Camping Minicamping De Blökke

291 reviews over Camping Minicamping De Blökke in het Nederlands

Nu al heimwee!

Familie Baas,
12-5-2018

Gister terug gekomen van 2 weken kamperen op camping de Blökke. Dochter van 6 huilde dikke tranen bij het weggaan. ‘Ik wil hier blijven!’

We begrepen haar volkomen.

Vorig jaar voor het eerst hier geweest en dit jaar weer voor 2 weken in de meivakantie geboekt. Het voelde als thuiskomen.

Onze kinderen (4 en 6) hebben zich uitstekend vermaakt en wij hebben ons geen moment zorgen om ze hoeven maken. Als gezin hebben we vele prachtige fietstochten gemaakt en samen genoten van het mooie Achterhoekse landschap. Onderweg regelmatig een koffie/theetentje bezocht met grote speeltuin.

De meisjes wilden eigenlijk gewoon op de camping blijven. Genoeg om te doen én vele vriendjes om mee te spelen.

Wij kunnen het echt iedereen aanraden om naar camping de Blökke te gaan! Wanneer er maar wel een plekje voor ons vrij blijft... 😉

Jilles,
12-5-2018

Prachtige camping, ik heb geen punten die niet goed zijn.

We zijn drie weken op de camping geweest, onze kleinkinderen zijn vijf dagen geweest en vonden het fantastisch .

Aan te bevelen voor Opa's en Oma's om met de kleinkinderen op vakantie te gaan.

Fantastisch, eenvoudig genieten.

Familie in 't Zandt,
11-5-2018

Er is geen receptie, geen zwembad, geen slagboom, geen luxe staanplaatsen met wateraansluiting. De gastvrijheid, perfecte sanitaire voorzieningen, mooie omgeving, sfeer op de boerderij, sfeer op de camping, miniwinkeltje, en de dieren doen dat alles helemaal vergeten.

Wij kwamen aan op de camping, zetten de caravan op de aangewezen plek, en onze dochter was voordat we het wisten al spelen met de andere kinderen en kijken bij de koeien. Als het weer erg warm werd werd er simpel een stuk landbouwplastic uitgerold, groene zeep er over, waterslang er op, en spelen maar. Zaterdagavond een frietwagentje op de camping. Elke avond de koeien mee naar binnen helpen en kijken bij het melken. Allemaal dit soort dingen maakten ons verblijf een geweldige ervaring. (en ja, we zijn luxe 5* campings gewend).

Fantastisch!

Judith van Ruller,
6-5-2018

Dit jaar voor de 2e keer naar Camping De Blokke geweest. Prachtige boerencamping. Ondanks dat er veel kinderen zijn, heerst er rust en kom je helemaal tot rust. De kinderen vermaken zich prima met alle skelters, fietsjes, trampolines etc. etc. op de camping. Op de boerderij kunnen ze naar hartelust helpen met de koeien, geiten, pony's en sint Bernard Does.

Wekelijks is er een uitstapje met de huifkar, komt de patatkraam en de pizzaboer, zijn er knutsel ochtenden en worden er broodjes gebakken boven het vuur.

In het winkeltje heerlijke verse melk, karnemelk, eieren, ijs en bbq vlees in de vriezer. Alles vers en heerlijk.

De gastvrijheid van Hans en Ingrid maakt het helemaal af.

Mijn zoon van 10 wil volgend jaar weer terug en uiteraard wij ook.

Echt genieten

Esther,
1-5-2018

Net terug van een paar nachten op deze mooie camping. Vriendelijk ontvangst van Hans en Ingrid. Het sanitair was schoon. Douche was heerlijk warm. Genoeg ruimte voor kinderen om te spelen. Voetballen, trampolines, glijbaan, zandbak, skelters en natuurlijk niet te vergeten de boerderij waar je altijd mocht helpen. Koeien van het weiland halen en kijken hoe ze worden gemolken. Pony's verzorgen. Geitjes naar binnen brengen en met konijntjes knuffelen. Ook wij hebben de kalfjes een flesje mogen geven. je kan er iedere dag broodjes bestellen en er wordt genoeg andere leuke dingen georganiseerd. zoals een pizzaboer en een patatkraam die met regelmaat op de camping staan. Broodjes bakken bij het kampvuur. Al met al een super weekend gehad!!

