Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel in het Nederlands

een aanrader!!

Karen
15-8-2014

warm onthaal, proper en gezellig huisje, zeer mooie streek

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Fantastische plek

Bart Visser
16-6-2010

Het jaarlijkse familie-weekend op 11 juni 2010 met 9 volwassenen en 3 kinderen was een succes. De twee huizen zijn voorbeeldig ingericht met veel ruimte er om heen. Het uitzicht van het terras is zeer rustgevend. Een gastvrouw die van haar rol geniet en er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Welkomstpakket aanwezig!

Het alternatief als je bent uitgekeken op de treurigstemmende vakantieparken.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel in Didam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.