Camping De Scheepsbel

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag4°-2°
Camping De Scheepsbel
6,9

252 reviews over Camping De Scheepsbel in het Nederlands

Wij vinden het voor ons een fantastische camping

KJ Mertens,
8-12-2018

pluspunten zijn de ruime plaatsen en als je van wandelen en fietsen houd zijn er mogelijk heden te over, ook een hond is geen bezwaar. Je loopt zo van af de camping bijna de zandverstuiving op. Ook erg centraal voor bezoek aan Nunspeet en Elburg ect . Voor kleine kinderen is er veel te beleven maar vanaf een jaar of 12 is er niet veel. Er geen activiteiten zijn zo als een gezellige avond met muziek ect en er alleen bingo is op zaterdag avond! Een beetje jammer wij vinden dat een gemiste kans zeker voor de mooie serre!

Super leuk

Tamara,
4-9-2018

Ze hadden leuke speeltuin dicht bij het huisje maar vond wel weinig te doen voor een kind van 4 jaar en kind van 7 jaar dat vond ik wel jammer

Maar de avond show was altijd wel leuk voor de kinderen en zelf moesten wij soms lachen

Wat ik ook nog jammer vond is dat de wc niet heel schoonwas en de prullenbak vaak te vol dus kon je de maandverband zitten

Maar de camping zelf vond ik super ga er zeker nog eens een keer heen

Bedankt voor u review.

Fijn dat u genoten heeft van u verblijf op ons park.

We genieten er volop.

Luus en Kees,
29-8-2018

Wij genieten al jaren van de rust op de Scheepsbel, het ziet er altijd netjes uit en tijdens de schoolvakantie heerst er een gezellige sfeer met al die kinderen. De medewerkerkers/sters zijn vriendelijk en doen hun uiterste best. We hopen er nog jaren met veel plezier te verblijven.

Bedankt voor u review.

Wij hopen dat u nog lang blijft genieten bij ons.

Super verblijf met kinderen

fam. Wolf,
28-8-2018

Mooie nette camping. Leuke kinderactiviteiten, vooral de zwembadspellen vielen erg in de smaak bij de kids!

Anita, Hoofd front office, 20-9-2018
Wij willen u bedanken voor u review, fijn dat u en de kinderen het leuk vonden op ons park.

Kampeervelden lopen onder water bij regen en dit loopt het kampeermiddel in (voortent).

Afwatering van regenwater is zeer slecht gasten staan tot de enkels in het water.

Dakgoot van het sanitairgebouw loopt over.

Douche is onhygiënisch met slechte afwatering. Je staat in het sop van een ander wanneer men van de wasbakken gebruik wil maken.

Tekort sanitair.

Koude douches

Mindervalidentoilet is slecht bereikbaar en op slot.

In het zwembad hangt prikkeldraad. De poort van het zwembad staat open. Kleine kinderen kunnen zo bij het diepe bad komen.

Losse tegels in het zwembad.

Zwembad is koud in plaats van verwarmt.

Binnenspeeltuin moet je apart voor betalen.

Slechte service bij receptie/restaurant/cafetaria.

Geen activiteiten voor tieners tussen 12-16 jaar.

Mooi gelegen camping met helaas een hoorbare snelweg, wij hebben het voorseizoen gestaan en onverwacht rustig maar dat ligt niet aan de camping. Het sanitair is gedateerd en tijdens de hemelvaart/pinkster vakantie ontoerijkend. Dat was ook de enige week dat het goed bezet was. Niet in het restaurant geweest, vonden wij meer kantine dan restaurant.

Never again..

Denise,
23-8-2018

Eens maar nooit meer. Dan kijk je het hele jaar uit naar je vakantie en dan kom je hier terecht..

Ten eerste personeel zeer onvriendelijk en chagerijnig. Er stond bijna geen mens op het trekkersveld, sanitair, rampzalig. 2 douches en vaak koud. Campingwinkel, noem het maar een campingkast. Je kunt er niets krijgen. Zwembad ijskoud en alleen maar grote jongens die het voor anderen verpesten, geen toezicht. Animatie, ook een tegenvaller. Nee voor ons nooit meer!!!

Zo heerlijk genoten

Annie,
20-8-2018

Wat een heerlijke camping. De kinderen hebben zich prima vermaakt we stonden overal dicht bij op het g veld. Mooi sanitair gebouw. Leuke animatie en een heerlijk zwembad daar konden we lekker afkoelen tijdens de warme dagen. Vriendelijke dames bij de receptie. En het paard och de kinderen vonden het fantastische.wij komen volgend jaar weer terug zeker weten hebben een top vakantie gehad. Denken er over na een seizoensplaats te nemen, voor volgend jaar.Bedankt voor de fijne weken allemaal.

Bedankt voor u review.

Fijn dat u genoten heeft op ons park.

Wij zoeken volgend jaar iets anders

Dennis,
19-8-2018

De scheepsbel is een mooie camping. Maar bij aankomst bleek onze speciaal gereserveerde plek vergeven te zijn aan anderen. We mochten ergens anders op dat veld zelf een plaats creëren. Oké maar niet ideaal. Zondags werd er een kinderspel dag georganiseerd (€5 pp). 10 uur verzamelen. Ze waren nog druk aan het opzetten. Veel jonge kinderen die uiteindelijke tot 11 uur hebben moeten wachten tot het begon. Slecht geregeld ook. De speeltuin op het b veld is slecht onderhouden. Hout is rot en speeltoestellen zijn niet heel veilig. Onze jongste zoon kwam met zijn beentje vast te zitten tussen 2 rotte planken. Gemeld bij receptie, reactie die we kregen was "morgen komt de technische dienst wel even kijken ernaar." Zelf het klimrek tot die tijd maar met lint afgezet. Weinig begrip voor de situatie. Sanitair is oké. Maar meer dan dat ook niet. Binnen speeltuin is tegen betaling. Jammer.

Een mooie camping met nog wel verbeterpunten.

Fam kok,
19-8-2018

Als je met een klacht komt dan wordt er nauwelijks naar geluisterd.

Als je echt een 4 sterrencaming wil zijn moet er nog wel wat veranderen.

Sanitair niet schoon geen zeep en met 30 graden toch wel een dingetje vonden wij.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Scheepsbel in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Scheepsbel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.