Reviews over Didam

perfect!

Bea Noordam
    13-11-2018

perfect huis. compleet ingericht, heel vriendelijke beheerder.

elke dag kwam ze even kijken of alles naar wens was

Fantastisch voor evenementen of uitjes

Bedrijfs eventement
    29-8-2018

Wij hebben ons twee daags bedrijfsevenement hier gehouden. Accomodatie is echt top. Eigenaar had aangeboden om extra douches te huren, wij hebben daar niet voor gekozen, maar dat is toch wel aan te raden als je met +/- 100 personen bent.

Ook qua catering, activiteiten en het feest was alles top. Niks was te veel gevraagd en de medewerkers stelde zich zeer flexibel op.

Een prachtige plek

Sjoerd en Matsje
    4-8-2018

Foxheuvel zijn 2 huizen onder één dak, je kunt niet binnendoor bij elkaar komen. Wij hadden beide huizen in gebruik en dat is uitstekend bevallen. Veel buitenruimte en speelgoed voor de kinderen ( ze mochten zelfs in het aangrenzende weiland spelen) en een BBQ tegen een klein bedrag om te gebruiken, ideaal. Een vriendelijke en behulpzame gastvrouw, die ook tips gaf. De huizen waren van alle gemakken voorzien, voldoende sanitair en de bedden werden als redelijk tot goed beoordeeld door onze groep. Een rustige plek met veel vrijheid.

Daan Spruijt
    30-7-2018

Super huis, van alle gemakken voorzien. Vriendelijke eigenaren, en een top locatie. In de buurt van Doetinchem en Arnhem waar wij 2x zijn gaan stappen.

Teije, Ronald en Hendrik
    26-7-2018

Alles was altijd netjes verder geen negatieve punten, we hebben hier genoten tijdens onze periode hier!

Didam scoort een 8,1 uit 10, op basis van 11 reviews