De Spelerij - De Uitvinderij

De Spelerij - De Uitvinderij

7.6Goed

1.5km van centrum

• 10Judith20-10-2019

Heerlijke speeltuin waarin dingen moeilijk zijn en je echt moet werken om alles voor elkaar te krijgen. Het is niet 'gelikt' je ziet dat met veel creativiteit speeltoestellen zijn gemaakt van oude materialen. Als ouder moet je opletten, want het is soms gevaarlijk, en dat maakt het voor de kinderen heel spannend. De kinderen waren enthousiast en als volwassenen hebben we ook met veel plezier gespeeld met de kinderen.

oktober 2019

• 9Th10-08-2019

Genoten!

Genoten,... ontdekken, knutselen en spelen. Hebben ons er een hele dag weten vermaken. Kinderen 10 jr en 7 jr.

augustus 2019

• 10kaas02-08-2019

leuk voor herhaling vatbaar

het is er goed geregeld alles is oud en werkt nog top personeel is er overal.

februari 2019

• 6Anne11-06-2019

Niet weer

Positief: Kinderen vonden het erg leuk. Activiteiten in de uitvinderij voor meerdere leeftijden (5-11 jaar) Minder positief: Park is gedateerd en ziet er slordig uit. Koffie niet lekker, lunch matig. Voor volwassenen is er niets te doen, maar je moet wel het volle pond betalen. Slechte prijs-kwaliteit verhouding, duur uitje voor wat je er voor hebt.

juni 2019

• 10B van Urk10-06-2019

wat een geweldige leuke vindingrijke speeltuin

Wat hebben wij een leuke middag gehad. Begonnen met knutselen toen de bijzondere speeltuin ontdekt en daarna weer geknutseld. De kinderen konden er geen genoeg van krijgen. Echt voor herhaling vatbaar!

juni 2019

• 10Tim09-05-2019

Leuk en grappig

Het was super we hebben ons Zelf goed voermaakt..........

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Susanne04-05-2019

Fantastisch, maf uitstapje!

De speeltuin heeft veel verassende elementen. Lekker klimmen, draaien en ontdekken. Een kind kan hier lekker kind zijn. Echt geniale en maffe dingen. In de uitvinderij wordt een duidelijke uitleg gegeven en de verantwoordelijkheid bij het kind zelf (ouders op de achtergrond) neer gelegd. Ga je goed om met de machines dan gebeurd er niks. Veel te maken, voldoende materialen. Geschikt vanaf 5/6 jaar. Voor kinderen die willen ontdekken en voor ouders die het creatieve brein van hun kinderen wil stimuleren. Enthousiast personeel. De prijs lijkt wat hoog maar daarvoor kun je heerlijk buiten spelen en heel veel knutselwerkje maken: verfschilderij, notitie boekjes, piepschuim boten, naambordjes, plexiglas bewerken en zo veel meer. Voor kinderen vanaf 10 jaar ook metaal bewerken. Super gaaf om te doen. En je mag alles meenemen! Dus is de prijs het waard.

mei 2019

• 9Anke13-04-2019

Leuke dag! Kritieken onterecht!

Met een bang hart vertrokken omdat niet iedereen positief was hier bij de ervaringen.Heel de dag in de uitvinderij geweest met een kind van 3 en 10. Zeer goede begeleiding, hele toffe dingen te maken, voor de kids vanaf 10 in de metaal afdeling super. Als ouder is het wel de bedoeling je kids te begeleiden en eventueel zelf iets te maken. Er is zoveel te doen! Buiten een mooie speeltuin maar anders dan anders. Alles was geschilderd en zag er zeer aantrekkelijk uit. Het was begin april en ze waren alles nog proper aan het spuiten. Dit is een park voor ouders en kinderen die graag bezig zijn en eens iets anders wensen. Hier kies je wat je zelf echt wil doen. Kritieken onterecht! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij komen nog terug!

april 2019

• 6Oma de Br.06-01-2019

Kinderen komen graag terug; investeer en repareer!

Mijn kleinkinderen van 6 en 8 jaar zijn doe-kinderen die vooral zelf aan de slag willen. Dat kan hier zowel binnen als buiten en ze hadden buiten vooral plezier van de hijskranen. Veel van de andere toestellen waren zwaar te bedienen en ze moesten daarbij veel hulp krijgen van volwassen begeleiding. Er waren toestellen die het niet goed deden en onveilig. Ik vond het storend hoe groen uitgeslagen en verveloos de grote toestellen er uit zagen. Ze zagen er verlaten en gedateerd uit. Dat deerde de kinderen overigens niet. Zij hebben vooral binnen veel plezier gehad van de knutselactiviteiten, waar het welkom warm was. Het zou fijn zijn als er binnen wat zitgelegenheid zou zijn voor kinderen om even te kunnen uitrusten, zeker als ze op een koude winterdag ook al buiten gespeeld hebben. De prijs-kwaliteitverhouding is niet goed: voor 4 personen kost een bezoek € 56 waar nog 2x €4 voor broodjes bakken bij komt, een veel tehoge prijs.

januari 2019

• 1Ruben20-10-2018

Nooit meer

Ontzettend gedateerd. Kinderen van 5 en 8 jaar, waren snel uitgekeken. Prijs is veel ste hoog. Ik ga hier nooit meer naar toe. Wat een afknapper

oktober 2018

10 van de 43 reviews gezien