Hotel Villa Ruimzicht

190 reviews over Hotel Villa Ruimzicht in het Nederlands

Een Hotel met bijzondere Lift

Poppe,
4-11-2018

Hotel met een zeer bijzondere lift en lichtinstallaties. Eerst even over de lift als je op de 3de etage zit moet je het liftknopje ingedrukt houden anders stopt de lift …lichtinstallatie met afstandsbediening niet te volgen geen instructie boekjes dit geld ook voor de bijzondere douches veel knoppen maar hoe het precies werkt..

De receptie zit verstopt achter het restaurant , veel vergane glorie vergeleken met de mooie foto's op de website.

Voor ons geen Villa Ruimzicht meer.

M. Luiken,
27-10-2018

Ondanks het feit dat we de basisprijs voor de kamer hadden betaald, kregen we een kleine kamer met uitzicht op een monumentale boom. Voor ons dus geen ruim zicht!

In de stoffige kamer stond een plastic bed met verwassen dekbedden en bonkige kussens. In de ruime douchehoek waren de kitranden beschimmeld en de kraan van de wastafel was erg onhandig. De laatste dag was de prullenbak niet geleegd en de toiletrol niet vernieuwd. Dit laatste werd door de receptioniste verholpen.

Door het houten plafond was de kamer erg gehorig, waardoor we 's nachts wakker werken van gestommel.

Het eten was goed en het ontbijt met de streekprodukten ook.

De fietsen konden we parkeren in een rommelig fietsenhok.

Verder was, op de manager na, het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Lekker er even tussenuit!

Hans Janssen,
6-8-2018

Ruime kamer. Gehorig. Geen opmaakmogelijkheid. De verlichting is erg ingewikkeld en werkt slecht. Te weinig stopcontacten. De spiegellamp in de badkamer deed het niet, ook niet na melding hiervan. De matrassen zijn voor ons te zacht. De plafondventilator was perfect en de douche is heerlijk. Geen spiegel in de slaapkamer. Gratis flesjes gekoeld water bij de receptie. Bij het vertrek werd bij de receptie gevraagd of we een fijn verblijf hadden gehad. Het bleek een procesvraag te zijn, mijn opmeopmerkingen vielen niet in vruchtbare aarde.

Het ontbijt was goed. Op de zaterdag was het te druk, cq te weinig personeel.

Het eten was echt goed. Mooie gerechten die de smaak, reuk en ogen strelen. Enige opmerking is dat de gerechten redelijk ingewikkeld zijn en de hoofdingredienten hun “eerlijkheid en zuiverheid” wat verliezen in de composities die dan de overhand hebben. Maar... heerlijk en prachtig.

Gebroken nacht.

Rj,
28-1-2018

Mooi hotel. Leuke sfeer. Goed restaurant. Nette kamers en mooie badkamer. Maar een heel erg gehorig hotel. Slecht van geslapen. Buurman hele nacht horen snurken. Bij badkamer bezoek buren lagen we te trillen in bed.

Heerlijk, gastvrij hotel om even te ontspannen!

enderink,
22-10-2017

Hotel villa ruimzicht doet alles om je een aangenaam verblijf te laten hebben (en met succes).

Niet naar verwachting

Mieke,
8-10-2017

Villa Ruimzicht is gevestigd in een prachtig pand. Het personeel is uiterst vriendelijk. De kamer waar wij in zaten was erg gehorig, ik dacht dat mijn buren door mijn kamer liepen toen ze 's-avonds terug kwamen. De inrichting is van Ikea, op zich niet erg maar gezien de prijs van de kamer kan dit écht niet. In de ochtend konden we de douche niet gebruiken omdat er te weinig waterdruk was. Het hotel vonden wij een behoorlijke tegenvaller, vooral gezien de prijs per kamer, dan mag je toch wel meer verwachten.

stoomcabine, massagewaterstralen en bad: heerlijk!

Tienke,
12-8-2017

Gezellig terras, mooie tuin om hotel, heerlijk eten en fantastisch personeel

Een super 3-daags arrangement !

Harry,
10-8-2017

Met een zekere schroom n.a.v. een aantal negatieve recensies begonnen we het hotelverblijf.

Een 100% meevaller: een uiterste luxe kamer ("waterplezier")inclusief glazen badkamer met douche, vrijstaand bad en sauna!

Kamer 203 is een feestje! De vaak genoemde trage lift heeft een verhaal: omdat het een "beschermd gebouw" is, mag er geen elektrische lift worden geïnstalleerd. De aanwezige lift werkt op oliedruk en gaat inderdaad langzaam, maar is veilig en betrouwbaar. Personeel van receptie, bar, restaurant en ontbijtstudio: chapeau voor jullie professionele ontvangst!

Unieke Ervaring

Emilie,
3-8-2017

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Omdat het mijn verjaardag was hebben ze om stipt 24u een glaasje champagne en een stukje taart gebracht. Heb mensen zien reclameren over de lift (dan toch eens willen proberen) wij zaten op 1e verdieping dus voor ons was de rit vrij kort. De lift is antiek , gaat wat trager heeft iets. Wij zijn 2 nachten verbleven maar onze kamer werd tijdens ons verblijf niet schoongemaakt. In onze douche was een lek dus na de douchebeurd stond de badkamer onder water. Dit hebben we gemeld bij vertrek en de technische dienst zou verwittigd worden. Wel werden er in de inkom in onze kamers propere handdoeken gelegd maar de vuile bleven liggen op onze kamer. 1e avond in het restaurant gegeten. Bediening was Top en het eten was heel lekker. Om gewoon iets te drinken doorgaans de dag of in de avond is het heel gezellig! Zeker een aanrader. Geen ongedierte gemerkt (andere recensies van dit hotel) wij komen zeker nog terug

ontzettend fijn verblijf

Annie,
28-7-2017

De aankomst is geweldig, je voelt je gewoon "koninklijk".

Wat niet? moet lang denken en weet eigenlijk niets te noemen.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Ruimzicht in Doetinchem, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Ruimzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.