Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel

Vakantiehuis
Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel

37 reviews over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel in het Nederlands

We waren hier met een voetbalelftal volwassen mannen. Erg gastvrij ontvangen. Mooie en goed onderhouden locatie, waarin alles wat we nodig hadden aanwezig was. Prima ligging om richting Arnhem te gaan voor een gezellige stapavond. En door de ligging waren we niemand tot overlast en konden we lang buiten zitten, met muziek stevig aan. Dus een aanrader!

Fijn huis met veel ruimte

Martine
15-5-2015

Nette vakantiewoning met een heerlijk uitzicht op de landerijen. Het huis lag voor ons wat afgelegen voor de dingen die we wilden doen en vrij dicht bij de snelweg. Doordat het erg winderig was hadden we daar veel geluidshinder van. Ook in het huis zelf hadden we 's nachts last van het geluid van de wind. Nu was er wel extreem veel wind in deze periode dat we er waren. Voor de kinderen was het er super, ze hebben zich prima vermaakt in en rond het huis.

Schitterend verblijf!

Sjoop
20-11-2014

Heerlijk vakantiehuis waar we een fantastische herfstvakantie hebben doorgebracht! 2 gezinnen, 2 aparte riante woningen met alle ruimte van de wereld en een schitterend uitzicht. Vriendelijke gastheren.

een aanrader!!

Karen
15-8-2014

warm onthaal, proper en gezellig huisje, zeer mooie streek

Fantastische plek

Sonja
15-7-2014

Mooie ruime vakantieverblijven, prima voor grotere groepen tot 14 personen.

Fantastische plek in een groene zee van ruimte

Karien Toebes
8-7-2014

In het weekend van 21 juni hebben wij (familie van 17 personen, jongste 13 jaar, oudste 81 jaar) in de Foxheuvel een paar heerlijke dagen gehad. We troffen twee aan elkaar geschakelde huizen aan met alles erop en eraan: prachtig schoon, ruim, sfeervol, heerlijke bedden, compleet uitgeruste keukens en een fijn terras waar we in de zon veel hebben gezeten. Achter het huis ligt een gigantisch groen weiland waar naar hartelust gevoetbald kan worden. Leuk dat er zoveel voor kinderen aanwezig is, speelgoed, spelletjes, skelter, etc. Ook hebben we een rondleiding gehad over het melkveebedrijf van de familie Looman, erg leuk! Wij raden deze accommodatie zeker aan.

Wij hebben met onze familie de beide huizen gehuurd in de week van oud en nieuw 2013/2014 met 12 personen waarvan 4 kinderen. De huizen zijn zeer ruim (alle vertrekken) en voorzien van uitstekend en comfortabel meubilair. De bedden zijn uitstekend. De verlichting is sfeervol en de gashaard doet ook mee aan het gevoel van warmte en gezelligheid. Ook in de keuken ontbreekt het aan niets.

De woonkamer en het terras liggen met prachtig uitzicht op het landgoed dat achter de huizen ligt. Ook aan de kinderen is gedacht. Er zijn spelletjes aanwezig, buitenspeelgoed , skelters, een zandbak en een kleine speel-graafmachine.

Aan alles is gedacht. De gastvrouw is zeer hartelijk en wij zijn ook erg vriendelijk onthaald op de boerderij van de familie Looman, waar wij het bedrijf mochten bezichtigen, waar op dat moment ook gemolken werd. De kinderen hadden er ook veel plezier van.

Wij bevelen dit adres warm aan. Hier komen wij nog wel een keer terug.

Leuke rustige plek

Marry Striper
1-10-2013

Vakantiehuis Foxheuvel in Didam is van alle gemakken voorzien en ligt in een rustige omgeving. We hebben heerlijk kunnen genieten van het zonnige weekend op het mooie overdekte terras. De fam. Looman heeft ook gezorgd dat we een bakfiets voor het allerkleinste familielid kregen.

Een Fantastisch huis

Rob van Veen
16-8-2013

Ik heb in deze lokatie met mijn 9 kleinkinderen en me 3 zonen met hun vrouwen ons 40 jaar huwelijk gevierd. We zijn een wwek in het huis geweest, echt fantastisch, super netjes en een zee aan ruimte voor de kinderen.

Een fantastische locartie

Rob van Veen
16-8-2013

Ik ben ongelooflijk tevreden over het huis. het is in twee delen en fantastisch en mooi ingericht. ik was er samen met mijn vrouw en 6 volwassene en 7 kleinkinderen, het was echt uitstekend. kinderen konden heerlijk spelen, allemaal kinderspeelgoed en ga zo maar door. de inrichting van de huisjes was uitstekend en ze waren heerlijk schoon. Ook bij de boerderij van de eigenaar een paar keer wezen kijken naar het melken met alle kinderen, en de zoon van de boer, die de boerderij beheert, was uitermate vriendelijk met het uitleggen van het melken, ook voor me drie kleinkinderen uit Zweden was het fantastisch.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel in Didam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.