Camping Minicamping De Blökke

Camping Minicamping De Blökke
9,4

Laatste review

Het is een ruim gelegen camping voor alle leeftijden, ik ben zelf op dit moment 18 en afgelopen zomer was voor mij het vierde jaar achtereenvolgens dat ik op die camping kwam samen met mijn ouders en broertje. Nog steeds hebben wij het heel erg naar ons zin. We mogen in overleg met de boerin zelf activiteiten organiseren. En de boer mag je de hele dag helpen op de boerderij. Dus je zult je er echt niet snel vervelen.

De camping is ook heel overzichtelijk dus als ouders kun je ook rustig zitten terwijl je kinderen aan het spelen zijn.

Een echte aanrader dus!

1 review over Camping Minicamping De Blökke in het Nederlands

Een echte aanrader dus!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Blökke in De Heurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Blökke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.