Bed and Breakfast

1 review over Bed and Breakfast De Steen in het Nederlands

voldoende voor deze B&B

arija
21-4-2012

Wat je kunt verwachten voor €20 per nacht is een ruime kamer, schoon, veel privacy op een bovendieping door de bewoner niet gebruikt, met ruime badkamer voor jezelf. Goede bedden, koelkastje, waterkoker en koffiezetter op de kamer. Wij hebben lekker geslapen. 'sNachts rustig. Overdag weg met verkeer. Vrij parkeren op privéterrein. De inrichting hoewel is niet modern maar verouderd, wat ons niet deerde. Wat erg jammer en onhandig voor ons is, is dat tv en wifigebruik ontbreekt. Over het geheel een voldoende voor deze B&B Meer positieve punten dan min.

Gereisd Met partner in april 2012

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Steen in Doesburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Steen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.