Vakantiehuis De Ooymanhoeve

0Tonen op kaart

5 Reviews over De Ooymanhoeve

• 10Tuasela05-11-2018

Onvergetelijk!

Wat een fantastische accommodatie! We hebben echt genoten. Wij zijn een groep vrienden die allemaal in hetzelfde studentenhuis hebben gewoond. De eigenaar is heel flexibel. Wij hebben een goed feestje kunnen houden, een stormbaan gehuurd, een frietkraam laten komen en hier was allemaal ruimte voor. Geweldig, want het is best lastig om een goede accommodatie te vinden voor zoveel man. Als je respectvol met de omgeving en spullen omgaat, dan wordt dit extra gewaardeerd. Bedankt Vincent, wij gaan zeker terug komen volgens jaar!

• 4A. Van Canstein11-09-2016

Mooie plek, geluidsoverlast door puppy

Mooie omgeving, geweldig feest van vrienden. Echter: de verhuurder had dat weekend een puppy aangeschaft en buiten in een hok gestopt waar het de hele avond en nacht heeft zitten jammeren. Ik heb geen oog dicht gedaan. Toen ik er de volgende morgen over klaagde was zijn reactie dat het hier nu eenmaal zo ging. Ik vind dat barbaars, maar ook als je daar anders over denkt, blijft het een flinke geluidsoverlast.

• 8Jas24-08-2011

fantastiche vakantieplek

Alles was in een woord fantastich mooi park goed schoon

• 8peter02-06-2010

cool

het is leuk en erg kindvriendelijk. vooral ook ergb mooi ingericht en oud

• 716-08-2007

De ligging en de kindvriendelijkheid zijn de meest sterke punten van deze accommodatie; daarom zeer geschikt voor familie, school, vereniging, zomerkamp, en reunie. Activiteiten zoals klootschieten, tafeltennis, volleybal, huifkartocht, barbecue, darten, bosspel en speurtocht zijn standaard aanwezig.

Vakantiehuis De Ooymanhoeve info

Veilig betalen met