Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel

Nederland, Gelderland, Didam

9.1Fenomenaal

• 8.9Inrichting
  • 9.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantieverblijf Foxheuvel voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

43 reviews over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel

• 9Bart Visser16-06-2010

Fantastische plek

Het jaarlijkse familie-weekend op 11 juni 2010 met 9 volwassenen en 3 kinderen was een succes. De twee huizen zijn voorbeeldig ingericht met veel ruimte er om heen. Het uitzicht van het terras is zeer rustgevend. Een gastvrouw die van haar rol geniet en er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Welkomstpakket aanwezig! Het alternatief als je bent uitgekeken op de treurigstemmende vakantieparken.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 10Fam. Candel06-04-2010

Aanrader

Uitstekende accommodatie.Waren hier voor de tweede keer. Met 8 volwassenen, 7 kinderen en slecht weer hadden we het erg naar onze zin gedurende het Paasweekeinde van 2010.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 10 Zussen van Tricht 21-10-2009

comfortabel schoon gastvrij sfeervol.

Er is aan alles gedacht. 2 fantastische slaapkamers met wastafel en een wat kleinere slaapkamer. Sanitair prima. Ons inziens ideaal voor maximaal 6 volwassenen.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 9M. van Tricht17-10-2009

fantastich huis, gastvrij en schoon.

Met 6 zussen heerlijk ontspannen weekend gehad. De natuur aan huis, ruime sanitaire faciliteiten, kokkerellen in goed voorziene keuken, en relaxen bij sfeerhaard in een prettig verlicht huis. Prima meubilair zowel binnen als buiten onder de overkapping. Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2009

• 10Ad & Ria23-09-2009

superieure geschakelde bungalows

Wij waren met 18 personen. Prachtige bungalows, er ontbrak werkelijk niets. Ook de 2 kinderen hebben zich kostelijk vermaakt met al het speelgoed en bezoek aan de boerderij, Enig minpuntje is de overlast van vliegen. Al met al een echte aanrader, zeker ook door de hartelijke ontvangst en de rondleiding op de boerderij.

Gereisd met vrienden in september 2009

• 8P Baltes15-09-2009

Prachtig

Wij hebben met ons 16-en een weekend mogen vertoeven op het vakantieverblijf "Foxheuvel"! In 1 woord "GEWELDIG"!

Zeer vriendelijke en gastvrije familie. Zeer leuke/ interessante rondleiding op het familiebedrijf. (kijk uit voor de koeienpoep hahaha.) En zeker leuk en ruimte voor de kinderen. Ruimte genoeg, mooie omgeving, in de buurt is van alles op rekreatieve tour te doen. Wij hebben alle 16 heerlijk genoten.

Groep Baltes/Nicolai

Gereisd met vrienden in september 2009

• 9Ben/Thea Cornelissen07-04-2009

Uitermate geschikt voor een grotere groep

Geweldig! We hebben genoten van de accomodatie, alles was aanwezig en de ligging lekker rustig. Veilig voor kleine kinderen. Wij geven het een dikke 9 en we hebben meerdere verblijven gezien die hier niet aan konden tippen. Dank voor de gastvrijheid. Ben en Thea Cornelissen

Gereisd in april 2009

• 9voorpostel23-06-2008

geweldig vakantieverblijf veel rust en ruimte kind vriendelijk mooie en schone accomeatie geweldig verblijf voor kinderen ook op de boerderij leuke uitleg gehad

Gereisd met familie in juni 2008

• 9Loes Schoemaker19-05-2008

Wij hebben met onze groep van 14 volwassenen beide appartementen gehuurd. Mooie, ruime, compeet ingerichte appartementen die er zeer verzorgd uitzien. Mooi uitzicht over weiland en bossen. Gastvrije eigenaars. Schuin aan de overkant elke dag verse eitjes te koop. Mooi om te fietsen en te wandelen.

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 9Fam. Flujit06-05-2008

Wij waren hier met ons gezin, 2 volwassen dochters en partners. We hebben erg genoten van deze goede verzorgde bungalow. Gastvrij ontvangst.

Gereisd met familie in mei 2008

5 tips over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel

• susanne , 19-04-2012

Voor onze kinderen was de rondleiding op de boerderij tijdens het melken een belevenis!

• Marry Striper, 01-10-2013

Wij zijn van daaruit op de fiets naar het openluchtmuseum in Arnhem geweest en hebben een boottocht gemaakt op de Rijn vanuit Rees (Duitsland)

• Sonja, 15-07-2014

Bezoek de struisvogelboerderij Vrieswijk in Didam