Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel

Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel
8,8

33 reviews over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Heel leuke vakantiewoning. Zeer comfortabel. Zeer vriendelijke eigenaars. Veel speelruimte en speelgoed voor kinderen. Het bezoekje op de boerderij was erg leuk voor ons kleinkind(3 jaar).

Perfect weekend!

Kevin
18-7-2017

In juli hebben wij, als vriendengroep, het vakantiehuisje gehuurd. Een weekend om nooit meer te vergeten. Overdag genieten bij het vakantiehuisje en 's avonds stappen in Zevenaar en Doetichem (Arnhem is ook een optie).

Al met al, een perfecte locatie voor een vriendengroep!

Top! Leuke ontvangst en mooie accommodatie.

N Voskuilen
26-6-2017

Locatie net buiten Didam. Voor een groep ideaal. Accommodatie is netjes, goede bedden, schoon. Tevens een stuk grond (gras) om de accommodatie heen zodat je daar ook nog wat dingen kunt doen. Ligt op korte afstand van Arnhem en Doetinchem. Ontvangst was top geregeld.

Genieten!

Mirjam
19-5-2017

Net huis, van alle gemakken voorzien. Basisbehoefte aanwezig; koffie, thee, suiker, keukendoeken, toiletpapier. Mooie ligging. Heerlijk ruime tuin. Kinderen (0 t/m 5 jaar) hebben zich goed vermaakt met al het aanwezige speelgoed.

Ook hebben ze lekker gevliegerd in het weiland.

We zijn het hele weekend niet weggeweest, we hebben ons goed vermaakt bij het appartement. We komen volgend jaar graag weer.

Mooie huisje

Visser
10-8-2016

Was leuk omgeving leuk mooi huis grote tuin zeer kindvriendelijk

Erg goede service! En goede bedden!

Jans Mellius
12-1-2016

Wij hebben met een groep van 13 man oud en nieuw gevierd in dit huisje. We werden erg hartelijk ontvangen. En alles was goed voor elkaar. In het begin was 1 koffiezetapparaat defect. Na een belletje is er meteen een nieuwe opgehaald. Fantastische service! De bedden zijn ook erg goed. En je krijgt een heerlijk gevoel van vrijheid als je het raam uitkijkt en niks anders ziet dan een open vlakte. Zeker een aanrader!

We waren hier met een voetbalelftal volwassen mannen. Erg gastvrij ontvangen. Mooie en goed onderhouden locatie, waarin alles wat we nodig hadden aanwezig was. Prima ligging om richting Arnhem te gaan voor een gezellige stapavond. En door de ligging waren we niemand tot overlast en konden we lang buiten zitten, met muziek stevig aan. Dus een aanrader!

Fijn huis met veel ruimte

Martine
15-5-2015

Nette vakantiewoning met een heerlijk uitzicht op de landerijen. Het huis lag voor ons wat afgelegen voor de dingen die we wilden doen en vrij dicht bij de snelweg. Doordat het erg winderig was hadden we daar veel geluidshinder van. Ook in het huis zelf hadden we 's nachts last van het geluid van de wind. Nu was er wel extreem veel wind in deze periode dat we er waren. Voor de kinderen was het er super, ze hebben zich prima vermaakt in en rond het huis.

Schitterend verblijf!

Sjoop
20-11-2014

Heerlijk vakantiehuis waar we een fantastische herfstvakantie hebben doorgebracht! 2 gezinnen, 2 aparte riante woningen met alle ruimte van de wereld en een schitterend uitzicht. Vriendelijke gastheren.

een aanrader!!

Karen
15-8-2014

warm onthaal, proper en gezellig huisje, zeer mooie streek

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel in Didam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vakantieverblijf Foxheuvel scoort een 8.82 uit 10 op basis van 35 reviews.