Camping de Slangenburg

36 reviews over Camping de Slangenburg

• 2018
    10Sietze en Hinnie Oosterhuis16-07-2018

Een warm welkom voor Pieterpad-lopers

Het ontvangst na een 24 km lange en vermoeiende wandeling was voortreffelijk. Leuke caravan voor de wandelaars, top! Fietsen ter beschikking om naar restaurant in de buurt te gaan. Restaurant (edelweiss) ook voortreffelijk. Zeer persoonlijk en gastvrij!

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Rene en Marja12-07-2018

Fantastisch!!

We hebben het ontzettend fijn gehad! Na onze terugreis uit Oostenrijk heerlijk 3 dagen relaxen op camping de Slangenburg. Wij komen zeker terug.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Ingrid Drijver14-06-2018

Superweek

Geweldige camping Prachtig groen Grote plaatsen,lieve mensen Kom zeker terug

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Anja Jacobs13-06-2018

Pareltje in de Achterhoek

Heerlijke camping, schoon sanitair. Geen laantjes maar hele ruime plekken, gescheiden door gevarieerde bomen en struiken. Elke ochtend wakker worden met het gezang van de vogels en het kwaken van de kikkertjes, verder is het er heerlijk stil. De omgeving leent zich geweldig voor mooie fietstochten en wandelingen, leuke stadjes in de buurt met gezellige terrassen. Op loopafstand van de camping vindt je Kasteel de Slangenburg. Ook hierbij een prachtig terras!

• 10Fam. van Ekeren-Spaan25-05-2018

Juweeltje

Wij staan ieder jaar een voorseizoen op de camping. Nou, zo’n mooie camping hebben wij nog nooit gehad! Zeer ruime plaats in een groene omgeving met ongelooflijk veel vogels. De rust en gehele entourage is een verademing. Zeer servicegerichte en behulpzame eigenaar en alles is schoon en proper. Kortom, wat wil je nog meer.....een aanrader dus!

• 10Fam.Meerveld21-05-2018

De mooiste camping waar we ooit gestaan hebben

We hebben hier 8 dagen gestaan en het was in een woord geweldig, prachtige camping, zeer ruime plaatsen, Marleen en Frans zijn geweldige lieve, behulpzame eigenaren, iedere morgen wakker worden van de fluitende vogels, wat wil je nog meer, volgend jaar komen we zeker terug. Irene en Hans Meerveld Heerlen.

• 8Marjelly Jongsma20-05-2018

Prachtige plek!,

Wat een prachtige camping!, ruime plaatsen, niet gescheiden door saaie heggen , maar mooie struiken en bomen. Veel privacy. De gloednieuwe eigenaars waren heel vriendelijk en behulpzaam, waar nodig. Het is een pareltje in de Achterhoek en wij hebben het heerlijk gehad en komen zeker terug. Wij wensen de nieuwe eigenaars heel veel succes en dat gaat ze zeker lukken. Bedankt !, Hans en Marjelly.

• 8Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8Cobie Eigenraam05-08-2017

Misschien wel de mooiste camping van Nederland

Je kunt er heerlijk wandelen, fietsen, mediteren op het kasteel Slangenburg. De camping is schitterend aangelegd en heeft een heel bijzondere eigenaar. Het sanitair is OK. Er is weinig vermaak voor kinderen, tenzij ze creatief zijn.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Kooistra24-06-2017

Voor herhaling vatbaar. De camping is een pareltje

Lekker relaxen met veel privacy door de juiste begroeiing en niets moet. Daarbij een sympathieke camping eigenaar en dit alles is in een prachtige omgeving gesitueerd.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Judith13-08-2016

Prima camping met super schoon sanitair

We waren op fietsvakantie en kwamen uit bij deze camping. We werden gastvrij ontvangen. Kregen een plekje bij de picknick tafel. Onze kinderen waren gelijk weg om te spelen. Rustige camping met een trampoline en wat speeltoestellen. Maar wat een heerlijkheid, dat sanitair gebouw. Zo schoon en fris dit hebben we nog nergens zo gezien. Zeker een camping om nog eens terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

1 tip over Camping de Slangenburg

• agnes, 07-08-2012 Rapporteren

We hebben heerlijk gewandeld in het Bergerbos. Dat ligt onder Doetinchem en is kwartiertje rijden. Groot wandelgebied met prachtige natuur. We hadden er nooit van gehoord, een ontdekking voor ons.

1 vraag over Camping de Slangenburg

• Cor, 18-06-2019 Rapporteren

Hond??

n goede avond.. onlangs hebben vrienden bij u op de camping gestaan.. en wij hebben de foto's bekeken..en ziet er geweldig uit.. maar...bij t bekijken van uw prachtige site lazen we dat er max 1 hond per plaats toegestaan is.. we hebben 2 kleine middelslag honden waarvan er eentje 16 jaar is..dus erg rustig.. dus dan is nu mn vraag..worden er uitzonderingen gemaakt..

vrgr Cor

Camping de Slangenburg info