Vakantiehuis
Weer vandaag-2°-6°
9,2

9 reviews over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel in het Nederlands

Heel leuke vakantiewoning. Zeer comfortabel. Zeer vriendelijke eigenaars. Veel speelruimte en speelgoed voor kinderen. Het bezoekje op de boerderij was erg leuk voor ons kleinkind(3 jaar).

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Mooie huisje

Visser
10-8-2016

Was leuk omgeving leuk mooi huis grote tuin zeer kindvriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

Fijn huis met veel ruimte

Martine
15-5-2015

Nette vakantiewoning met een heerlijk uitzicht op de landerijen. Het huis lag voor ons wat afgelegen voor de dingen die we wilden doen en vrij dicht bij de snelweg. Doordat het erg winderig was hadden we daar veel geluidshinder van. Ook in het huis zelf hadden we 's nachts last van het geluid van de wind. Nu was er wel extreem veel wind in deze periode dat we er waren. Voor de kinderen was het er super, ze hebben zich prima vermaakt in en rond het huis.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Schitterend verblijf!

Sjoop
20-11-2014

Heerlijk vakantiehuis waar we een fantastische herfstvakantie hebben doorgebracht! 2 gezinnen, 2 aparte riante woningen met alle ruimte van de wereld en een schitterend uitzicht. Vriendelijke gastheren.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Wij hebben met onze familie de beide huizen gehuurd in de week van oud en nieuw 2013/2014 met 12 personen waarvan 4 kinderen. De huizen zijn zeer ruim (alle vertrekken) en voorzien van uitstekend en comfortabel meubilair. De bedden zijn uitstekend. De verlichting is sfeervol en de gashaard doet ook mee aan het gevoel van warmte en gezelligheid. Ook in de keuken ontbreekt het aan niets.

De woonkamer en het terras liggen met prachtig uitzicht op het landgoed dat achter de huizen ligt. Ook aan de kinderen is gedacht. Er zijn spelletjes aanwezig, buitenspeelgoed , skelters, een zandbak en een kleine speel-graafmachine.

Aan alles is gedacht. De gastvrouw is zeer hartelijk en wij zijn ook erg vriendelijk onthaald op de boerderij van de familie Looman, waar wij het bedrijf mochten bezichtigen, waar op dat moment ook gemolken werd. De kinderen hadden er ook veel plezier van.

Wij bevelen dit adres warm aan. Hier komen wij nog wel een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

Een Fantastisch huis

Rob van Veen
16-8-2013

Ik heb in deze lokatie met mijn 9 kleinkinderen en me 3 zonen met hun vrouwen ons 40 jaar huwelijk gevierd. We zijn een wwek in het huis geweest, echt fantastisch, super netjes en een zee aan ruimte voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Een fantastische locartie

Rob van Veen
16-8-2013

Ik ben ongelooflijk tevreden over het huis. het is in twee delen en fantastisch en mooi ingericht. ik was er samen met mijn vrouw en 6 volwassene en 7 kleinkinderen, het was echt uitstekend. kinderen konden heerlijk spelen, allemaal kinderspeelgoed en ga zo maar door. de inrichting van de huisjes was uitstekend en ze waren heerlijk schoon. Ook bij de boerderij van de eigenaar een paar keer wezen kijken naar het melken met alle kinderen, en de zoon van de boer, die de boerderij beheert, was uitermate vriendelijk met het uitleggen van het melken, ook voor me drie kleinkinderen uit Zweden was het fantastisch.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

heerlijk veel ruimte voor de kinderen

susanne
19-4-2012

Wij waren hier met Pasen '12 met drie gezinnen, we hadden beide huisjes samen gehuurd. Zeer gastvrije ontvangst, heerlijk veel ruimte rond het huis voor de kinderen om te spelen, te racen op de skeltertjes, met de graafmachine in de zandbak te graven en te voetballen. Je loopt direct het bos in naast de boerderij. Huis is van binnen ook comfortabel ingericht met alle spullen die je maar nodig denkt te kunnen hebben, alles was schoon en bedden sliepen heerlijk. Al met al een prima plek dus!

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Aanrader

Fam. Candel
6-4-2010

Uitstekende accommodatie.Waren hier voor de tweede keer.

Met 8 volwassenen, 7 kinderen en slecht weer hadden we het erg naar onze zin gedurende het Paasweekeinde van 2010.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel in Didam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.