Bed and Breakfast

4 reviews over Bed and Breakfast 't Flunderke in het Nederlands

Perfect!

A. Beugels
3-6-2012

Een ietwat gedateerde woning (woonde ooit de moeder van de eigenaresse) maar op het Gelderse platteland met groen uitzicht en...brandschoon!

Absoluut lekker geslapen ( goede bedden) en heerlijk en veel! ontbeten. Ideaal als tussenstop tijdens wandel- of fietsvakantie, maar ook voor een paar dagen prima. Een slaapkamer grenzend aan badkamer en slaapbank in woonkamer. Didam ong. 20 minuutjes lopen (2 km) en daar is genoeg te doen. Of vanuit Didam de trein naar Arnhem, e.v. Gaan zeker een keertje terug!

Gereisd met partner in juni 2012

Prima verblijf echt een aanrader

w.v.Oeffelt
17-9-2011

Rustig,fijn dat er een eigen ingang is, Alles schoon en alles is aanwezig

Gereisd met partner in september 2011

Uitstekende stek

Stoffy Molen
19-8-2011

Een heel goede uitvalsbasis om te fietsen en of wandelen in of rond Montferland.

Zeer veel privacy. Ruime woonkamer, woonkeuken geheel kompleet, badkamer met bad en duche, aparte wc, ruime slaapkamer met echt goede bedden.

Buiten een afsluitbare schuur voor fiesten e.d. Heel gemakkelijk berijkbaar en toch rustig gelegen.

Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2011

Heerlijk rustig gelegen B & B

marjadenhartog
3-10-2010

Je hebt een heel eigen huisje voor jezelf. Ruime slaapkamer met echt heerlijke bedden. Badkamer met douche en ligbad. Apart toilet. Zeer uitgebreide keuken met alles erop en eraan. Prima ontbijt. Al met al een heerlijke rustige plek in een fijne omgeving. Wij waren er slechts voor 1 nacht, maar zijn vast van plan om hier nog een keer naar toe te gaan en dan wat langer.

Gereisd met partner in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Flunderke in Didam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Flunderke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.