Vakantiehuis
Weer vandaag-1°-6°
9,2

3 reviews over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel in het Nederlands

2008

geweldig vakantieverblijf veel rust en ruimte

kind vriendelijk mooie en schone

accomeatie

geweldig verblijf voor kinderen

ook op de boerderij leuke uitleg gehad

Gereisd familie in juni 2008

Wij waren hier met ons gezin, 2 volwassen dochters en partners. We hebben erg genoten van deze goede verzorgde bungalow. Gastvrij ontvangst.

Gereisd familie in mei 2008

Wij waren hier met ons gezin, 2 volwassen dochters met partners. Wij hebben genoten van dit verblijf, goede verzorgde bungalow. Gastvrij ontvangst.

Gereisd familie in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel in Didam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.