Super leuke boerencamping!

Nadia,
28-4-2018

Net terug van een weekje op de Blokke. Onze drie kinderen (5,3 en 1) hebben een geweldige tijd gehad! Ze vermaakten zich prima op de trampolines, de grote zandberg, de vele speeltoestellen, tractors en skelters. Maar het leukste was wel het helpen van de boer en boerin. De koeien uit de wei halen, de geiten naar buiten laten en weer binnen brengen, maar ook de fles geven aan een pasgeboren kalfje! Ingrid en Hans zijn ook super gastvrij. Het sanitar is heel netjes. Je kunt elke dag broodjes bestellen, we hebben nog mogen kijken hoe Ingrid zelf karnemelk maakt en op onze laatste avond hebben we nog broodjes gebakken boven het kampvuur.

Geweldig!

Jeroen S,
27-4-2018

-Heel hartelijke ontvangst door Ingrid en

Hans.

- Lekker ruime plekken.

- Veel te doen voor de kinderen: speeltoestellen, skelters, berg zand, recreatie ruimte met allerlei speelmogelijkheden.

- Zeer net sanitair.

- En natuurlijk elke dag helpen op de boerderij...welk kind wil dat nu niet?

Fijne, leuke en leerzame boerencamping.

Rolinda,
15-4-2018

Leuke gezinscamping en voldoende vertier zoals skelters, trampoline, ballenbak, glijbanen enz. Tevens kunnen de kinderen hun handen uit de mouwen steken op de boerderij, heel leerzaam. Kortom teveel om op te noemen. Het ontvangst was aller hartelijkst we mochten zelf een plek uit kiezen. De plaatsen zijn lekker ruim en netjes vlak. Het sanitair was keurig schoon en goed voor elkaar. De omgeving is ook prachtig en heerlijk rustig, mooi om te fietsen en wandelen. Wij komen hier zeker weer terug.

Topcamping!

Wenke,
8-4-2018

Topcamping.

Vriendelijk en gastvrij ontvangst.

Ruim opgezet, heerlijk rustig. Kids vermaken zich prima op de boerderij en mogen met van alles helpen. Verder fijne speelmogelijkheden op camping zelf.

Sanitair ook prima!

Heerlijk om te fietsen in de omgeving. Dinxperlo nabij en leuke winkeltjes

Eeen heerlijke rustige en toch aktieve vakantie

Familie Spangardt-Oostendorp,
29-10-2017

Wij hebben een heerlijke herfstweek doorgebracht op camping en boerderij de Blökke bij vriendelijke boerin Ingrid en boer Hans

Sanitair was super schoon en heerlijk verwarmd voor de koudere dagen en nachten.

De camping was op mooi grasland en rustig gelegen in een prachtige omgeving waar we heerlijk konden wandelen, hardlopen, paardrijden en zwemmen in het Bahia tropisch zwembad in Bocholt.

Bezoek gebracht aan het archeologisch park Xanten en Kasteel Anholt en gewinkelt in winkelcentrum de Arkaden in Bocholt of op de markt van Dinxperlo.

De highlight van de dag was de koeien en geiten van het veld halen, kijken bij het melken en voeren van de kalfjes en koeien. Tijdens ons verblijf waren 2 nieuwe kalfjes geboren. Voeren, knuffelen en/of verzorgen van twee schatten van shetlanders, die voor hun lekkers ook graag kunstjes vertonen en spelen met de dolle hond Does. Onze zoon vond het ook helemaal geweldig om mee te mogen rijden op de trekker om hooi van het land te halen.

Wij komen weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Blökke in De Heurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Blökke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.