Bed and Breakfast De Haere

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag24°8°
Bed and Breakfast De Haere

We hebben een aantal aanbieders voor De Haere voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast De Haere in het Nederlands

Prachtige B&B in buitengebied van Doornspijk

Theo en Ria
14-7-2015

B&B zit in een mooi bijgebouw van een villa gelegen in een rustg buitengebied. Ruime kamer met een heerlijk bed. In de kamer tevens een zitje met 2 clubs en TV. Eigen badkamer met regendouche, toilet en wastafel. Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Afsluitbare fietsstalling is aanwezig. De auto kan bij de B&B geparkeerd worden. Vriendelijke en behulpzame eigenares. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2015

Bed and Breakfast info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinTerras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Haere in Doornspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Haere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.