Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel

Nederland, Gelderland, Didam

9.1Fenomenaal

• 8.9Inrichting
  • 9.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantieverblijf Foxheuvel voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

43 reviews over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel

• 9N Voskuilen26-06-2017

Top! Leuke ontvangst en mooie accommodatie.

Locatie net buiten Didam. Voor een groep ideaal. Accommodatie is netjes, goede bedden, schoon. Tevens een stuk grond (gras) om de accommodatie heen zodat je daar ook nog wat dingen kunt doen. Ligt op korte afstand van Arnhem en Doetinchem. Ontvangst was top geregeld.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8Mirjam19-05-2017

Genieten!

Net huis, van alle gemakken voorzien. Basisbehoefte aanwezig; koffie, thee, suiker, keukendoeken, toiletpapier. Mooie ligging. Heerlijk ruime tuin. Kinderen (0 t/m 5 jaar) hebben zich goed vermaakt met al het aanwezige speelgoed. Ook hebben ze lekker gevliegerd in het weiland. We zijn het hele weekend niet weggeweest, we hebben ons goed vermaakt bij het appartement. We komen volgend jaar graag weer.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 9Visser10-08-2016

Mooie huisje

Was leuk omgeving leuk mooi huis grote tuin zeer kindvriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 9Jans Mellius12-01-2016

Erg goede service! En goede bedden!

Wij hebben met een groep van 13 man oud en nieuw gevierd in dit huisje. We werden erg hartelijk ontvangen. En alles was goed voor elkaar. In het begin was 1 koffiezetapparaat defect. Na een belletje is er meteen een nieuwe opgehaald. Fantastische service! De bedden zijn ook erg goed. En je krijgt een heerlijk gevoel van vrijheid als je het raam uitkijkt en niks anders ziet dan een open vlakte. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2015

• 9Mark02-07-2015

Prima locatie en zeer gastvrije ontvangst!

We waren hier met een voetbalelftal volwassen mannen. Erg gastvrij ontvangen. Mooie en goed onderhouden locatie, waarin alles wat we nodig hadden aanwezig was. Prima ligging om richting Arnhem te gaan voor een gezellige stapavond. En door de ligging waren we niemand tot overlast en konden we lang buiten zitten, met muziek stevig aan. Dus een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 8Martine15-05-2015

Fijn huis met veel ruimte

Nette vakantiewoning met een heerlijk uitzicht op de landerijen. Het huis lag voor ons wat afgelegen voor de dingen die we wilden doen en vrij dicht bij de snelweg. Doordat het erg winderig was hadden we daar veel geluidshinder van. Ook in het huis zelf hadden we 's nachts last van het geluid van de wind. Nu was er wel extreem veel wind in deze periode dat we er waren. Voor de kinderen was het er super, ze hebben zich prima vermaakt in en rond het huis.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9Sjoop20-11-2014

Schitterend verblijf!

Heerlijk vakantiehuis waar we een fantastische herfstvakantie hebben doorgebracht! 2 gezinnen, 2 aparte riante woningen met alle ruimte van de wereld en een schitterend uitzicht. Vriendelijke gastheren.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 8Karen15-08-2014

een aanrader!!

warm onthaal, proper en gezellig huisje, zeer mooie streek

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Sonja15-07-2014

Fantastische plek

Mooie ruime vakantieverblijven, prima voor grotere groepen tot 14 personen.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 9Karien Toebes08-07-2014

Fantastische plek in een groene zee van ruimte

In het weekend van 21 juni hebben wij (familie van 17 personen, jongste 13 jaar, oudste 81 jaar) in de Foxheuvel een paar heerlijke dagen gehad. We troffen twee aan elkaar geschakelde huizen aan met alles erop en eraan: prachtig schoon, ruim, sfeervol, heerlijke bedden, compleet uitgeruste keukens en een fijn terras waar we in de zon veel hebben gezeten. Achter het huis ligt een gigantisch groen weiland waar naar hartelust gevoetbald kan worden. Leuk dat er zoveel voor kinderen aanwezig is, speelgoed, spelletjes, skelter, etc. Ook hebben we een rondleiding gehad over het melkveebedrijf van de familie Looman, erg leuk! Wij raden deze accommodatie zeker aan.

Gereisd met vrienden in juni 2014

5 tips over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel

• susanne , 19-04-2012

Voor onze kinderen was de rondleiding op de boerderij tijdens het melken een belevenis!

• Marry Striper, 01-10-2013

Wij zijn van daaruit op de fiets naar het openluchtmuseum in Arnhem geweest en hebben een boottocht gemaakt op de Rijn vanuit Rees (Duitsland)

• Sonja, 15-07-2014

Bezoek de struisvogelboerderij Vrieswijk in Didam