Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

7 Reviews over ‘t Doktershuus

• 10Finska24-03-2017

op & top!

Heerlijke bedden! Prachtige slaapkamers... hier kom je echt tot rust..! Geweldig lieve gastvrouw! Leuke ligging, midden in super knus dorpje.. mooi bij de kerk.

• 10Sandra17-01-2015

Wat een topadres

Middenin Doesburg, hele fijne en rustige sfeer, zeer vriendelijke ontvangst door eigenaar Henk, mooie kamer met goede bedden. Kortom, wij hebben genoten en er een leuke herinnering bij! Henk gaf nog als tip een bezoek te brengen Het Arsenaal (lunch, wijntje drinken etc.) en ook dat is een topadres!

• 9Flemminks07-10-2014

Sfeervolle B&B

Super B&B, mooie kamer (nr. 2) gezellig ingericht. Het ontbijt is erg goed verzorgd, in een prachtige sfeervolle kamer. Wij waren erg onder de indruk van het Doktershuus. De kers op de taart was de zeer vriendelijke eigenaar die alle tijd voor je heeft, kortom voor herhaling vatbaar!

• 9Pim van Kolfschooten 29-10-2013

Perfecte B&B voor korte break

Gezellige kamer, goede bedden, schoon, gastvrij en een zeer uitgebreid ontbijt! Gastvrije eigenaar die bij het ontbijt nog nuttige tips gaf. Een aanrader, goede prijs/ kwaliteit verhouding. Auto op centrale parkeerplaats (zo'n 200meter vanaf b&b) gratis parkeren.

• 9Annemieke14-02-2013

Sfeervol verblijf in Doesburg

B&B ' t Doktershuus is een heerlijke plek om te verblijven. Ik was er vanwege m'n werk, maar kom graag een keer terug naar deze plek om Doesburg en omgeving echt te verkennen. Op een rustige locatie in het centrum, word je hartelijk ontvangen, slaap je in een prima bed en krijg je 's ochtends een heerlijk ontbijt geserveerd in de tuinkamer. Heerlijk om je zo snel ergens op je gemak te voelen. Het was voor mij een kort maar krachtig bezoek. Dit adres staat in mijn favorietenlijst!

• 9raonsnae22-10-2011

Heerlijke B&B

We hebben een heerlijke midweek gehad in deze B&B. De ruime kamer, met een goed bed en een lekker zitje bij een potkacheltje, is ons goed bevallen! Ontbijt was goed verzorgd. De ligging van de B&B is ideaal. Het stadje Doesburg en de omgeving zijn zeer de moeite waard om eens te bezoeken. Op de laatste avond van ons verblijf hebben we in de B&B een kookworkshop gedaan. Dit was erg gezellig en we hebben heerlijke gerechten gemaakt. Echt een aanrader om te doen!

• 9Inge Vrieling29-12-2010

Sfeervolle b&b in oude centrum van Doesburg

't Doktershuus is een sfeervolle bed and breakfast in het oude centrum van Doesburg. De b&b is gevestigd in de voormalige dokterspraktijk en heeft nog tal van karakterstieke elementen. De twee kamers bevinden zich allebei op de beganegrond, zijn beide voorzien van een eigen badkamer en zijn te bereiken via een eigen entree. Een aanrader voor een kort verblijf in het gezellige Doesburg.

Bed & Breakfast ‘t Doktershuus info

Het complex