Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Aan De IJssel in het Nederlands

Zeer geslaagde vakantieweek

K&I
30-8-2016

Niet alleen het uitzicht, de omgeving, maar ook de (deels) art-deco-inrichting vonden we erg geslaagd. Mooi fietsland. Ondanks de warmte een koel huis. Iedere avond buiten op de veranda gegeten en geluierd. Er valt steeds wat te zien: het zicht op de IJssel, de schepen, het pontje, 'de Achterhoek' en de van het water genietende mensen.

Gereisd met partner in augustus 2016

De woning ligt op een prachtige plek direct aan de IJssel,met een terras en een balkon waar je heerlijk kunt genieten van het uitzicht. We werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaren. Alles wat je nodig hebt voor een prettig verblijf is aanwezig. De woning is gezellig ingericht.De bedden slapen heel goed. Er is zelfs een ruime schuur waar ruimte is om 4 e-bikes op te laden. De omgeving leent zich uitstekend om prachtige fiets- en wandeltochten te maken.

Gereisd met vrienden in maart 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Aan De IJssel in Dieren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Aan De IJssel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.