Chalet
Kleine hotelsWeer vandaag24°8°
8,7

31 reviews over Chalet Polysport in het Nederlands

Twee nachten met ontbijt 07-0402019. Het was een heel goed en heerlijk ontbijt. De bediening is heel behulpzaam en heel vriendelijk. Niets is teveel. Dit was een aangename verrassing waardoor wij zeker nog een keer terug komen.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

C vd M,
2-12-2018

Goed verzorgd huisje, eenvoudig maar precies goed, super fijne plek, ook heerlijk gegeten in hun restaurant de Admiraal, van harte aanbevelen!

Gereisd met partner in november 2018

Genoten.

Ellie,
24-8-2018

Mooi ligging. Vriendelijk personeel. Alles wat je op je hotelkamer wilt hebben, was aanwezig.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

HotelSpecials.nl

Wat hebben wij genoten, zo idyllisch !

Noëmi,
11-5-2018

Wat hebben wij genoten met mijn zus en onze dochters (7 en 9) het is ienieminie maar alles is brandschoon, heerlijke douche, tv, waterkoker en koelkastje aanwezig. De kids hebben heerlijk geslapen op een soort bedstee, die vonden het super. Midden in de bossen, personeel super aardig en behulpzaam, wij hebben heerlijk geslapen en niks van geluiden buitenaf gehoord. Of wij nog een keer zouden langskomen? Zekers!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Heerlijk ontstressen in een prachtige omgeving!

Made in the sixties,
5-11-2017

We zijn gastvrij ontvangen met een heerlijke high tea. Na een leuke fototocht door een prachtige omgeving hebben we een origineel en lekker 3 gangen menu. De chalets zijn prima, heerlijke bedden, schoon en prima sanitair. De e-scootertocht was hilarisch, leuk en wederom door een prachtig bos. Afsluitend een originele broodmaaltijd. De bediening is zeer vriendelijk en attent. Echt een leuke locatie voor de combi actief en gezellig!

Gereisd met vrienden in november 2017

Erg leuke plek midden in de natuur!

Emmy Janssen,
17-8-2017

Wij zijn 2 nachten verbleven in een houten chalet met 2 volwassenen en 2 kindjes onder de 2 jaar. Personeel zeer vriendelijk en meedenkend. Ze hebben gezorgd voor een camingbed voor de kindjes en elke ochtend werd er warme melk klaar gemaakt voor de pap van mijn dochter. Ontbijt uitgebreid met verse harde broodjes en croissans, keuze genoeg! Het ligt bij een grote tennisbaan dus je kunt altijd nog genieten van een potje tennis in de avond als de kindjes op bed liggen. Ook is alles afgesloten met een hek dus de kindjes kunnen niet weg. Inrichting van de huisjes is ook heel gezellig en alles is schoon. Dit park is dus een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Bijzondere hotelkamers

Lentegast
14-4-2017

Mooie ligging. Goed verzorgd ontbijt, aardige bediening. Enigszins gehorig. Bedden schuiven van elkaar.

Gereisd met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Afschuwelijk en nooit meer

John en Diana
26-10-2016

Het begon al toen we binnenkwamen. De kok zat zuchtend aan de tafel bij de incheckbalie, Het personeel achter de incheckbalie was koud en afstandelijk. Ik heb tot 3 keer mijn verhaal kunnen doen om in te kunnen checken, en bij de derde was het dan ook raak. Korte aanwijzing gekregen hoe we moesten lopen naar de kamer. De kamer was erg klein, de enige manier om te ventileren was door een raam open te zetten. De muggen vonden dit erg prettig. Erg gehorig, er liggen al oordoppen voor je klaar. Dat zegt al genoeg. Slechte bedden en neem vooral je eigen shampoo en zeep mee want ze zijn erg gierig. Het ontbijt. Nou dat was een beleving, zelfs in mijn koelkast ligt meer en is verser. Wij kwamen een half uur voor de eindtijd aan en er lag nagenoeg bij niets meer, ze moesten speciaal nog broodjes voor ons bakken, en we kregen er maar liefst 4. Tafels die niet afgeruimd waren, beleg was een giller, paar plakjes kaas, salami en ham, wat jam en boter, een paar gekookte eitjes en dat was het. Grafstemming, het leek op de sfeer van een crematorium.Personeel totaal niet geïnteresseerd, kort van stof. Het was erg onprofessioneel. Onze conclusie... de tennisbaan zal waarschijnlijk de hoofdinkomstenbron zijn en de blokhuttenverhuur is bijzaak. Waar dus blijkbaar veel te weinig interesse naar uit gaat. Het is 1 grote deceptie .We hadden voor twee dagen geboekt en we zijn na 1 nacht weggegaan. Ik ben heel wat hotels en huisje gewend, maar dit was echt waardeloos.

Gereisd met partner in oktober 2016

100 0/0 geslaagd, wat een prima verblijf.

Trudy Pel
10-4-2016

Geen enkel negatief geluid van ons. Wat een geslaagd verblijf. Met 8 volwassenen en 10 kinderen onze trouwdag gevierd. Het was zo gezellig, een aanbeveling. Wat ons op viel was de bereidwilligheid en vriendelijkheid van het personeel. Top dus.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitstekend

Bert
10-9-2015

2 dagen geweest, echt een aanrader, goed eten en drinken, vriendelijk personeel, chalet was perfect, schoon en fijne bedden. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2015

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Tennisbaan10, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBinnen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Polysport in Dieren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Polysport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.