Hotel Villa Ruimzicht

Hotel Villa Ruimzicht
8,2

21 tips over Hotel Villa Ruimzicht

Liesbeth Staal, 21-3-2015
Heerlijk er op uit met de scooters naar Doesburg en Hummelo. Dat is fantastisch en niet te vergeten Zutphen en Deventer, Genoeg te zien in deze mooie omgeving.
Wiggers, 10-12-2014
Lekker na geborreld met uitzicht op het park. Prima geslapen en we komen zeker terug!
G. Wierda, 21-9-2014
Doetinchem is een gezellige plaats van waaruit je hartstikke leuk de Achterhoek kunt verkennen. Kies je voor dit hotel? Vraag dan in ieder geval een kamer op de bovenste verdieping. Ook kan het geen kwaad vooraf te informeren of er ook grote gezelschappen gepland staan tijdens jouw verblijf.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Ruimzicht voor je op een rij gezet:

JaMa, 23-7-2014
Fietsen kunnen worden gestald in een ruimte die iedere avond afgesloten wordt. Hotel verhuurt ook Vespa's! Het is ongeveer 10 minuten lopen naar het centrum waar verschillende restaurantjes zijn om te lekker te eten.
AnnaJ, 28-5-2014
Fietsroutes richting 's-Heerenberg, met leenfiets en leen paraplu, centrum op loop/fietsafstand
AnnaJ, 28-5-2014
fietsroutes richting ´s Heerenberg zijn goed te doen en lekker groen. Bronkhorst a d Yssel, leuk te bezoeken

Michelle , 23-5-2014
Eten bij Arthurs. Neem het verrassing menu icm wijnarrangement.
Paul, 30-3-2014
Ga vooral uit eten bij De Uitgeverij!!!! Wat een service, overheerlijke maaltijden en mooie stadstuin!
KrisBoog, 3-3-2014
Vanuit het hotel ben je in een paar minuten lopen bij het winkelcentrum, dat groter is dan je verwacht. En eveneens vanuit het hotel kun je naar een prachtig, afwisselend natuurgebied met wandelingen van 2,5 tot 7,5 km. Bij de receptie kun je een kaartje met beschrijving meekrijgen. Geen last gehad van het verkeer op de kamer.
Corine1963, 27-10-2013
Het beste theater van Nederland 2012, het Amphion, is op 5 minuten loopafstand. Daar tegenover een grote bioscoop.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Ruimzicht voor je op een rij gezet: