Camping De Scheepsbel

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag25°15°
Camping De Scheepsbel
7,9

225 reviews over Camping De Scheepsbel in het Nederlands

We hebben genoten van het weer en de gezelligheid.

Kitty Gooijer
26-5-2018

We hebben dichtbij onze eigen caravan 2 chalets extra gehuurd voor onze kinderen, kleinkinderen en aanhang. We organiseren altijd een gezamenlijke barbecue.

Het chalet E 18 was prima, alleen de cv werkte niet. Het werd later gelukkig mooi weer.

Aanrader!

H.Westerink-Zwart
16-5-2018

Het is een prachtige camping, gelegen in het bos. Wel vlakbij een snelweg, maar dat hoor je hooguit in de vroege morgen. Niemand van onze groep had er last van. De camping is een goed startpunt voor een wandeling of fietstocht. Het sanitair is schoon, hetwater lekker warm. Het zwembad is niet al te groot, maar onze kleinkinderen vinden de glijbaan prachtig. Zij hebben erg genoten van de binnenspeeltuin. Ik kon mezelf haast niet bedwingen om met heen mee te doen. Nunspeet is per fiets goed te bereiken. Met de auto is Elburg ook heel dichtbij. Wij komen al jaren op De Scheepsbel en hopen dit nog vele jaren te blijven doen.

Heerlijk!

Lin
15-5-2018

Gezellige camping in de bossen. Lekkere ruime plekken. Douches zijn schoon en zijn recentelijk wat gerenoveerd (vloer). Wel gedoe dat je n pasje nodig hebt om het sanitair gebouw binnen te gaan...

Omgeving is heerlijk om te fietsen en te wandelen.

Heerlijke camping om te relaxen...

Herhaling vatbaar

Ron van Nieuwland
6-3-2018

Komen al ruim 10 jaar op deze camping, bevalt prima, hele jaar door

geweldig in een woord

Gijs en Sjani Vonk
8-10-2017

De rust en de ruimte. Prima uitvalsbasis voor bos heide en randmeren. Voldoende winkels op fietsafstand, een aanrader

Super tijd gehad

Jacoline kotterink
31-8-2017

Een camping met heel prettig en behulpzaam personeel, zowel bij de balie als bij het restaurant e.d. De kampeervelden zijn netjes, het zwemwater is heel erg koud maar het zwembad is wel keurig schoon.Er is veel moois in de omgeving te vinden. Hij ligt vlakbij de zandenplas en het zandenbos.ook kun je zo de hei op vanaf de camping. Goedkoop is hij niet maar wel de moeite waard.

moet ik zwaar over nadenken

hub en jeanette voncken
31-8-2017

de ligging vond ik niet goed 4jaar er heen geweest altyd goed verlopen tot dit jaar is het heel tegen gevallen te ver van de wc af mijn man moest altyd met de auto naar de wc rijden ivm zijn zware copd dat wisten hun maar daar we al 4 jaar op het g veldtje hebben gestaan was een hele goede plek voor ons maar omdat er in 2016 zoveel overlast was ivm honden (toevallig heb ik een hond die niet blaft) maar wij worden daardoor wel vond ik afgestraft ik hoop dat ze toch nog gaan overleggen voor een oplossing voor ons anders helaas was het dan het laatste jaar voor ons ,we zijn er altyd goed worden ontvangen door wilma en alex maar dit jaar was het in het limburgs gezegt (klote0

Prachtig!

Anita
29-8-2017

Een prachtige vakantie gehad op de camping we verbleven in de bungalow/chalet de Kajuit.

Er waren net als vorig jaar 2 recreatieteams één van de camping.

En een Christelijke genaamd DABAR de kinderen hebben genoten van de recreatieprogrammas.

Het is een kindvriendelijke veilige camping in een heerlijke bosrijke omgeving met veel eekhoorntjes

met buitenzwembad (verwarmd) maar toch nog erg koud.

Bij het diepe bad is ook een onoverdekte glijbaan.

Ons verblijf was van 11-08/25-08-2017

Het was top

Rothfusz
29-8-2017

Het zijn hele mooie ruime plaatsen en genoeg speelgelegenheid voor de kids volgend jaar gaan we zeker weer naar de scheepsbel

geweldig genoten en tot rust gekomen

silvia
29-8-2017

Deze camping ligt op zo,n prachtige plek en je kan van hieruit alle kanten op ook op de camping is het prachtig en heerlijk vertoefen

We hebben een aantal aanbieders voor De Scheepsbel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Scheepsbel in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Scheepsbel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Scheepsbel scoort een 7.93 uit 10 op basis van 226 reviews.