Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel

Laatste review

fantastisch

Fam. Noordam,
2-12-2018

Een ontzettende goede communicatie, snelle reactie op onze vragen voordat we ons verblijf hadden geboekt. Heel vriendelijk en er is zoveel mogelijk bij de familie Looman dat ze eigenlijk alles voor je willen doen om je verblijf zo soepel en aangenaam mogelijk te maken. Ook als je eenmaal geboekt hebt kan je altijd een beroep op ze doen en houden ze dagelijks vinger aan de pols, zonder opdringerig te zij. We hebben een onzettende leuke en uitgebreide rondleiding op het boerenbedrijf gekregen. Deze was harstikke leuk en zeker aan te bevelen. Het huisje was hartstikke schoon en alles was in overvloed aanwezig en je greep nooit mis in de keuken, beddegoed, buiten speelgoed, spelletjes, kleurboek etc. Het huisje was goed te verwarmen, hele goede bedden. Oftewel helemaal prima een aanrader!

38 reviews over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel in het Nederlands

fantastisch

Fam. Noordam,
2-12-2018

perfect!

Bea Noordam,
13-11-2018

perfect huis. compleet ingericht, heel vriendelijke beheerder.

elke dag kwam ze even kijken of alles naar wens was

Een prachtige plek

Sjoerd en Matsje,
4-8-2018

Foxheuvel zijn 2 huizen onder één dak, je kunt niet binnendoor bij elkaar komen. Wij hadden beide huizen in gebruik en dat is uitstekend bevallen. Veel buitenruimte en speelgoed voor de kinderen ( ze mochten zelfs in het aangrenzende weiland spelen) en een BBQ tegen een klein bedrag om te gebruiken, ideaal. Een vriendelijke en behulpzame gastvrouw, die ook tips gaf. De huizen waren van alle gemakken voorzien, voldoende sanitair en de bedden werden als redelijk tot goed beoordeeld door onze groep. Een rustige plek met veel vrijheid.

Daan Spruijt,
30-7-2018

Super huis, van alle gemakken voorzien. Vriendelijke eigenaren, en een top locatie. In de buurt van Doetinchem en Arnhem waar wij 2x zijn gaan stappen.

Teije, Ronald en Hendrik,
26-7-2018

Alles was altijd netjes verder geen negatieve punten, we hebben hier genoten tijdens onze periode hier!

Heel leuke vakantiewoning. Zeer comfortabel. Zeer vriendelijke eigenaars. Veel speelruimte en speelgoed voor kinderen. Het bezoekje op de boerderij was erg leuk voor ons kleinkind(3 jaar).

Perfect weekend!

Kevin,
18-7-2017

In juli hebben wij, als vriendengroep, het vakantiehuisje gehuurd. Een weekend om nooit meer te vergeten. Overdag genieten bij het vakantiehuisje en 's avonds stappen in Zevenaar en Doetichem (Arnhem is ook een optie).

Al met al, een perfecte locatie voor een vriendengroep!

Top! Leuke ontvangst en mooie accommodatie.

N Voskuilen,
26-6-2017

Locatie net buiten Didam. Voor een groep ideaal. Accommodatie is netjes, goede bedden, schoon. Tevens een stuk grond (gras) om de accommodatie heen zodat je daar ook nog wat dingen kunt doen. Ligt op korte afstand van Arnhem en Doetinchem. Ontvangst was top geregeld.

Genieten!

Mirjam,
19-5-2017

Net huis, van alle gemakken voorzien. Basisbehoefte aanwezig; koffie, thee, suiker, keukendoeken, toiletpapier. Mooie ligging. Heerlijk ruime tuin. Kinderen (0 t/m 5 jaar) hebben zich goed vermaakt met al het aanwezige speelgoed.

Ook hebben ze lekker gevliegerd in het weiland.

We zijn het hele weekend niet weggeweest, we hebben ons goed vermaakt bij het appartement. We komen volgend jaar graag weer.

Mooie huisje

Visser
10-8-2016

Was leuk omgeving leuk mooi huis grote tuin zeer kindvriendelijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel in Didam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.