Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel

Nederland, Gelderland, Didam

8.9Fantastisch

• 8.9Inrichting
  • 9.1Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantieverblijf Foxheuvel voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

43 reviews over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel

• 2019
    8Suus30-09-2019

Geweldig!

Zeer gastvrij en vriendelijk. Accommodatie schoon, ruim en alles is aanwezig. Heerlijk vriendinnen weekend gehad.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Kobes25-06-2019

Heerlijk weekend

Tijdens ons vriendenweekend hebben we een heerlijke tijd gehad. We hadden beide accommodaties afgehuurd, die bij aankomst mooi aangepast waren voor onze 14 gasten. Je hebt de rust en ruimte om met je eigen groep een geweldige tijd te hebben. Binnen en buiten was alles keurig en netjes verzorgd en de verhuurster kwam elke dag even kijken of alles naar wens was. We komen graag een keer terug.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Marieke17-03-2019

Gastvrij en luxe

We hadden het hele huis een weekend gehuurd voor een familieweekend. Wat een gastvrije ontvangst met een wijntje en koek! Ook was het heel schoon en er hingen zelfs handdoeken en theedoeken die we konden gebruiken. De badkamer is zeer luxe met een mooi ligbad en aparte douche. Het huis heeft aan beide kanten een overdekt terras waar het heerlijk zitten is met uitzicht over het grasland met hazen en herten. We hebben op verzoek een mooie rondleiding gekregen op het boerenbedrijf van de eigenaresse. Het was super!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    10Fam. Noordam02-12-2018

fantastisch

Een ontzettende goede communicatie, snelle reactie op onze vragen voordat we ons verblijf hadden geboekt. Heel vriendelijk en er is zoveel mogelijk bij de familie Looman dat ze eigenlijk alles voor je willen doen om je verblijf zo soepel en aangenaam mogelijk te maken. Ook als je eenmaal geboekt hebt kan je altijd een beroep op ze doen en houden ze dagelijks vinger aan de pols, zonder opdringerig te zij. We hebben een onzettende leuke en uitgebreide rondleiding op het boerenbedrijf gekregen. Deze was harstikke leuk en zeker aan te bevelen. Het huisje was hartstikke schoon en alles was in overvloed aanwezig en je greep nooit mis in de keuken, beddegoed, buiten speelgoed, spelletjes, kleurboek etc. Het huisje was goed te verwarmen, hele goede bedden. Oftewel helemaal prima een aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Bea Noordam13-11-2018

perfect!

perfect huis. compleet ingericht, heel vriendelijke beheerder. elke dag kwam ze even kijken of alles naar wens was

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10Sjoerd en Matsje04-08-2018

Een prachtige plek

Foxheuvel zijn 2 huizen onder één dak, je kunt niet binnendoor bij elkaar komen. Wij hadden beide huizen in gebruik en dat is uitstekend bevallen. Veel buitenruimte en speelgoed voor de kinderen ( ze mochten zelfs in het aangrenzende weiland spelen) en een BBQ tegen een klein bedrag om te gebruiken, ideaal. Een vriendelijke en behulpzame gastvrouw, die ook tips gaf. De huizen waren van alle gemakken voorzien, voldoende sanitair en de bedden werden als redelijk tot goed beoordeeld door onze groep. Een rustige plek met veel vrijheid.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Daan Spruijt30-07-2018

Super huis, van alle gemakken voorzien. Vriendelijke eigenaren, en een top locatie. In de buurt van Doetinchem en Arnhem waar wij 2x zijn gaan stappen.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Teije, Ronald en Hendrik26-07-2018

Alles was altijd netjes verder geen negatieve punten, we hebben hier genoten tijdens onze periode hier!

Zakelijk gereisd in april 2018

• 9Ria16-04-2018

Schitterend weekend met kinderen en kleinkinderen.

Heel leuke vakantiewoning. Zeer comfortabel. Zeer vriendelijke eigenaars. Veel speelruimte en speelgoed voor kinderen. Het bezoekje op de boerderij was erg leuk voor ons kleinkind(3 jaar).

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Oude reviews

8Kevin18-07-2017

Perfect weekend!

In juli hebben wij, als vriendengroep, het vakantiehuisje gehuurd. Een weekend om nooit meer te vergeten. Overdag genieten bij het vakantiehuisje en 's avonds stappen in Zevenaar en Doetichem (Arnhem is ook een optie).

Al met al, een perfecte locatie voor een vriendengroep!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel info