Vakantiehuis
Weer vandaag-1°-6°
9,2

2 reviews over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel in het Nederlands

heerlijk rustige plek, ideaal voor jong en oud

J van der veen
22-3-2013

voor het 2e jaar ons gezinsweekend hier gehad, een geweldige plek en aan alles is gedacht tot overalls voor de kleintjes toe, gastvrijheid van de bovenste plank en natuurlijk met de kinderen en kleinkinderen genieten van de rondleiding op de boerderij . Volgend jaar weer!

Gereisd anders in maart 2013

Uitermate geschikt voor een grotere groep

Ben/Thea Cornelissen
7-4-2009

Geweldig!

We hebben genoten van de accomodatie, alles was

aanwezig en de ligging lekker rustig. Veilig voor kleine kinderen.

Wij geven het een dikke 9 en we hebben meerdere verblijven gezien die hier niet aan konden tippen.

Dank voor de gastvrijheid.

Ben en Thea Cornelissen

Gereisd anders in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel in Didam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.