Hotel Villa Ruimzicht

192 reviews over Hotel Villa Ruimzicht

• 2019
    5Mv schotman08-04-2019

Prijsverhouding kamer valt tegen

Vol verwachting naar dit hotel gegaan. Prachtige ligging achterom de ingang naar binnen Vriendelijk te woord gestaan en naar de kamer gegaan Wat een tegenvaller een oude kamer met wel een heerlijk bed maar verder heel ongezellig Geen koffie/thee mogelijkheid geen gezellig zitje prullenbak of kast met deur De volgende dag kwamen we om 13.00 uur weer op de kamer nog niet schoongemaakt er werd later op de deur geklopt of er nog wat nodig was We kregen een verfrommeld laken maar wel met de vraag of ze het bed weer op moesten maken Nee dat konden we wel zelf maar de badkamer werd niet schoongemaakt Het ontbijt was prima Maar de kamer viel ten opzichte van de prijs enorm tegen

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 6Alie vos06-04-2019

Het hotel lijkt sjieker dan het is

Vriendelijk personeel Niet rolstoelvriendelijk Kamer laat te wensen over Geen kast Geen koelkast Slechte tv plus ontvangst Hier en daar wat slijtage door ouderdom

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    6Poppe04-11-2018

Een Hotel met bijzondere Lift

Hotel met een zeer bijzondere lift en lichtinstallaties. Eerst even over de lift als je op de 3de etage zit moet je het liftknopje ingedrukt houden anders stopt de lift …lichtinstallatie met afstandsbediening niet te volgen geen instructie boekjes dit geld ook voor de bijzondere douches veel knoppen maar hoe het precies werkt.. De receptie zit verstopt achter het restaurant , veel vergane glorie vergeleken met de mooie foto's op de website.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 5M. Luiken27-10-2018

Voor ons geen Villa Ruimzicht meer.

Ondanks het feit dat we de basisprijs voor de kamer hadden betaald, kregen we een kleine kamer met uitzicht op een monumentale boom. Voor ons dus geen ruim zicht! In de stoffige kamer stond een plastic bed met verwassen dekbedden en bonkige kussens. In de ruime douchehoek waren de kitranden beschimmeld en de kraan van de wastafel was erg onhandig. De laatste dag was de prullenbak niet geleegd en de toiletrol niet vernieuwd. Dit laatste werd door de receptioniste verholpen. Door het houten plafond was de kamer erg gehorig, waardoor we 's nachts wakker werken van gestommel. Het eten was goed en het ontbijt met de streekprodukten ook. De fietsen konden we parkeren in een rommelig fietsenhok. Verder was, op de manager na, het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Hans Janssen06-08-2018

Lekker er even tussenuit!

Ruime kamer. Gehorig. Geen opmaakmogelijkheid. De verlichting is erg ingewikkeld en werkt slecht. Te weinig stopcontacten. De spiegellamp in de badkamer deed het niet, ook niet na melding hiervan. De matrassen zijn voor ons te zacht. De plafondventilator was perfect en de douche is heerlijk. Geen spiegel in de slaapkamer. Gratis flesjes gekoeld water bij de receptie. Bij het vertrek werd bij de receptie gevraagd of we een fijn verblijf hadden gehad. Het bleek een procesvraag te zijn, mijn opmeopmerkingen vielen niet in vruchtbare aarde. Het ontbijt was goed. Op de zaterdag was het te druk, cq te weinig personeel.

Het eten was echt goed. Mooie gerechten die de smaak, reuk en ogen strelen. Enige opmerking is dat de gerechten redelijk ingewikkeld zijn en de hoofdingredienten hun “eerlijkheid en zuiverheid” wat verliezen in de composities die dan de overhand hebben. Maar... heerlijk en prachtig.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7Rj28-01-2018

Gebroken nacht.

Mooi hotel. Leuke sfeer. Goed restaurant. Nette kamers en mooie badkamer. Maar een heel erg gehorig hotel. Slecht van geslapen. Buurman hele nacht horen snurken. Bij badkamer bezoek buren lagen we te trillen in bed.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

9enderink22-10-2017

Heerlijk, gastvrij hotel om even te ontspannen!

Hotel villa ruimzicht doet alles om je een aangenaam verblijf te laten hebben (en met succes).

Gereisd met partner in oktober 2017

• 7Mieke08-10-2017

Niet naar verwachting

Villa Ruimzicht is gevestigd in een prachtig pand. Het personeel is uiterst vriendelijk. De kamer waar wij in zaten was erg gehorig, ik dacht dat mijn buren door mijn kamer liepen toen ze 's-avonds terug kwamen. De inrichting is van Ikea, op zich niet erg maar gezien de prijs van de kamer kan dit écht niet. In de ochtend konden we de douche niet gebruiken omdat er te weinig waterdruk was. Het hotel vonden wij een behoorlijke tegenvaller, vooral gezien de prijs per kamer, dan mag je toch wel meer verwachten.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Tienke12-08-2017

stoomcabine, massagewaterstralen en bad: heerlijk!

Gezellig terras, mooie tuin om hotel, heerlijk eten en fantastisch personeel

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Harry10-08-2017

Een super 3-daags arrangement !

Met een zekere schroom n.a.v. een aantal negatieve recensies begonnen we het hotelverblijf. Een 100% meevaller: een uiterste luxe kamer ("waterplezier")inclusief glazen badkamer met douche, vrijstaand bad en sauna! Kamer 203 is een feestje! De vaak genoemde trage lift heeft een verhaal: omdat het een "beschermd gebouw" is, mag er geen elektrische lift worden geïnstalleerd. De aanwezige lift werkt op oliedruk en gaat inderdaad langzaam, maar is veilig en betrouwbaar. Personeel van receptie, bar, restaurant en ontbijtstudio: chapeau voor jullie professionele ontvangst!

Gereisd met partner in augustus 2017

21 tips over Hotel Villa Ruimzicht

• Michelle , 23-05-2014

Eten bij Arthurs. Neem het verrassing menu icm wijnarrangement.

• AnnaJ, 28-05-2014

fietsroutes richting ´s Heerenberg zijn goed te doen en lekker groen. Bronkhorst a d Yssel, leuk te bezoeken

• Judith, 01-03-2012

Restaurant 'Bikken' in het centrum, op 10 minuten loopafstand, is een aanrader. Gezellig om te eten.

1 vraag over Hotel Villa Ruimzicht

• arnold999, 14-06-2015

Is er invalide parkeerplaats aanwezig?

Dien, 07-07-2015

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen