Géén boekingskosten

Meer chalet info

32 Reviews over Polysport

• 6Mieke Versteeg24-08-2021

amaturistisch

Personeel heeft geen idee van de programma's. Diner vlees was uitgedroogd ter plekke geklaagd werd niets mee gedaan. De beloofde foto,s moet ik tot op de dag van vandaag nog ontvangen.Activiteiten waren daarin tegen leuk.Was persoonlijk heel blij met het hor voor het raam.

• 1Frederika28-06-2021

Nooit meer!!

De cabines waren heel vochtig. Het ongedierte liep in de toilet. Op de foto zag het er leuk uit, maar in het echt was het gewoon 4 cabines naast een tennisbaan geplaatst. Eten was geen echte keuze! Of dagschotel of een patatje met kroket of frikadel. Ik vroeg uitjes erbij met sate saus dat hadden ze niet. Nee we zijn terwijl we 2 dagen hadden geboekt. Dezelfde dag van aankomst weer vertrokken! Geen aanrader.

• 1Ruimte
  • 10Miranda Huls19-03-2021

Super genoten en zeker voor herhaling vatbaar!!

Dit is echt zo leuk! Verrast door deze mooie accommodatie. Personeel erg vriendelijk! Je loopt letterlijk het bos in! Bed was voorzien van een goede matras, fijne douche. Diner en ontbijt waren goed verzorgd en smaakvol. Echt voor herhaling vatbaar.

• 8Delmer09-04-2019

Heel vriedelijke bediening en niets was teveel

Twee nachten met ontbijt 07-0402019. Het was een heel goed en heerlijk ontbijt. De bediening is heel behulpzaam en heel vriendelijk. Niets is teveel. Dit was een aangename verrassing waardoor wij zeker nog een keer terug komen.

• 9C vd M02-12-2018

Fantastisch!

Goed verzorgd huisje, eenvoudig maar precies goed, super fijne plek, ook heerlijk gegeten in hun restaurant de Admiraal, van harte aanbevelen!

• 8Ellie24-08-2018

Genoten.

Mooi ligging. Vriendelijk personeel. Alles wat je op je hotelkamer wilt hebben, was aanwezig.

• 9Noëmi11-05-2018

Wat hebben wij genoten, zo idyllisch !

Wat hebben wij genoten met mijn zus en onze dochters (7 en 9) het is ienieminie maar alles is brandschoon, heerlijke douche, tv, waterkoker en koelkastje aanwezig. De kids hebben heerlijk geslapen op een soort bedstee, die vonden het super. Midden in de bossen, personeel super aardig en behulpzaam, wij hebben heerlijk geslapen en niks van geluiden buitenaf gehoord. Of wij nog een keer zouden langskomen? Zekers!

• 9Made in the sixties05-11-2017

Heerlijk ontstressen in een prachtige omgeving!

We zijn gastvrij ontvangen met een heerlijke high tea. Na een leuke fototocht door een prachtige omgeving hebben we een origineel en lekker 3 gangen menu. De chalets zijn prima, heerlijke bedden, schoon en prima sanitair. De e-scootertocht was hilarisch, leuk en wederom door een prachtig bos. Afsluitend een originele broodmaaltijd. De bediening is zeer vriendelijk en attent. Echt een leuke locatie voor de combi actief en gezellig!

• 10Emmy Janssen17-08-2017

Erg leuke plek midden in de natuur!

Wij zijn 2 nachten verbleven in een houten chalet met 2 volwassenen en 2 kindjes onder de 2 jaar. Personeel zeer vriendelijk en meedenkend. Ze hebben gezorgd voor een camingbed voor de kindjes en elke ochtend werd er warme melk klaar gemaakt voor de pap van mijn dochter. Ontbijt uitgebreid met verse harde broodjes en croissans, keuze genoeg! Het ligt bij een grote tennisbaan dus je kunt altijd nog genieten van een potje tennis in de avond als de kindjes op bed liggen. Ook is alles afgesloten met een hek dus de kindjes kunnen niet weg. Inrichting van de huisjes is ook heel gezellig en alles is schoon. Dit park is dus een aanrader!

• 7Lentegast14-04-2017

Bijzondere hotelkamers

Mooie ligging. Goed verzorgd ontbijt, aardige bediening. Enigszins gehorig. Bedden schuiven van elkaar.

Chalet Polysport info

• CafeBeschikbaar (1)