbel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.