Vakantiehuis Aan De IJssel

Meer vakantiehuisinfo

2 reviews over Vakantiehuis Aan De IJssel

• 8K&I30-08-2016

Zeer geslaagde vakantieweek

Niet alleen het uitzicht, de omgeving, maar ook de (deels) art-deco-inrichting vonden we erg geslaagd. Mooi fietsland. Ondanks de warmte een koel huis. Iedere avond buiten op de veranda gegeten en geluierd. Er valt steeds wat te zien: het zicht op de IJssel, de schepen, het pontje, 'de Achterhoek' en de van het water genietende mensen.

• 9Marian05-04-2016

Een heerlijk huis op een fantastische plek!

De woning ligt op een prachtige plek direct aan de IJssel,met een terras en een balkon waar je heerlijk kunt genieten van het uitzicht. We werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaren. Alles wat je nodig hebt voor een prettig verblijf is aanwezig. De woning is gezellig ingericht.De bedden slapen heel goed. Er is zelfs een ruime schuur waar ruimte is om 4 e-bikes op te laden. De omgeving leent zich uitstekend om prachtige fiets- en wandeltochten te maken.

Met vrienden

0 tips over Vakantiehuis Aan De IJssel