Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel

37 reviews over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel in het Nederlands

superieure geschakelde bungalows

Ad & Ria
23-9-2009

Wij waren met 18 personen. Prachtige bungalows, er ontbrak werkelijk niets.

Ook de 2 kinderen hebben zich kostelijk vermaakt met al het speelgoed en bezoek aan de boerderij,

Enig minpuntje is de overlast van vliegen. Al met al een echte aanrader, zeker ook door de hartelijke ontvangst en de rondleiding op de boerderij.

Prachtig

P Baltes
15-9-2009

Wij hebben met ons 16-en een weekend mogen vertoeven op het vakantieverblijf "Foxheuvel"!

In 1 woord "GEWELDIG"!

Zeer vriendelijke en gastvrije familie. Zeer leuke/ interessante rondleiding op het familiebedrijf. (kijk uit voor de koeienpoep hahaha.) En zeker leuk en ruimte voor de kinderen.

Ruimte genoeg, mooie omgeving, in de buurt is van alles op rekreatieve tour te doen.

Wij hebben alle 16 heerlijk genoten.

Groep Baltes/Nicolai

Uitermate geschikt voor een grotere groep

Ben/Thea Cornelissen
7-4-2009

Geweldig!

We hebben genoten van de accomodatie, alles was

aanwezig en de ligging lekker rustig. Veilig voor kleine kinderen.

Wij geven het een dikke 9 en we hebben meerdere verblijven gezien die hier niet aan konden tippen.

Dank voor de gastvrijheid.

Ben en Thea Cornelissen

2008

geweldig vakantieverblijf veel rust en ruimte

kind vriendelijk mooie en schone

accomeatie

geweldig verblijf voor kinderen

ook op de boerderij leuke uitleg gehad

Wij hebben met onze groep van 14 volwassenen beide appartementen gehuurd. Mooie, ruime, compeet ingerichte appartementen die er zeer verzorgd uitzien. Mooi uitzicht over weiland en bossen. Gastvrije eigenaars. Schuin aan de overkant elke dag verse eitjes te koop. Mooi om te fietsen en te wandelen.

Wij waren hier met ons gezin, 2 volwassen dochters en partners. We hebben erg genoten van deze goede verzorgde bungalow. Gastvrij ontvangst.

Wij waren hier met ons gezin, 2 volwassen dochters met partners. Wij hebben genoten van dit verblijf, goede verzorgde bungalow. Gastvrij ontvangst.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel in Didam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.