Vakantiehuis

38 reviews over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel in het Nederlands

Een fantastische locartie

Rob van Veen
16-8-2013

Ik ben ongelooflijk tevreden over het huis. het is in twee delen en fantastisch en mooi ingericht. ik was er samen met mijn vrouw en 6 volwassene en 7 kleinkinderen, het was echt uitstekend. kinderen konden heerlijk spelen, allemaal kinderspeelgoed en ga zo maar door. de inrichting van de huisjes was uitstekend en ze waren heerlijk schoon. Ook bij de boerderij van de eigenaar een paar keer wezen kijken naar het melken met alle kinderen, en de zoon van de boer, die de boerderij beheert, was uitermate vriendelijk met het uitleggen van het melken, ook voor me drie kleinkinderen uit Zweden was het fantastisch.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

heerlijk rustige plek, ideaal voor jong en oud

J van der veen
22-3-2013

voor het 2e jaar ons gezinsweekend hier gehad, een geweldige plek en aan alles is gedacht tot overalls voor de kleintjes toe, gastvrijheid van de bovenste plank en natuurlijk met de kinderen en kleinkinderen genieten van de rondleiding op de boerderij . Volgend jaar weer!

Gereisd anders in maart 2013

uitstekend vakantieadres

fam.tijhuis,groningen
26-8-2012

absoluut een aanrader,zeer kindvriendelijk;de werkende boerderij was voor de stadse kinderen prachtig.wij waren er voor de tweede keer.Misschien komen wij er nog wel een keer.

Hartelijk bedankt voor de gastvrijheid

fam. tijhuis 4 volwassenen,twee kleine kinderen

Gereisd met partner in augustus 2012

Prima groepsaccomodatie

Johan van den Hoorn
5-7-2012

Keurig verzorgde accommodatie, waar wij ook als sportvereniging hartelijk werden ontvangen. We waren met een gemengd gezelschap van 14 personen, dus het ene huisje deed dienst als woonruimte en de ander als eetruimte. Vanwege het mooie weer konden we ook lekker buiten verblijven, anders was de ruimte wel wat beperkt geweest. De slaapkamers en badkamers daarentegen zien er keurig uit en zijn ruim zat.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Schitterende plek met veel ruimte

S. Morrie
28-5-2012

We (8 volwassenen en 9 kinderen) hadden met hemelvaart 2012 beide huisjes gehuurd. Leuk was dat één huisje met eettafels en stoelen was ingericht en de andere met de zitbanken.

We hebben ons prima vermaakt met kleiduivenschieten, vlotten bouwen, fietsen, vuurtje stoken, voetballen en een speurtocht lopen.

Gereisd met vrienden in mei 2012

heerlijk veel ruimte voor de kinderen

susanne
19-4-2012

Wij waren hier met Pasen '12 met drie gezinnen, we hadden beide huisjes samen gehuurd. Zeer gastvrije ontvangst, heerlijk veel ruimte rond het huis voor de kinderen om te spelen, te racen op de skeltertjes, met de graafmachine in de zandbak te graven en te voetballen. Je loopt direct het bos in naast de boerderij. Huis is van binnen ook comfortabel ingericht met alle spullen die je maar nodig denkt te kunnen hebben, alles was schoon en bedden sliepen heerlijk. Al met al een prima plek dus!

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Goed verblijf!

Arjate van Maanen
7-11-2011

Vrijheid, alles aanwezig, genoeg mogelijkheden in de omgeving, overheerlijke bedden, schoon verblijf, lekkere douche.! TOP!

Gereisd met vrienden in november 2011

Fantastische plek

Bart Visser
16-6-2010

Het jaarlijkse familie-weekend op 11 juni 2010 met 9 volwassenen en 3 kinderen was een succes. De twee huizen zijn voorbeeldig ingericht met veel ruimte er om heen. Het uitzicht van het terras is zeer rustgevend. Een gastvrouw die van haar rol geniet en er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Welkomstpakket aanwezig!

Het alternatief als je bent uitgekeken op de treurigstemmende vakantieparken.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Aanrader

Fam. Candel
6-4-2010

Uitstekende accommodatie.Waren hier voor de tweede keer.

Met 8 volwassenen, 7 kinderen en slecht weer hadden we het erg naar onze zin gedurende het Paasweekeinde van 2010.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

comfortabel schoon gastvrij sfeervol.

Zussen van Tricht
21-10-2009

Er is aan alles gedacht.

2 fantastische slaapkamers met wastafel en een wat kleinere slaapkamer.

Sanitair prima.

Ons inziens ideaal voor maximaal 6 volwassenen.

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel in Didam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.