Camping Minicamping De Blökke

291 reviews over Camping Minicamping De Blökke in het Nederlands

Fantastisch, zeer goed

Fam van den Heuvel,
19-7-2018

Geweldige mooie, nette boeren camping, met zeer gastvrije beheerders.

Tijdens het opbouwen komt de boerin een lekker bakkie koffie brengen.

Alles is er netjes en goed.

Super leuke en leerzame kids vakantie.

Arie en Hilda Meeldijk-Greijn,
14-7-2018

Wij zijn een week met onze kleindochters Isa (7) en Amy (2) in de stacaravan geweest.

Isa en Amy hebben het ongelooflijk naar hun zin gehad deze week, en wijzelf ook. De meiden zijn gek op dieren en ze kregen iedere dag de mogelijkheid om de geitjes van hun nachtruimte naar buiten te brengen en weer terug in de avond. Mee helpen de koeien naar binnen brengen en zelfs bij het melken aanwezig te zijn.

Ook de pony`s ophalen uit de wei en heerlijk rijden was iedere dag mogelijk. Maar ook in de grote zandbak was geweldig vanwege voldoende legen pannen en koekenpannen om mee te spelen. Skelters in alle maten en schommels en de trampoline`s werd ook dagelijks gebruik van gemaakt. En de dag dat het warm was kwam er een groot plastic zeil met water en zeep en dat was een dolle boel met elkaar. Ook de huifkar tocht naar de klompenmakerij hebben we met elkaar superleuk ervaren. Daarna nog broodjes bakken bij het kampvuur. Volgend jaar weer dus.

Zeker voor herhaling vatbaar

Germa Schenzel,
23-6-2018

We hebben het erg naar ons zin gehad. Hele vriendelijk gastvrije mensen. Erg kind vriendelijk.Mijn partner en ik hadden een camping gezocht waar het leuk is voor onze kleindochter van 4 jaar. Schot in de roos ! Ze vond het geweldig! En wij dus ook.

Sanitair is prima voor elkaar.

Wij vonden het niet zo duidelijk bij aankomst waar we ons moesten aanmelden

Geweldige tijd

Karen,
23-6-2018

Leuke, gezellige boerencamping waar alles kan en mag. Kinderen hebben genoeg te spelen en mogen mee kijken /helpen op de boerderij.

Spontane, vriendelijk eigenaren: Hans en Ingrid. Zijn altijd in voor een praatje en maken hier dan ook tijd voor.

Leuke tijd gehad op camping de Blokke. Voor herhalingvatbaar!

Volgend jaar komen we weer!

Driessen,
6-6-2018

Flexibel, ongedwongen en bijna alles kan. Dat is in het kort hoe we de camping hebben ervaren. Boer Hans bleef geduldig met al die kinderen om zich heen. Gaaf dat ze mee mochten kijken in de melkput en op de tractor. Ingrid zorgde daarentegen goed voor het reilen en zeilen op de camping. Een prima combinatie!

leuk!

Familia Erdhuizen,
1-6-2018

leuke kleinschalige camping.

Hardwerkend echtpaar die zowel ouders als kleine kinderen op een leuke manier laat kennismaken met het leven op een melkveehoudersbedrijf.

Fantastisch voor kinderen, ouders en opa en oma's.

Wilco Janssen,
25-5-2018

Alles was zeer goed voor elkaar. Aanrader!

Voor herhaling vatbaar!

Schenning,
25-5-2018

Een heerlijk lang weekend gehad met onze kinderen en onze vrienden op deze leuke boerderijcamping. Op de camping is veel te doen voor de kinderen, zoals een trampoline, grote zandbak, ballenbak en veel skelters. De meiden mochten ook geregeld pony rijden en deze borstelen! Mooi om het boerenbedrijf van dichtbij te zien. De omgeving is ook mooi, met veel vogels, hazen en konijnen. We hebben heerlijk gefietst en gewandeld met de hond.

Wij voelden ons zeer welkom door familie Te Grotenhuis.

Een aanrader!!

M.,
16-5-2018

Een superfijne kleine camping voor ons gezin met jongens van 13 en 11 jaar. Erg vriendelijk ontvangst en het contact is de hele vakantie erg prettig geweest. De plaatsen zijn ruim en liggen mooi. Het was voor ons ideaal dat je in het "winkeltje" brood kan bestellen en melk, bbq-vlees en heerlijk ijs kan halen.

Onze zonen hebben hun hart kunnen ophalen met spelen met o.a. skelters, trampolines en tafeltennis. Het allermooiste vonden ze het om te helpen met het voeren van het vee en te assisteren in de melkput. Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen. Een aanrader!!

Een loei leuke vakantie

Fam wissink,
13-5-2018

Zeer leuk camping waar voor de kinderen voldoende te beleven is. Zoals koe uit de wei halen. Kijken bij het voeren. Maar ook een kijkje in de melkstal is mogelijk. Er is een klein winkeltje.

Sanitair is voldoen en netjes schoon. De plaatsen zijn ruim opgezet. En er speel gelegenheid genoeg voor de kids.

Wij zijn er een lang weekend geweest. En onze jongens van 5 en 3 hebben echt een super weekend gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Blökke in De Heurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Blökke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.