Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel

Nederland, Gelderland, Didam

9.1Fenomenaal

• 8.9Inrichting
  • 9.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantieverblijf Foxheuvel voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

43 reviews over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel

• 9Fam.09-01-2014

Heerlijke plek waar het aan niets ontbreekt

Wij hebben met onze familie de beide huizen gehuurd in de week van oud en nieuw 2013/2014 met 12 personen waarvan 4 kinderen. De huizen zijn zeer ruim (alle vertrekken) en voorzien van uitstekend en comfortabel meubilair. De bedden zijn uitstekend. De verlichting is sfeervol en de gashaard doet ook mee aan het gevoel van warmte en gezelligheid. Ook in de keuken ontbreekt het aan niets. De woonkamer en het terras liggen met prachtig uitzicht op het landgoed dat achter de huizen ligt. Ook aan de kinderen is gedacht. Er zijn spelletjes aanwezig, buitenspeelgoed , skelters, een zandbak en een kleine speel-graafmachine. Aan alles is gedacht. De gastvrouw is zeer hartelijk en wij zijn ook erg vriendelijk onthaald op de boerderij van de familie Looman, waar wij het bedrijf mochten bezichtigen, waar op dat moment ook gemolken werd. De kinderen hadden er ook veel plezier van. Wij bevelen dit adres warm aan. Hier komen wij nog wel een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 8Marry Striper01-10-2013

Leuke rustige plek

Vakantiehuis Foxheuvel in Didam is van alle gemakken voorzien en ligt in een rustige omgeving. We hebben heerlijk kunnen genieten van het zonnige weekend op het mooie overdekte terras. De fam. Looman heeft ook gezorgd dat we een bakfiets voor het allerkleinste familielid kregen.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 8Rob van Veen16-08-2013

Een Fantastisch huis

Ik heb in deze lokatie met mijn 9 kleinkinderen en me 3 zonen met hun vrouwen ons 40 jaar huwelijk gevierd. We zijn een wwek in het huis geweest, echt fantastisch, super netjes en een zee aan ruimte voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Rob van Veen16-08-2013

Een fantastische locartie

Ik ben ongelooflijk tevreden over het huis. het is in twee delen en fantastisch en mooi ingericht. ik was er samen met mijn vrouw en 6 volwassene en 7 kleinkinderen, het was echt uitstekend. kinderen konden heerlijk spelen, allemaal kinderspeelgoed en ga zo maar door. de inrichting van de huisjes was uitstekend en ze waren heerlijk schoon. Ook bij de boerderij van de eigenaar een paar keer wezen kijken naar het melken met alle kinderen, en de zoon van de boer, die de boerderij beheert, was uitermate vriendelijk met het uitleggen van het melken, ook voor me drie kleinkinderen uit Zweden was het fantastisch.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10J van der veen22-03-2013

heerlijk rustige plek, ideaal voor jong en oud

voor het 2e jaar ons gezinsweekend hier gehad, een geweldige plek en aan alles is gedacht tot overalls voor de kleintjes toe, gastvrijheid van de bovenste plank en natuurlijk met de kinderen en kleinkinderen genieten van de rondleiding op de boerderij . Volgend jaar weer!

Gereisd in maart 2013

• 9fam.tijhuis,groningen26-08-2012

uitstekend vakantieadres

absoluut een aanrader,zeer kindvriendelijk;de werkende boerderij was voor de stadse kinderen prachtig.wij waren er voor de tweede keer.Misschien komen wij er nog wel een keer. Hartelijk bedankt voor de gastvrijheid fam. tijhuis 4 volwassenen,twee kleine kinderen

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Johan van den Hoorn05-07-2012

Prima groepsaccomodatie

Keurig verzorgde accommodatie, waar wij ook als sportvereniging hartelijk werden ontvangen. We waren met een gemengd gezelschap van 14 personen, dus het ene huisje deed dienst als woonruimte en de ander als eetruimte. Vanwege het mooie weer konden we ook lekker buiten verblijven, anders was de ruimte wel wat beperkt geweest. De slaapkamers en badkamers daarentegen zien er keurig uit en zijn ruim zat.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 9S. Morrie 28-05-2012

Schitterende plek met veel ruimte

We (8 volwassenen en 9 kinderen) hadden met hemelvaart 2012 beide huisjes gehuurd. Leuk was dat één huisje met eettafels en stoelen was ingericht en de andere met de zitbanken. We hebben ons prima vermaakt met kleiduivenschieten, vlotten bouwen, fietsen, vuurtje stoken, voetballen en een speurtocht lopen.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 8susanne 19-04-2012

heerlijk veel ruimte voor de kinderen

Wij waren hier met Pasen '12 met drie gezinnen, we hadden beide huisjes samen gehuurd. Zeer gastvrije ontvangst, heerlijk veel ruimte rond het huis voor de kinderen om te spelen, te racen op de skeltertjes, met de graafmachine in de zandbak te graven en te voetballen. Je loopt direct het bos in naast de boerderij. Huis is van binnen ook comfortabel ingericht met alle spullen die je maar nodig denkt te kunnen hebben, alles was schoon en bedden sliepen heerlijk. Al met al een prima plek dus!

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 8Arjate van Maanen07-11-2011

Goed verblijf!

Vrijheid, alles aanwezig, genoeg mogelijkheden in de omgeving, overheerlijke bedden, schoon verblijf, lekkere douche.! TOP!

Gereisd met vrienden in november 2011

5 tips over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel

• susanne , 19-04-2012

Voor onze kinderen was de rondleiding op de boerderij tijdens het melken een belevenis!

• Marry Striper, 01-10-2013

Wij zijn van daaruit op de fiets naar het openluchtmuseum in Arnhem geweest en hebben een boottocht gemaakt op de Rijn vanuit Rees (Duitsland)

• Sonja, 15-07-2014

Bezoek de struisvogelboerderij Vrieswijk in Didam