Vakantiehuis

20 reviews over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel in het Nederlands

fantastisch

Fam. Noordam,
2-12-2018

Een ontzettende goede communicatie, snelle reactie op onze vragen voordat we ons verblijf hadden geboekt. Heel vriendelijk en er is zoveel mogelijk bij de familie Looman dat ze eigenlijk alles voor je willen doen om je verblijf zo soepel en aangenaam mogelijk te maken. Ook als je eenmaal geboekt hebt kan je altijd een beroep op ze doen en houden ze dagelijks vinger aan de pols, zonder opdringerig te zij. We hebben een onzettende leuke en uitgebreide rondleiding op het boerenbedrijf gekregen. Deze was harstikke leuk en zeker aan te bevelen. Het huisje was hartstikke schoon en alles was in overvloed aanwezig en je greep nooit mis in de keuken, beddegoed, buiten speelgoed, spelletjes, kleurboek etc. Het huisje was goed te verwarmen, hele goede bedden. Oftewel helemaal prima een aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

perfect!

Bea Noordam,
13-11-2018

perfect huis. compleet ingericht, heel vriendelijke beheerder.

elke dag kwam ze even kijken of alles naar wens was

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Een prachtige plek

Sjoerd en Matsje,
4-8-2018

Foxheuvel zijn 2 huizen onder één dak, je kunt niet binnendoor bij elkaar komen. Wij hadden beide huizen in gebruik en dat is uitstekend bevallen. Veel buitenruimte en speelgoed voor de kinderen ( ze mochten zelfs in het aangrenzende weiland spelen) en een BBQ tegen een klein bedrag om te gebruiken, ideaal. Een vriendelijke en behulpzame gastvrouw, die ook tips gaf. De huizen waren van alle gemakken voorzien, voldoende sanitair en de bedden werden als redelijk tot goed beoordeeld door onze groep. Een rustige plek met veel vrijheid.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Daan Spruijt,
30-7-2018

Super huis, van alle gemakken voorzien. Vriendelijke eigenaren, en een top locatie. In de buurt van Doetinchem en Arnhem waar wij 2x zijn gaan stappen.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Perfect weekend!

Kevin,
18-7-2017

In juli hebben wij, als vriendengroep, het vakantiehuisje gehuurd. Een weekend om nooit meer te vergeten. Overdag genieten bij het vakantiehuisje en 's avonds stappen in Zevenaar en Doetichem (Arnhem is ook een optie).

Al met al, een perfecte locatie voor een vriendengroep!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Top! Leuke ontvangst en mooie accommodatie.

N Voskuilen,
26-6-2017

Locatie net buiten Didam. Voor een groep ideaal. Accommodatie is netjes, goede bedden, schoon. Tevens een stuk grond (gras) om de accommodatie heen zodat je daar ook nog wat dingen kunt doen. Ligt op korte afstand van Arnhem en Doetinchem. Ontvangst was top geregeld.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Genieten!

Mirjam,
19-5-2017

Net huis, van alle gemakken voorzien. Basisbehoefte aanwezig; koffie, thee, suiker, keukendoeken, toiletpapier. Mooie ligging. Heerlijk ruime tuin. Kinderen (0 t/m 5 jaar) hebben zich goed vermaakt met al het aanwezige speelgoed.

Ook hebben ze lekker gevliegerd in het weiland.

We zijn het hele weekend niet weggeweest, we hebben ons goed vermaakt bij het appartement. We komen volgend jaar graag weer.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Erg goede service! En goede bedden!

Jans Mellius
12-1-2016

Wij hebben met een groep van 13 man oud en nieuw gevierd in dit huisje. We werden erg hartelijk ontvangen. En alles was goed voor elkaar. In het begin was 1 koffiezetapparaat defect. Na een belletje is er meteen een nieuwe opgehaald. Fantastische service! De bedden zijn ook erg goed. En je krijgt een heerlijk gevoel van vrijheid als je het raam uitkijkt en niks anders ziet dan een open vlakte. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2015

We waren hier met een voetbalelftal volwassen mannen. Erg gastvrij ontvangen. Mooie en goed onderhouden locatie, waarin alles wat we nodig hadden aanwezig was. Prima ligging om richting Arnhem te gaan voor een gezellige stapavond. En door de ligging waren we niemand tot overlast en konden we lang buiten zitten, met muziek stevig aan. Dus een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2015

Fantastische plek

Sonja
15-7-2014

Mooie ruime vakantieverblijven, prima voor grotere groepen tot 14 personen.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel in Didam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.