Hotel Villa Ruimzicht ****

Weer vandaag4°-4°

187 reviews over Hotel Villa Ruimzicht in het Nederlands

Gebroken nacht.

Rj, 28-1-2018

Mooi hotel. Leuke sfeer. Goed restaurant. Nette kamers en mooie badkamer. Maar een heel erg gehorig hotel. Slecht van geslapen. Buurman hele nacht horen snurken. Bij badkamer bezoek buren lagen we te trillen in bed.

Heerlijk, gastvrij hotel om even te ontspannen!

enderink, 22-10-2017

Hotel villa ruimzicht doet alles om je een aangenaam verblijf te laten hebben (en met succes).

Niet naar verwachting

Mieke, 8-10-2017

Villa Ruimzicht is gevestigd in een prachtig pand. Het personeel is uiterst vriendelijk. De kamer waar wij in zaten was erg gehorig, ik dacht dat mijn buren door mijn kamer liepen toen ze 's-avonds terug kwamen. De inrichting is van Ikea, op zich niet erg maar gezien de prijs van de kamer kan dit écht niet. In de ochtend konden we de douche niet gebruiken omdat er te weinig waterdruk was. Het hotel vonden wij een behoorlijke tegenvaller, vooral gezien de prijs per kamer, dan mag je toch wel meer verwachten.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Ruimzicht voor je op een rij gezet:

Gezellig terras, mooie tuin om hotel, heerlijk eten en fantastisch personeel

Een super 3-daags arrangement !

Harry, 10-8-2017

Met een zekere schroom n.a.v. een aantal negatieve recensies begonnen we het hotelverblijf.

Een 100% meevaller: een uiterste luxe kamer ("waterplezier")inclusief glazen badkamer met douche, vrijstaand bad en sauna!

Kamer 203 is een feestje! De vaak genoemde trage lift heeft een verhaal: omdat het een "beschermd gebouw" is, mag er geen elektrische lift worden geïnstalleerd. De aanwezige lift werkt op oliedruk en gaat inderdaad langzaam, maar is veilig en betrouwbaar. Personeel van receptie, bar, restaurant en ontbijtstudio: chapeau voor jullie professionele ontvangst!

Unieke Ervaring

Emilie, 3-8-2017

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Omdat het mijn verjaardag was hebben ze om stipt 24u een glaasje champagne en een stukje taart gebracht. Heb mensen zien reclameren over de lift (dan toch eens willen proberen) wij zaten op 1e verdieping dus voor ons was de rit vrij kort. De lift is antiek , gaat wat trager heeft iets. Wij zijn 2 nachten verbleven maar onze kamer werd tijdens ons verblijf niet schoongemaakt. In onze douche was een lek dus na de douchebeurd stond de badkamer onder water. Dit hebben we gemeld bij vertrek en de technische dienst zou verwittigd worden. Wel werden er in de inkom in onze kamers propere handdoeken gelegd maar de vuile bleven liggen op onze kamer. 1e avond in het restaurant gegeten. Bediening was Top en het eten was heel lekker. Om gewoon iets te drinken doorgaans de dag of in de avond is het heel gezellig! Zeker een aanrader. Geen ongedierte gemerkt (andere recensies van dit hotel) wij komen zeker nog terug

ontzettend fijn verblijf

Annie, 28-7-2017

De aankomst is geweldig, je voelt je gewoon "koninklijk".

Wat niet? moet lang denken en weet eigenlijk niets te noemen.

Geweldig goed

Jan en Lea, 22-6-2017

Een mooi restaurant dat in een arboretum ligt. Vanwege de bijzondere warmte was het goed toeven onder oude bomen maar ook binnen en op de terrassen. Prima eten 😡( verrassingsmenu), vriendelijk personeel en zeer ruime kamers. Als minpuntje is de lift die heel langzaam gaat. Maar wij hadden kamers op de tweede verdieping en het is goed te lopen.

Nooit Meer

Vriendinnen weekend, 19-6-2017

Wij hebben een weekendje geboekt met vriendinnen, hier hoort een vespa tour bij met een goed gevulde picknickmand, maar helaas was het verschrikkelijk de lunch, het waren vieze broodjes met jam of ham en als toetje een zure groene appel.

Dan het 4 gangen diner, dit bleek een verassingsmenu te zijn,... verschrikkelijk.

1e gang haring, 2e gang gebraden kippehuid, 3e gang rauwe kalfsvlees, en het toetje was hooi ijs :( zelfs het toetje hebben ze weten te verpesten.

Wij raden het niemand aan. Kamer zijn muf en gehorig.

Stijlvol en sfeervol

Jan & Sonja, 18-6-2017

Goed bereikbaar, prachtige ligging. Diner met zorg bereid en een prettige bediening.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Ruimzicht voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Ruimzicht in Doetinchem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Ruimzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Ruimzicht scoort een 8.2 uit 10 op basis van 187 reviews.