Camping Minicamping De Blökke

Camping Minicamping De Blökke
9,4

Laatste review

Geweldige camping ! Top uitbaters Ingrid en Hans !

De Belgische families,
15-8-2017

Gezellige sfeer en super proper sanitair !

8 reviews over Camping Minicamping De Blökke in het Nederlands

Geweldige camping ! Top uitbaters Ingrid en Hans !

De Belgische families,
15-8-2017

Gezellige sfeer en super proper sanitair !

Elk jaar weer thuis komen!!

Familie Benne,
7-5-2017

Wij gaan nu al een paar jaar naar deze camping toe. Elk jaar genieten we met volle teugen. Hans en Ingrid zijn enthousiast en gastvrij, doen er alles aan om het naar je zin te maken.

De kinderen vervelen zich geen moment, zo zijn er trampolines, skelters, zandbak en een volleybal veld. Uiteraard kunnen ze boer Hans ook helpen bij het verzorgen van de koeien, pony's en geitjes. Daarnaast organiseren ze diverse activiteiten, huifkartocht naar de klompenfabriek en broodjes bakken. Regelmatig komt de mobile pizzabakker en de frietkraam langs voor een lekker maaltje.

De plekken zijn ruim en het sanitair is schoon. Daarnaast is er gratis wifi.

In de omgeving is veel te doen. Leuke stadjes en mooi natuur met fiets en wandelpaden. Als je van geocachen houdt is er in de omgeving ruim voldoende te vinden.

Kortom: een super camping voor jong en oud. Kinderen vervelen zich geen moment en de ouders komen tot rust.

Hans en Ingrid, dank je wel voor een super week en tot volgend jaar!!

Genieten

Hedwig Vijverberg,
6-5-2017

Camping de blokke is een fantastische boeren camping waar het altijd weer genieten is. De eigenaren Ingrid en Hans zijn behulpzaam vriendelijk en altijd in voor een praatje en een geintje. Voor iedereen ook nog leerzaam om de boerderij nog in werking te zien en mee te kunnen helpen bij het verzorgen van de dieren en melken van de koeien. Heel bijzonder de bevalling van een kalven tweeling mee gemaakt. Wij hebben weer genoten en gaan zeker weer keer terug.

Linda mellendijk
5-7-2016

Super natuur, welkom op de boerderij

Gastvrijheid

Angelie Sinderdinck
4-7-2016

Deelgenoot boerderijleven

Elk jaar terug

Oskar Benne
4-7-2016

Hans en ingrid zijn super mensen waar niets te veel voor is. Elk jaar op de kalender voor ons en 4 andere gezinnen

Heerlijk en unieke plek in Nederland

fam.Vijverberg
31-5-2013

Heerlijke week vakantie gehad. De kids hebben heerlijk kunnen spelen.

Scelteren, springen op de trampoline, spelen in de zandbak en nog veel meer.

Voor boer Hans en boerin Ingrid is niets te gek. Kijken en helpen kan en mag altijd.

Hans en Ingrid nogmaals bedankt voor de heerlijke vakantie

VW Weetjewel Camperweekend

Mac MOL
25-4-2009

Voor ons "van het VW Weetjewel Transporter forum" was de camping een mooie locatie voor het Camper weekend.

Heel gemoedelijk, en netjes verzorgd,voor 23 campers was er plaats genoeg

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Blökke in De Heurne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Blökke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.