Dodewaard

Reviews over Dodewaard

Top locatie voor feest of lekker rust!

Rutger,
    26-11-2018

Wij zijn hier afgelopen weekend (23 t/m 25 november 2018) geweest met 10 vrienden, inmiddels al voor de 3e keer. Het is ons wederom super bevallen!

De cafe/dancing is gewoon in 1 woord TOP, genoeg vermaak en een bar om lekker met vrienden een goed feestje ervan te maken, goede muziek installatie en computer met duizenden nummers erop. Voldoende koelkasten en keukengerei, ook top de handdoeken die aanwezig zijn en dat de bedden ook opgemaakt zijn bij aankomst. Je moet geen 5 sterren luxe verwachten maar voor wat je krijgt is het gewoon een toplocatie met vrienden of familie als je in alle rust even weg wilt of wil feesten.

Ik vind daarom de vorige review een beetje overdreven met alleen maar negativiteit, de brandmelders waren er gewoon en blussers ook, de jacuzzi is inderdaad wat aan de oude kant maar goed te doen. De beheerders zijn leuke en gastvrije mensen, wij komen zeker nog een keer terug hier om een leuk feestje te bouwen!

Gereisd met vrienden in november 2018

Top

Roy,
    26-12-2015

Wij zijn hier onlangs een weekend geweest met tien jongens. Was een leuke en zeer geschikten plek voor vriendenweekenden en familieweekenden.

We zijn zeer goed ontvangen en ons verblijf was erg prettig.

Gereisd met vrienden in december 2015

Zeer geslaagd

Coco,
    10-12-2015

Zeer fijn dat er beddengoed en handdoeken aanwezig waren! Scheelt een hele hoop gesjouw. Mooie omgeving, ruim plek voor meer dan 5 auto's. Fijn dat de sauna en jacuzzi in een kas zitten, hierdoor was het tijdens ons verblijf nog zeer aangenaam om van deze faciliteiten gebruik te maken. Als laatste wil ik toevoegen dat de muziek/disco kamer bij iedereen zeer gewaardeerd werd. Ideaal om bijv. een pub-quiz te houden.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Leuke plek!

M Peeters,
    6-1-2015

B&B Meerzorg is een erg leuke accommodatie. Het ligt in een rustige omgeving maar met toch genoeg faciliteiten in de omgeving. Wij zijn met 6 meiden daar geweest en dit is erg goed bevallen. De eigenaren zijn erg vriendelijk en hulpzaam. We hebben hier een erg leuk weekend gehad.

Gereisd met vrienden in januari 2015

Lekker gefeest tijdens ons vriendenweekend

De bikkels,
    14-12-2014

We zijn afgelopen weekend met onze vriendengroep naar bb meerzorg geweest en hebben een super leuk weekend gehad. Dankzij de bar en de goede muziekinstallatie hebben we 's avonds lekker gedanst en een super leuk weekend gehad. De keuken was prima en de kamer met grote eettafel ook. Verder hebben we lekker in de jacuzi en in de sauna gezeten. Eigenaar was zeer vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met vrienden in december 2014
Dodewaard scoort een 7,7 uit 10, op basis van 11 reviews