Doornspijk

We hebben een aantal aanbieders voor Doornspijk voor je op een rij gezet:

Reviews over Doornspijk

Barry,
    10-12-2018

Geweldige camping met gepassioneerde eigenaren.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Wij vinden het voor ons een fantastische camping

KJ Mertens,
    8-12-2018

pluspunten zijn de ruime plaatsen en als je van wandelen en fietsen houd zijn er mogelijk heden te over, ook een hond is geen bezwaar. Je loopt zo van af de camping bijna de zandverstuiving op. Ook erg centraal voor bezoek aan Nunspeet en Elburg ect . Voor kleine kinderen is er veel te beleven maar vanaf een jaar of 12 is er niet veel. Er geen activiteiten zijn zo als een gezellige avond met muziek ect en er alleen bingo is op zaterdag avond! Een beetje jammer wij vinden dat een gemiste kans zeker voor de mooie serre!

Gereisd met partner in juni 2018

Geweldig

Lisanne,
    28-11-2018

Wij waren voor een reünie van de vakantie een weekend in het Rode Erf. Het was een fantastisch weekend in een geweldige accomodatie. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Bij ons was de vaatwasserverstopt, maar binnen een kwartier was er iemand om dit te verhelpen. Echt geweldig!

Gereisd met vrienden in november 2018

Mooie, centraal in Nederland gelegen groepsacco!

Familie Siezenga,
    15-11-2018

Op zoek naar een ruim, schoon en gezellig verblijf voor grote groepen? Ga dan naar groepsaccommodatie Het Rode Erf in Doornspijk. We hebben met de hele familie (30 personen, jong en oud) genoten van de mooie woonboerderij, de fijne ontvangst van Jan, de slaapkamers met eigen badkamers en toilet en de gezellige binnen- en buitenruimte. Ook de omgeving van Doornspijk biedt voor ieder wat wils!

Gereisd met vrienden in november 2018

Prachtige plek, midden in de natuur, even niks ...

Dick en Mariette,
    11-11-2018

Een heerlijk weekend in huisje Back to Basic, midden in de natuur!

Op een bijzondere beschutte plek, midden in de natuur, smaakvol ingericht, en creatief omgegaan met hergebruik van materiaal. Een luxe om even ‘niks’ te hebben. En tegelijkertijd de luxe van vrijheid, bomen in prachtige herfstkleuren, stilte, lekkere stoelen om in weg te zakken en een heerlijk open haardje. En dan ‘s ochtends een heerlijk verrassingsontbijt in een mand.

We hebben een mooie tocht van ongeveer 20km gewandeld, de Elburger Landgoederenroute die bijna langs de voordeur komt. Onderweg lekker geluncht in Elburg en aan het eind van de middag voldaan weer terug. Zo mooi. En zo lekker om dan in je ‘eigen huisje’ te zijn.

Dank Ellen en Cees voor het prachtige plekje.

Tot ziens!

Gereisd met partner in november 2018