Hotel Stadshotel Doesburg ***

Hotel Stadshotel Doesburg
Hotel Stadshotel Doesburg
8,1

Weer vandaag4°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Stadshotel Doesburg voor je op een rij gezet:

43 reviews over Hotel Stadshotel Doesburg in het Nederlands

Alice, 31-1-2018

Het is een fantastisch hotel. Ontbijt en diner waren erg goed. Zeer vriendelijke gastheer en personeel. Mooie kamers en handige parkeergarage onder het hotel.

Leuk om gepeobeerd te hebben maar nooit meer.

Fam. uit Rotterdam, 15-10-2017

Kleine zeer gehorige kamers. Douchen is een ramp doordat na afloop alles blank staat. Na uitchecken kan je niet meer bij je auto in de parkeergarage want daar heb je je kamersleutel voor nodig. Superonhandig.

Aanrader!

Janneke, 19-8-2017

Fijn personeel, erg vriendelijk en flexibel geholpen!

zeer voor herhaling vatbaar

Frans van Emst, 29-7-2017

prachtige ligging aan IJssel, moderne inrichting met antieke details, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Komen misschien wel terug .

Ouder echtpaar, 6-10-2016

Kamer te klein ,ontbijt heel goed !

Prachtig terras, geweldige keuken en prima kamers

André Ros, 3-9-2016

Uitstekend gerund hotel aan de IJssel. Onverwacht goede keuken; aanrader om 's-avonds te (blijven) dineren. Kamers zijn comfortabel maar wat gehorig. Aanrader: sommige kamers hebben een groot en diep bad-op-poten

Stadshotel Doesburg, heerlijk eten voor een goede prijs.

een warm welkom

Itene, 22-5-2016

Heel vriendelijk personeel! koffie gebak uitzicht klantvriendelijk! op naar een mooie zomer

Genoeglijk Doesburg

Jasper Kromhoudt, 18-4-2016

In de mooie Hanzestad Doesburg ligt Stadshotel Doesburg. Prettige uitvalsbasis voor een paar ontspannen dagen weg. Goede keuken die lekkere gerechten bereidt en fijne en betrokken medewerkers. .De hotelkamer had wel wat groter gemogen, maar uiteindelijk waren we overdag nooit in het hotel ( wel op het mooie terras aan de IJssel)

Doesburg heeft alles in zicht met daarnaast de IJssel en Nationaal Park Veluwezoom. Ook Bronckhorst is aanrader en een dagje Arnhem op 18 autominuten van Doesburg. Openlucht Museum, Burgers' Zoo

kamer klein

Tonny, 6-11-2015

Bij ons 3 daags verblijf zou een stadswandeling bij zitten, ik moest er wel om vragen en toen kreeg ik alleen op papier de uitleg over de gebouwen. Met de vraag of er ook een looproute bijhoorde kreeg ik als antwoord: jij ben de eerste in 3 jaar die daarom vraagt!!?? Zeer kleine onhandige douche, putje verstopt. Geen plaats voor eigen spullen ergens neer te leggen. Zeer onhandige kast. Slechte verlichting. Onhandig bad in de kamer, beter zou een tafeltje geweest zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stadshotel Doesburg in Doesburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stadshotel Doesburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stadshotel Doesburg scoort een 8.11 uit 10 op basis van 43 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: