Hotel Stadshotel Doesburg

Kleine hotelsWeer vandaag27°14°
Hotel Stadshotel Doesburg
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Stadshotel Doesburg voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Stadshotel Doesburg in het Nederlands

Geen luxe. Voor €116,50 verwacht ik wel een iets luxere kamer als de basic. Bedden goed. Beddengoed veel te warm(synthetisch)) br... Ontbijt voldoende maar niet uitgesproken uitgebreid. Prijs /kwaliteit staat echt niet in verhouding . Personeel is wel bijZonder vriendelijk

Rustig hotel, mooie ligging

van schaik
21-7-2018

Vriendelijk personeel en een prachtig uitzicht over de IJssel vanaf het terras bij het restaurant. Let op: niet vanuit de kamers!! De hotelkamer was schoon. Wij hadden wel een vrij kleine slaapkamer met een nogal onhandig ligbad aan het voeteneinde. Onhandig omdat je de shampoo e.d. in je hand moet houden wanneer je in bad zit. Er ontbreekt namelijk een plankje of een kastje om iets op te kunnen leggen. De inrichting van de kamer was zeer basic. De badkamer met douche en toilet was eveneens goed onderhouden maar nogal donker. Ook bedroeg de afstand van de wc tot de toiletrolhouder ongeveer 165 centimeter (hoe handig wil je het hebben voor je gasten?). In de badkamer was er veel te weinig ruimte om bijvoorbeeld een toilettas neer te kunnen zetten naast de mooie wasbak. Het zijn de details die het verblijf in dit hotel enorm zouden veraangenamen. Het ontbijtbuffet kwam overeen met de classificatie van het hotel.

Heerlijk relaxt langs de IJssel

Martin
4-6-2018

Prima hotel , leuke gastheer Ruud en vriendelijk en deskundig personeel. Arrengement eten en ontbijt helemaal goed ! Aanrader

Top!

Anne Westland
4-6-2018

Prima hotel, heerlijk gegeten!

Vriendelijk en gastvrij personeel.

We komen zeker terug

Aanrader

Wilma Nijboer
27-5-2018

Super plek! Aan de IJssel, gezellig terras en mooie kamers. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet en erg vriendelijke bediening. Aanrader

Geweldig

Van de Rijt
12-5-2018

Verheugde ons op paar dagen Doesburg maar hebben nog meer genoten door het geweldige stadshotel Doesburg. Prima kamers en ontbijt , zeer gastvrij en heel vriendelijk personeel, krijgen een 10, wat een service. Gezellig ingericht restaurant/bar en een nog mooier buitenterras. Heerlijk aan de IJssel gelegen met een spectaculair uitzicht. Doesburg zelf: erg gezellig en sfeervol. Slapen in dit hotel en genieten van de omgeving, wij komen zeker terug.

Erg leuk hotel!

Celise
10-4-2018

Wat een leuk hotel! Wij hadden het luxe culinair arrangenment geboekt. Verblijf in een grote kamer, deze was prima.

Wat wij heel prettig vonden was de persoonlijke benadering van de mensen die er werkten. Je bent geen nummer. Een vriendelijk praatje (oprecht) en tips over aktiviteiten. Wij hadden 2 keer een verrassingsdiner, dit was erg lekker en zeker niet standaard, pluim voor de kok!

Lokatie was leuk, terras aan het water en met zonnig weer al gauw lekker.

We konden er fietsen huren en mooie rit gemaakt naar Arnhem.

Ontbijt was niet heel uitgebreid maar wel vers en lekker.

Al met al een zalig weekend gehad!

We raden dit hotel zeker aan!

Simon Schmidt en Lieneke Westerhuis
6-3-2018

Personeel allemaal even aardig, gastvrij en behulpzaam. Diner een aanrader, kok heeft merkbaar plezier in zijn vak, evenals de bediening. Ontbijt ook prima, zelfs verse jus! Bij mooi weer heerlijk terras aan de IJssel. Kamer iets aan de kleine kant, maar goed ingericht.

Alice
31-1-2018

Het is een fantastisch hotel. Ontbijt en diner waren erg goed. Zeer vriendelijke gastheer en personeel. Mooie kamers en handige parkeergarage onder het hotel.

Leuk om gepeobeerd te hebben maar nooit meer.

Fam. uit Rotterdam
15-10-2017

Kleine zeer gehorige kamers. Douchen is een ramp doordat na afloop alles blank staat. Na uitchecken kan je niet meer bij je auto in de parkeergarage want daar heb je je kamersleutel voor nodig. Superonhandig.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stadshotel Doesburg in Doesburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stadshotel Doesburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.