Camping de Slangenburg

36 reviews over Camping de Slangenburg

• 2019
    9Karin Kleintjens03-06-2019

Super genoten.

Het is een prachtige camping, Veel ruimte, mooie plekken. Lekkere warme douche. Super vriendelijke eigenaars , waar mee hè veel kunt bespreken.

Een echte aanrader voor wie wil fietsen wandelen of gewoon rust.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Fons & Ellen Martens13-05-2019

verbleven hier voor 4 nachten. Zeer ruime en mooie plaatsen, gelegen in een heerlijk rustgevende omgeving. Iedere staanplaats bevat heel veel privacy door de indeling van de boomgaard. Mooi en schoon sanitair. Gastvrije eigenaren. Heerlijk om helemaal tot rust komen. Landgoed/bos aan overzijde van de camping. WiFi en 4G niet ideaal, maar zou in 2020 verbeterd moeten zijn. Zeker een aanrader om te onthaasten.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10Paul Serlier15-09-2018

Buitengewoon gastvrij, een warme deken

Prachtige omgeving, veel wandel en fietsmogelijkheden. Leuke stadjes om te bezoeken. Op de camping aandacht voor details, er zijn zelfs afwasborstels beschikbaar, water op Max 5 meter, elektra op iedere plek, je voelt je echt welkom. Geen moeite is teveel. Helemaal top, komen zeker terug

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Bella06-09-2018

Wat een heerlijke camping. Prachtige ligging, goed verzorgd, heel schoon en mooie ruime plekken. En wat een gastvrije en vriendelijke mensen zijn Marleen en Frans. Wij hebben enorm genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Jacques en Anne21-08-2018

Het was Heerlijk om er te zijn

Camping Slangenburg, een plek die we eigenlijk alleen willen delen met familie en goede vrienden. Maar Marleen en Frans, de nieuwe eigenaren van de camping verdienen hier een groot compliment voor de wijze waarop zij de camping "runnen". Vriendelijk, behulpzaam en persoonlijke aandacht voor iedereen. Daarnaast zorgde de prachtige omgeving, de ruime plaatsen met veel privacy, het schone sanitair en de biologische groenten en de verse eitjes ervoor dat we graag terugkomen om te luieren, te wandelen en te fietsen. Kortom Genieten.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Frank17-08-2018

aanrader !

Fantastische camping in nabijheid van kasteelomgeving. Camping bevat mooie hagen en grote bomen die veel privacy en sfeer geven.

• 10M jansman16-08-2018

Heerlijk

Mooie groene rustige camping. Top ontvangst door de twee vriendelijkste eigenaren ooit! We waren op de fiets in deze prachtige streek. Heerlijke wijn gedronken uit de omgeving. Zegt het voort.

• 10Henk en Roely12-08-2018

Fantastisch.

Als je van rust en natuur houd, is dit zeker aan te bevelen. Niet te vergeten de nieuwe eigenaren. Frans en Marleen hartelijk dank voor dit prachtige verblijf.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Ernst, loopt Pieterpad.01-08-2018

perfect

Heerlijke rust, veel privacy, uitstekend sanitair en beheerders zijn erg behulpzaam en vriendelijk.

• 10Jeannette25-07-2018

Rustige en schone camping, beschutte plaatsen

Wij hebben hier een weekend gekampeerd met onze tent. Ruime beschutte plaatsen, rustig gelegen, bloeiende planten, schoon sanitair, wasmachine en droogtrommel, boeken, folders omgeving, kleinschalige groenten/jam/eieren verkoop en ontzettend vriendelijke eigenaren (Frans en Marleen) die de camping voor het eerste jaar draaien. Vanuit de camping mooie fiets- en wandelroutes te doen en Zelhem is vlakbij voor de boodschappen. Taverne Edelweiss is een heel leuk en lekker restaurant vlakbij waar je heerlijk kan eten( o.a. kaasfondue en raclette, maar ook heerlijke schnitsels en cordon bleu) en op zondagochtend zelfs kunt ontbijten (buffet incl. koffie of thee). Een aanrader! Een picknicktafel aanwezig voor de Pieterpad lopers die hier langskomen. Wij hebben hier genoten. Top camping!

Gereisd met partner in juli 2018

1 tip over Camping de Slangenburg

• agnes, 07-08-2012 Rapporteren

We hebben heerlijk gewandeld in het Bergerbos. Dat ligt onder Doetinchem en is kwartiertje rijden. Groot wandelgebied met prachtige natuur. We hadden er nooit van gehoord, een ontdekking voor ons.

1 vraag over Camping de Slangenburg

• Cor, 18-06-2019 Rapporteren

Hond??

n goede avond.. onlangs hebben vrienden bij u op de camping gestaan.. en wij hebben de foto's bekeken..en ziet er geweldig uit.. maar...bij t bekijken van uw prachtige site lazen we dat er max 1 hond per plaats toegestaan is.. we hebben 2 kleine middelslag honden waarvan er eentje 16 jaar is..dus erg rustig.. dus dan is nu mn vraag..worden er uitzonderingen gemaakt..

vrgr Cor

Camping de Slangenburg info