Camping de Slangenburg

Meer camping info
Tonen op kaart

36 reviews over Camping de Slangenburg

• 9G. Schafraad25-06-2016

Net de tuinen van Monet, zo mooi.

Prima camping voor mensen die van de natuur en rust houden. Deze camping biedt veel privacy en is een lust voor het oog. Wij vonden het een ideale uitvalsbasis voor onze fietstochten (knooppuntenroute) en voor het maken van wandelingen. Het sanitair is meer dan voldoende en wordt meermalen daags schoongemaakt. Het gebruik van warm water voor de afwas en douche zit bij de prijs inbegrepen, dus geen gedoe met muntjes e.d. Camping Slangenburg is een echte aanrader, wij zullen er zeker nog eens terugkomen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Marianne22-06-2016

Geweldig!

Een prachtige camping, parkachtig aangelegd, vriendelijke, behulpzame eigenaar. Ruime plaatsen met watertappunt, overal bloemen en struiken, elke plaats goed beschut en toch een mooi uitzicht. Keurig schoongehouden sanitair, misschien in het hoogseizoen te weinig douches.. Er staan bakken met kruiden waar je zelf van mag plukken, overal vogelhuisjes, de hele dag hoor je de vogels. Prijs is alles inclusief (ook voor de wifi). De caravan wordt door de eigenaar met een tractortje op de plaats gezet. Omgeving is prachtig om te fietsen en Zelhem prima om boodschappen te doen. Camping voor rustzoekers, voor kinderen is er niets.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2016

• 9a.goumare16-05-2016

G-e-w-e-l-d-i-g-e camping (aparte eigenaar)

Werkelijk geweldig campingterrein in zéér stille omgeving! Ietwat gedateerd maar brandschoon sanitair. Wel is het aantal binnen-douches te klein in relatie tot hoeveelheid campingplekken. Die plekken zijn érg ruim en mooi, alle omzoomd met groen. Veel watertappunten. Iedere plek eigen stroom-aansluiting. Caravans en vouwwagens worden door eigenaar op plek gezet en weg gehaald met trekkertje. Dit is een camping voor met name ouderen. Er zijn geen speeltoestellen. Wij ervoeren een leuk en beschaafd publiek, waar je ook nog eens een goed gesprek mee kunt hebben. Zaten hier toen de Giro d’Italia voorbij kwam in Zelhem. Kicken. De eigenaar van deze camping wekte wel van begin tot eind bij mij wat ergernis op. Een voorbeeld : we waren apart 140 kilometer (VV) komen rijden om even te kijken. Toen ik later opbelde en één van onze drie voorkeursplekken wilde reserveren was zijn antwoord: “Ik heb een goed lopende camping…..” Toen ik daarop een lange stilte liet vallen vervolgde hij : “En ik reserveer geen plaatsen. Ik heb namelijk nergens slechte plaatsen. Je zult zeker tevreden zijn met wat je krijgt”. Dat heb ik nog niet eerder in 30 jaar kamperen mee gemaakt! Maar hij kan het zich permitteren en straalt dat ook uit : hij zit er zeer lang en heeft een schitterend terrein waar hij erg veel zorg en aandacht aan besteed dus…... De omgeving dan : Doetinchem en Zelhem (eetcafé de Groes) vlakbij. Doetinchem vonden wij niet bijzonder. Winterswijk erg leuk. Wel word je er in het Duits aangesproken. Maar anderzijds is het zo’n beetje de enige plaats in Nederland die ik ken zonder winkelleegstand en dat komt dus ook door de vloedgolf aan witte kentekens op de zaterdagen. Het Achterhoekse landschap is echt schitterend. Naast diverse ritten met de auto hebben we lekker op de racefiets en gewone fiets gezeten. En we hadden mazzel met het weer : op de laatste dag na was het tropisch.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2016

• 9agnes07-08-2012

geweldig

We waren hier een paar dagen en zeer goed bevallen. Ruim opgezet. Grote plaatsen en ruimte rondom. De eigenaar zette de caravan voor ons neer. Zeer behulpzaam. Veel natuur, gras en bloemen. De hele dag vogels. Het sanitair is erg schoon en gelukkig dichte toiletten. Je kunt er prima fietstochtjes maken (gehuurd op de camping) of wandelen. 'S avond gegeten in Zelhem. Conclusie; bijzondere camping, hier komen we vaker.
    - Weinig kinderen en honden gezien.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Joost en Carla20-05-2011

een rustpunt in de natuur

een zeer goed onderhouden mooie camping met alleen maar rust. Heerlijk. Vriendelijke eigenaar die altijd klaar staat als het nodig is. Goed sanitair. Prachtige omgeving, ideaal voor fietsen en/ of wandelen. Op landgoed van een mooi kasteel.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2011

1 tip over Camping de Slangenburg

• agnes, 07-08-2012 Rapporteren

We hebben heerlijk gewandeld in het Bergerbos. Dat ligt onder Doetinchem en is kwartiertje rijden. Groot wandelgebied met prachtige natuur. We hadden er nooit van gehoord, een ontdekking voor ons.

1 vraag over Camping de Slangenburg

• Cor, 18-06-2019 Rapporteren

Hond??

n goede avond.. onlangs hebben vrienden bij u op de camping gestaan.. en wij hebben de foto's bekeken..en ziet er geweldig uit.. maar...bij t bekijken van uw prachtige site lazen we dat er max 1 hond per plaats toegestaan is.. we hebben 2 kleine middelslag honden waarvan er eentje 16 jaar is..dus erg rustig.. dus dan is nu mn vraag..worden er uitzonderingen gemaakt..

vrgr Cor

Camping de Slangenburg info